زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگی

اختصاصی از زد فایل تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگی


تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگی

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات12

 

امروزه پیشرفت شتابان دانش، مرز میان ملت ها را درهم شکسته و پدید آمدن سیستم های ارتباطی، جوامع پراکنده انسانی را در یک مجموعه فرهنگی یگانه، جای داده است. به این ترتیب، در اثر ارتباط و نزدیکی روزافزون ملت های گوناگون، انتقال ارزش ها و تاثیر و تأثرهای متقابل فرهنگی، مجموعه ای به نام دهکده جهانی با گستردگی و شتاب باور نکردنی در حال شکل گیری است.  پس باید میان دو مقوله تبادل فرهنگی و تهاجم فرهنگی تفاوت گذاشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در این زمینه می فرماید:

تهاجم فرهنگی با تبادل فرهنگی متفاوت است. تبادل فرهنگی لازم است و هیچ ملتی ازاین  که معارفی را در تمام زمینه‎ها‌‌‌ ـ از جمله فرهنگ و مسایلی که عنوان فرهنگ به آن اطلاق می شود ـ از ملت های دیگر بیاموزد، بی نیاز نیست. در همیشه تاریخ همین طور بوده و ملت ها در رفت و آمدهایشان با یکدیگر، آداب، زندگی، خلقیات، علم، لباس پوشیدن، آداب و معاشرت، زبان، معارف و دین را از هم فرا گرفته اند. این مهم ترین مبادله ملت ها با هم بوده که ازتبادل اقتصادی و کالا مهم تر بوده است.


دانلود با لینک مستقیم


تفاوت تبادل فرهنگ با تهاجم فرهنگی

مقاله هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

اختصاصی از زد فایل مقاله هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار


مقاله هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات :21

فهرست:

1- مقدمه
2- هوش هیجانی
3- هوش هیجانی و مدیریت بازار
4- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار
5- نتیجه‌گیری

مدیریت و یا عامل انسانی مهمترین دلیل تحولاتی است که امروز بشر در همه زمینه‌ها و به هر شکلی در جوامع گوناگون شاهد آن است. در واقع عامل انسانی است که تفاوت‌های فاحش امروز زندگی بشر با شرایط گذشته‌اش را رقم زده است. اگر این عامل از زندگی روزمره حذف شود در واقع توسعه و پیشرفت از زندگی انسان حذف می‌شود. برای تغییر و حرکت بسوی شرایط بهتر علاوه بر عواملی چون سرمایه، مواد اولیه و غیره مهمترین و اصلی‌ترین عامل نیروی انسانی است. در واقع ثروت و دارایی هر جامعه‌ای تنها و تنها نیروی انسانی است. این دیدگاه شاید افراطی بنظر برسد ولی واقعیت‌های پیشرو در جوامع گوناگون این امر را ثابت می‌کند. اگر یک جامعه را با همه امکانات مادی و ثروت‌های بیکران با جامعه‌ای که از همه این امکانات بی‌بهره است مقایسه کنیم و مشاهده کنیم که جامعه فاقد ثروت از توان و قدرت بالاتری برخوردار است تنها عاملی که این مسئله را ایجاد کرده باید عامل انسانی باشد در زمینه امور اقتصادی و تجاری مانند همه دیگر بخش‌های اجتماعی عامل انسانی مهم و حیاتی است. مقاله حاضر نگاهی دارد به یکی از دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

بررسی علل وقوع جرم درجامعه

اختصاصی از زد فایل بررسی علل وقوع جرم درجامعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی علل وقوع جرم درجامعه


بررسی علل وقوع جرم درجامعه

  فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات12

 

    با کمی دقت در تاریخ تمدن پی می بریم که از فردای تشکیل جامعه بشری، جرم و جنایت هم در جامعه رخ داده است انسانی که زمانی به دور از هر قید و بندی و کاملاً آزاد در طبیعت زندگی کرده و این حالت را قرن ها و در درون خود به عنوان یک واقعیت بدیهی باور کرده بود، نمی تواند و نباید هم بتواند به راحتی قید یا قیودی را در زندگیش بپذیرد.
    نزاع و درگیری و به دنبال آن کشت و کشتار در طبیعت و نزد حیوانات هم دیده می شود. می توان گفت نزاع بخشی از واقعیت زندگی طبیعی است و انسان را هم گریزی از آن نیست. فقط شدت و نوع آن را می توان امیدوار بود که به تدریج کم شود. اگرچه در مقاطعی از زندگی نزاعات بشری تشدید و افزایش هم یافته است. این فراز و فرودها در مقاطعی از زندگی جوامع بشری دیده می شود. جنگ ها و به دنبال آن کشتارهای بی رحمانه هم نوعی از جرم و جنایت های جوامع بشری است.
    وقوع جرم و جنایت از فردای تشکیل جامعه در کتاب های تاریخی به وفور یافت می شود و در این رابطه شواهد زیادی قابل ارائه است. قرآن کریم هم به این شواهد اشاره دارد. نمونه اولیه نزاع بین انسان ها قتل هابیل به دست قابیل است. علت این واقعیت های تلخ یعنی نزاع یا جرم و جنایت در زیاده خواهی ذات انسان طبیعی نهفته است.
    انسان ابتدا آزاد از هر قیدی در طبیعت زندگی می کرد. با تشکیل جامعه لازم بود از آزادی های مطلق او به مقدار خیلی ناچیزی برای اینکه جامعه خود تشکیل داده دوام داشته باشد، کاسته شود. این مقدار قید اندک در زمان های قدیم برای بعضی از افراد آن جامعه قابل درک نبود یا بعضی افراد نمی خواستند درک و قبول کنند، به همین جهت مشکل شروع شد و درگیری رخ می داد.
    با دوام جامعه کوچک اولیه افراد جامعه به تدریج و با گذشت ایام زیاد شدند و قبیله ها تشکیل یافتند. با تشکیل قبیله که نشان از جمعیت زیاد و بزرگ قلمرو آنهاست، تخلف از نظم قبیله نیز به واسطه همین عوامل و عوامل دیگر از جمله تلاقی قبایل و تضاد منافع بین آنها افزایش یافت.
    از آنجا که مسیر سرنوشت بشری، پیشرفت و تکامل بوده و هست (یا ایها الناس انا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوبا و قبایل لتعارفوا ان اکرمکم عندالله اتقیکم ان الله علیم خبیر، سوره مبارکه حجرات آیه شریفه ۱۳) تخلف بعضی از افراد قبیله قادر به نابودی و برگشت جامعه به وضعیت قبل از تشکیل آن نشد.
    در حال حاضر که قرن ها از زمان اولیه تشکیل جامعه و قبیله گذشته، به طور مسلم ناقضین مقررات اجتماعی تحت هیچ شرایطی نخواهند توانست، جامعه را به عقب برگردانند. آنها یعنی بزهکاران فقط تا حدودی آرامش و امنیت را در جامعه کم یا متزلزل می کنند و در دل مردم هراس می افکنند و بخشی از وقت و نیرو و سرمایه جامعه را هدر می دهند. مقداری از نیروها و سرمایه هایی را که می توانست در جهت رشد جامعه به کار رود نابود می کنند.
    آفت هر جامعه ای عامل ترمز و کندکننده هر جامعه ای از تکامل و پیشرفت، نقض مقررات آن جامعه است.
    کسانی که دست به نقض قانون نمی زنند به این علت است که آنها قیودات اجتماعی را قبول کرده اند.
    قبول قیودات اجتماعی و حرکت در چارچوب قانون برای هر انسانی مشکل است زیرا با طبیعت او مغایر است. منتهی، زمانی قبول قیودات امکان پذیر می شود که انسان در این جهت تربیت شده باشد. آنها که به اطاعت از قانون تربیت شده اند از طبیعت ضداجتماعی یعنی آزادی بی قید و بند خود رها و دور شده اند و آنها که چنین تربیت نشده اند و یا با هم زیستی در خانواده ای مخرب و ضد اجتماعی، بی تربیت یا بد تربیت شده اند، نخواهند توانست مقررات اجتماعی را محترم بشناسند و رعایت کنند بلکه این گونه افراد برحسب تربیت خود، آموخته اند برخلاف مقررات اجتماعی عمل کنند. از بین آنها یکی دزد تربیت شده، یکی کلاهبردار و دیگری قاتل و الی آخر.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی علل وقوع جرم درجامعه

بررسی تطبیقی حقوق و آزادیهای فردی در نظام حقوق اساسی ایران وفرانسه

اختصاصی از زد فایل بررسی تطبیقی حقوق و آزادیهای فردی در نظام حقوق اساسی ایران وفرانسه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تطبیقی حقوق و آزادیهای فردی در نظام حقوق اساسی ایران وفرانسه


بررسی تطبیقی حقوق و آزادیهای فردی در نظام حقوق اساسی ایران وفرانسه

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات33

 

مقدمه

فصل اول

قسمت اول

الف:کلیاتی درباره حقوق وآزادی فردی

1-تعریف حقوق فردی

2-انواع حقوق فردی

3-بحث تطبیقی در آزادی فردی

4-تعریف آزادی فردی

ب:انواع آزادی عملکرد فردی

1-حق حیات

2-امنیت

3-آزادی ومصونیت مسکن

4-تعرض ناپذیری مکاتبات

5-آزادی رفت وآمد

6-آزادی اندیشه

7-آزادی گردهمایی

 

فصل دوم

قسمت اول:

الف:بررسی قانون اساسی فرانسه در باب حقوق وآزادیهای فردی

1-اعلامیه ها وقوانین اساسی مطروحه از جمهوری اول تا سوم فرانسه

                                                                الف: مقدمه

2-اصول ومحورهای قانون اساسی جمهوری چهارم     ب:اصول ومبانی

3-کلیات قانون اساسی جمهوری پنجم

4-اصول ومحورهای قانون اساسی جمهوری پنجم

ب:بررسی قانون اساسی ایران در باب حقوق وآزادیهای افراد:

-نتیجه گیری

-فهرست منابع



دانلود با لینک مستقیم


بررسی تطبیقی حقوق و آزادیهای فردی در نظام حقوق اساسی ایران وفرانسه

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

اختصاصی از زد فایل دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)


دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان " استراتژی بازایابی مشتری مدار " در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)