زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

اختصاصی از زد فایل دانلود تحقیق معرفی سایت به موتورهای جستجوگر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق معرفی سایت به موتورهای جستجوگر


دانلود تحقیق معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

مقدمه:
همانطور که میدانیم شبکه جهانی اینترنت روز به روز در حال گسترش است و طراحان صفحات وب از یک طرف و استفاده کننده گان از طرف دیگر با این شبکه ارتباط برقرار می کند .در این میان افزایش روز افزون صفحات وب مشکل انتخاب صفحات مورد نیاز را برای کاربران ایجاد ساخته است . پس از ان موتورهای جستجو به کمک کاربران شتافته و ان ها را در بدست اوردن اطلاعات مورد نیاز یاری می دهند .
این موتورهای جستجو از یک طرف برای کاربران مهم است و از طرف دیگر برای طراحان و مدیران .
اهمیت موتورهای جستجو برای کاربران به این لحاظ است تا صفحات مفید خود را بدست اورند و برای طراحان و مدیران این اهمیت دارد که سایت ان ها به کاربران از طرف موتورهای جستجو معرفی شود.
در این مقاله به کمک طراحان و مدیران رفته و طی سه بخش ,اشنایی با موتورهای جستجوگر , بهینه سازی موتورهای جستجوگر  و معرفی سایت به موتورهای جستجوگر راه های مهینه سازی سایت خود و روش بالا کشیدن خود در موتورهای جستجو را به ان ها نشان می دهد.



بخش اول:
آشنایی با موتورهای جستجوگر
موتور جستجوگر چیست؟
موتور جستجوگر ابزاری است که به ما کمک می کند، جستجو کنیم. ابزاری است که ما را از به خاطر سپردن آدرس سایتهای بسیار بی نیاز می کند. می توان گفت که موتور جستجوگر یک سایت است که به سوالات ما پاسخ می دهد. با مراجعه به یکی از آنها ابتدا می گوییم که چه می خواهیم بعد از آن است که موتور جستجوگر صدها، هزاران و شاید میلیونها پاسخ برای آن به ما ارایه می دهد.
عده ای اینگونه تصور می کنند که موتور جستجوگر برای پاسخ دادن به سوالات ما در همان لحظه تمام اینترنت را می گردد. این تصور درست نیست بلکه موتور جستجوگر برای سرعت دادن به فرایند پاسخ دهی به سوالات کاربران، ابتدا پایگاه داده ای از تمام سایتهای که می شناسد، تشکیل می دهد. سپس برای پاسخ دادن به سوالات از همین پایگاه داده کمک می گیرد.
موتور جستجوگر نرم افزاری دارد که لحظه به لحظه اطلاعات پایگاه داده اش را افزایش داده، به روز رسانی می کند. به هنگام پاسخ دادن به سوالات نیز موتور جستجوگر با مراجعه به این پایگاه داده پاسخها را می یابد و بهترین پاسخها را در ابتدای نتایج جستجوی خود قرار می دهد.

هر موتور جستجوگر برای تشخیص بهترین پاسخها از الگوریتمی مختص به خود کمک می گیرد. هر چه این الگوریتم بهتر عمل کند، پاسخهای داده شده بهتر خواهند بود و موتور جستجوگر محبوب تر می شود. محبوبیت گوگل نیز ناشی از در اختیار داشتن بهترین الگوریتم در ارایه نتایج جستجو است.
دقت پاسخها، تعداد پاسخها و جدیدتر بودن این پاسخها سه حوزه ای هستند که موتورهای جستجوگر در آن به جنگ یکدیگر می پردازند زیرا می دانند که کاربران دقیقا این سه مورد را می خواهند. این سه مورد پاسخ این سوال هستند که چرا همه موتورهای جستجوگر مانند گوگل و یاهو معروف نمی شوند؟
بیایید اینگونه فرض کنیم که موتور جستجوگر طراحی شده است که دقیقا به سوال کاربر پاسخ می گوید و دقیق ترین و جدیدترین پاسخ را به وی ارایه می دهد. آیا در این صورت همه می توانند به آنچه که می خواهند دست یابند؟
متاسفانه پاسخ منفی است. زیرا رفتار کاربران نیز مهم است. ما اگر نتوانیم به موتور جستجوگر بگوییم که چه می خواهیم، آن نیز نمی تواند پاسخی درست به ما بدهد. "31 روز بعد از اول اسفند" برای گوگل همان "31 روز بعد از اول اسفند" است در حالیکه مقصود من "اول بهار" یا "اول فروردین ماه" بوده است!
آشنایی کاربران با تکنیکهای جستجو به آنها کمک میکند، بهتر و سریعتر به آنچه که می خواهند دست یابند. مقوله دیگری که در جستجوی اطلاعات باید مد نظر قرار داده شود، ارزیابی اطلاعات است. به عبارت دیگر آیا هر چه که در اینترنت وجود دارد، اطلاعات موثق و معتبری می باشد؟ پاسخ منفی است.
توجه به این موضوع بسیار مهم است. ما همواره به دنبال اطلاعاتی هستیم که نیاز ما را برآورده کند. شاید پاسخهای داده شده در یک جستجو، بسیار دقیق و معتبر باشند اما ممکن است فراتر از نیاز کاربر باشد. لذا کاربران باید هم با مقوله جستجو در اینترنت و کار با موتورهای جستجوگر آشنا باشند و هم با مقوله ارزیابی اطلاعات.
اطلاعات موجود در اینترنت را می توان از دیدگاه تجاری به سه دسته تقسیم بندی کرد:
الف – اطلاعات رایگان و پیدا
ب – اطلاعات رایگان و ناپیدا
ج – اطلاعات تجاری
موتور جستجوگر هر چقدر هم از پایگاه داده بزرگی برخوردار باشد نمی تواند تمام اطلاعات وب را در خود داشته باشد. ماهیت تجاری بودن بسیاری از سایتها و همینطور محدودیتهای تکنولوژیکی موتور جستجوگر را از دسترسی به تمام اطلاعات وب دور می کند. گفته می شود اگر اطلاعات تمام موتورهای جستجوگر بر روی هم ریخته شود حداکثر 50 درصد وب را شامل می شود.
در حقیقت بخش اعظم وب از دسترسی موتورهای جستجوگر دور است که به آن وب پنهان گفته می شود. بنابراین برای یک جستجوی کامل نیاز به مراجعه به سایر ابزار جستجو نیز داریم. ابزاری نظیر کتابخانه های مجازی و وبهای پنهان.
بازاریابی با موتورهای جستجوگر بدین معناست که کاری کنیم تا موتور جستجوگر سایت ما را در رتبه های بالاتر قرار دهد تا شانس مراجعه به سایت ما افزایش یابد. موتور جستجوگر ممکن است میلیونها سایت را در پاسخ به سوال کاربر نمایش دهد اما آیا کاربران تمام این سایتها را بازدید می کنند؟ خیر در اغلب موارد آنها نیاز اطلاعاتی خود را با مراجعه به سایتهای رتبه یک تا 30 برآورده می کنند. بنابراین نیازی به مراجعه به سایتهای دیگر نخواهند داشت.
امروزه جنگ موتورهای جستجوگر برای کسب سهم بیشتری از میزان جستجوهای کاربران وارد حوزه های دیگری شده است. در حال حاضر رقابت اصلی میان گوگل، یاهو و MSN است.
موتورهای جستجوگر هر روز هوشمندتر می شوند و ماهیت تجاری بیشتری می یابند. سوالی که شاید خیلی ها می پرسند این است که آیا گوگل نیز رتبه های عادی خود را خواهد فروخت؟ به عبارت دیگر آیا می توان با پرداخت هزینه، جایی در صدر نتایج عادی گوگل داشت؟
از دیدگاه کاربرانی که از موتورهای جستجوگر برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز استفاده می کنند، مهمترین مقوله های مورد توجه عبارتند از:
•    استفاده از کدام ابزار جستجو
•    تکنیکهای موثر جستجو برای صرفه جویی در وقت و هزینه
•    تحلیل نتایج جستجو
•    ارزیابی اطلاعات بدست آمده
از دیدگاه دارندگان سایتها و تجارت الکترونیک که موتور جستجوگر را ابزار نخست بازاریابی خود می دانند، مقوله های زیر مد نظر است:
•    میزان وابستگی به رتبه ها تا چه میزان
•    رتبه های بالا در کدام موتور جستجوگر
•    رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر پولی یا موتورهای جستجوگر  رایگان
•    چگونگی کسب رتبه های بالا
•    رتبه های بالا با چه عباراتی
•    تحلیل ترافیک سایت
برخی موضوعات مورد توجه از دیدگاه تکنولوژی های جستجو و موتورهای جستجوگر نیز عبارتند از:
•    کسب درآمد بیشتر
•    طراحی بهترین الگوریتم برای رتبه بندی صفحات
•    راهکاری تشخیص تقلب در رتبه ها از سوی دارندگان سایتها
•    نزدیک تر کردن جستجو به زبان محاوره کاربر
•    فشرده سازی اطلاعات و بزرگتر کردن هر چه بیشتر پایگاه داده
•    طراحی روشهای سریعتر بازیابی اطلاعات
•    جستجوی بهتر در فایلهای صوتی و تصویری

 

فهرست:
مقدمه:

بخش اول           اشنایی با موتورهای جستجوگر

•    موتور جستجوگر چیست؟4…………………………………
•    انواع موتورهای جستجوگر6……………………………….
•    مفاهیم پایه موتورهای جستجوگر10…………………………
•    یک موتور جستجوگر چگونه کار می کند؟13…………………..


بخش دوم          بهینه سازی موتورهای جستجوگر

•    بهینه سازی موتورهای جستجوگر18………………………...
•    اندازه گیری ترافیک سایت و تحلیل ترافیک25…………………..
•    محاسبه Page Rank گوگل28……………………………
•    چطور طراحی یک سایت بر روی رتبه ان در موتور جستجو تاثیر می گذارد؟32…………………………………………….
•    مشخصاتی که یک وب سایت نباید داشته باشد35……………….
•    راه ورود موتور جستجو گر به سایت37……………………...




بخش سوم         معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

•    استفاده از سرویسهای رایگان و یا ارزان قیمت39…………….
•    خودتان معرفی کنید40………….………………………….
•    کمک گرفتن از افراد متخصص40………….…………………
•    استفاده از نرم افزارها40……………….………………….
•    معرفی به دایرکتوری ها40…………………………………
•    معرفی به موتورهای جستجوگر45…………………………..
•    چگونه می توان کاری کرد که سایت ما به سرعت در موتورهای جستجوگر ثبت شود46…………………………………….
•    چگونه سایت خود را چسبناک کنیم49………………………..
•    چرا سایت ما در موتورهای جستجوگر ثبت نمی شود؟50……….
•    جلوگیری از ثبت صفحات شخصی در موتورهای جستجوگر52…..
 
 

 

شامل 53 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

دانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

اختصاصی از زد فایل دانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)


دانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

عنوان: دانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت)

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب با عنوان " تحلیل مراوده ای" در حجم 32 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف تحلیل مراوده ای

حالات من

من والدینی

انواع حالات من والدینی

من والدینی پرورشی

من والدینی عیبجو

حالت من بزرگسالی

حالت من کودکی

من کودکی شاد

من کودکی مخرب

انواع من کودکی مخرب

من کودکی ناسازگار

من کودکی سازگار

شخصیت سالم

وضعیت بودن

مقایسه وضعیتهای بودن با حالتهای من

مراودات میان مردم

مراوده باز (مکمل)

نمودار مراوده باز درست

نمودار مراوده باز نادرست

مراوده بسته (سد شده- متقاطع)

نمودار مراوده مقاطع

مراودات ضمنی

نمودار مراوده ضمنی

نیاز مطرح شدن

ابعاد گوناگون مدیریتی در همه افراد

حالت من والدینی نقادی

حالت من والدینی ارشادی- مربیگری

حالت من والدینی سایه- بدون حضور فیزیکی

حالت من بزرگسالی یا تحلیلگر

حالت من کودکی صلحجو

حالت من کودکی جنگجو

حالت من کودکی مبدع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تحلیل مراوده ای(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

اختصاصی از زد فایل دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)


دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

عنوان: دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت)

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان " ویژگیهای اساسی گروهها " در حجم 25 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ویژگیهای اساسی گروهها

تعریف گروه

شاخصهای چهارگانه جامعه شناختی گروه

گرووهها و سازمان

چرا مدیران باید گروهها را جدی بگیرند؟

گروهها و عملکرد کاری

مزایای کار گروهی نسبت به کار فردی

گروهها و نیازهای فردی

انواع گروهها

گروه رسمی

گروه غیرسمی

نمونه گروههای غیر رسمی در ساختار رسمی سازمان

فراگرد شکل گیری گروه انسانی یا سیستم اجتماعی

گروههای دارای سازگاری روانی

انواع گروههای رسمی و غیررسمی

گروه گرداننده (گروه کارکردی)

گروه کار

گروه پروژه

شوراها(کمیته ها)

گروه دوستی

گروه ذینفع

گروه مرجع

اثربخشی گروه

گروه کار به عنوان یک سیستم باز

ماهیت کار گروهی

ترکیب جمعیت شناختی و روانشناختی گروه

نیازهای که موجب دوست شدن افراد با یکدیگر می شود

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ویژگیهای اساسی گروهها (فصل نهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت اخلاق در سفر

اختصاصی از زد فایل دانلود پاورپوینت اخلاق در سفر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اخلاق در سفر


دانلود پاورپوینت اخلاق در سفر

 

مشخصات این فایل
عنوان: اخلاق در سفر
فرمت فایل:پاورپوینت
تعداد اسلاید: 14

این مقاله درمورد اخلاق در سفر می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله اخلاق در سفر می خوانید .

همنشینی و همراهی با گروه همسان
شایسته است افرادی که راه سفر را باهم طی می کنند ، از نظر مالی ، گشاده دستی ، همراه هم یا دست کم به هم نزدیک باشند، زیرا همسفر شدن با کسی که از نظر مالی قوی تر است ، گاهی سبب سرشکستگی انسان می شود. برای فرار از خوارشدن با توجه به سرمایه اندک خود پیش از توان مالی اش خرج می کند و در این اوضاع به او ستم شده است.
امام موسی کاظم (ع) می فرمایند: با کسی دوست و هم صحبت شو که هم شان تو باشد، نه کسی که خرج تو را دهد که این ، مذلت مومن است.

فواید مسافرت بسیار است، کسب تجربه و پخته شدن آشناییها و ارتباطات جدید، از آن جمله است.
آداب دیگر سفر را طبق تعالیم دینی ، فهرست وار اینگونه می یابیم:
خداحافظی کردن از خانواده و بستگان از سوی مسافر ، بدرقه کردن کسی که به سفر می رود، از سوی محل خانه و بستگان
شروع کردن سفر با «صدقه» جهت سلامتی و رفع و دفع بلاها.
خواندن دو رکعت نماز ، دعا کردن و جان و مال خانواده را به خواب بودن و بر او توکل کردن
خواندن این دعا «بسم الله آمنت بالله توکلت علی الله ماشاء الله لاحول و لاقوةالا بالله»
برداشتن عصا یا وسیله جهت رفع شود و فعلات احتمالی و حمل ابزار دفاعی .
همراه داشتن مسواک شانه لباس ظرف
همراه داشتن مواد غذایی و خوراکیهای مورد نیاز و رهتوشه سفر.

نتیجه گیری
مسافری که از خانه و کاشانه خود دور شده ، برای تامین آسایش خویش در سفر، باید همسفری را انتخاب کند ، تا از خطرهای جانی و مالی در امان باشد، در روایت های اسلامی نیز سفرکردن نهی شده است.
برای حفظ ارزش های انسانی ، شایسته است مسافر مسلمان، همسفر خود را از کسانی برگزیند که از نظر مالی نزدیک به هم و از نظر علم و فضیلت با همراهان خود هماهنگ و هم فکر باشد.
از دیدگاه اسلام درباره آداب سفر را می توان در سه قسمت مطرح کرد: پیش از سفر، هنگام سفر و پس از سفر
سفرآخرت ، سفر دیگری است که همه در پیش داریم.

بخشی از فهرست مطالب مقاله اخلاق در سفر

مقدمه
توضیح برخی از اخلاق وآداب در سفر
اخلاق نیکو در سفر
سازگاری با همراهان


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اخلاق در سفر

دانلود تحقیق آنتروپی

اختصاصی از زد فایل دانلود تحقیق آنتروپی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق آنتروپی


دانلود تحقیق آنتروپی

 

تعداد صفحات : 11 صفحه        -      

قالب بندی : word        

 

 

 

 

آنتروپی

آیا می دانید آنتروپی به چه معناست؟ اگر افزایش آنتروپی به معنای افزایش بی نظمی سیستم است، آیا هر گونه افزایش بی نظمیی، حتی مثلاً آشفته شدن اتاق شما نیز افزایش آنتروپی محسوب می شود؟ اگر آنتروپی به معنای از دست دادن قابلیت انجام کار است، آیا از دست دادن هرگونه قابلیت انجام کاری ضرر و خسران محسوب می شود؟ آیا افزایش آنتروپی در سیستمی با دمای صد درجه که با محیطی با دمای دویست درجه تبادل حرارت دارد، با افزایش آنتروپی سیستمی در دمای پانصد درجه که با محیطی با دمای ششصد درجه تبادل حرارت می کند یکی است؟ شاخص تعیین کننده میزان افزایش یا کاهش آنتروپی چیست؟
تفاسیر مختلف انتروپی

واژهٔ اِنتروپی یا آنتروپی در رشته‌های گوناگون علمی، معانی متفاوت پیدا کرده است که اساسی‌ترین آنها در زیر آورده شده‌اند.

 

  • برای یک فرآیند بسیار کوچک هم‌دمای برگشت‌پذیر داریم:

 

  • انتروپی بردار زمان است یعنی یک شاخص اساسی زمان است.
  • از دیدگاه انرژی آزاد انتروپی با گرمایی که برای انجام کار در دسترس نیست، ارتباط دارد.
  • انتروپی اندازهٔ بی‌نظمی سیستم یا ماده‌ای است که در حال بررسی است.
  • انتروپی معیاری از اشتباهات تصادفی است که در هنگام انتقال یک سیگنال به وجود می‌آید. بنابراین می‌تواند معیاری از بازدهی سیستم ارسال پیام باشد.

 

 

 

  • انتروپی معیاری از تعداد حالت‌های داخلی است که یک سیستم می‌تواند داشته باشد، بدون آنکه برای یک ناظر خارجی که فقط کمیت‌های ماکروسکوپیک (مثلاً جرم، سرعت، بار و...) آن را مشاهده می‌کند، متفاوت به نظر برسد.

  مفهوم ترمودینامیکی

انتروپی (S) کمیتی ترمودینامیکی است که اندازه‌ای برای درجهٔ بی‌نظمی در هر سیستم است. هر چه درجهٔ بی‌نظمی بالاتر باشد، آنتروپی بیشتر است. بنابراین برای یک مادهٔ معین در حالت تعادل درونی کامل در هر حالت، داریم:

 

انتروپی جامد < انتروپی مایع < انتروپی گاز

 

واحد انتروپی در سیستم SI، ژول به مول کلوین است. (J/mol.K).

 

توجه به این نکته ضروری است که انتروپی یک تابع حالت و مستقل از مسیر است.

 

با فرض صادق بودن قانون سوم ترمودینامیک می‌توان بصورت زیر مقدار مطلقی برای انتروپی جامدات در دماهای بالا بدست آورد:

 

در صورتی که مادهٔ مورد نظر در دماهای بالا تحت استحاله‌های فازی قرار گرفته و حالت آن تغییر یابد، باید از صورت کلی فرمول انتروپی به شکل زیر استفاده کرد:

 

 

 

که در این فرمول، Tm دمای ذوب، Tv دمای جوش،ΔHm تغییر آنتالپی در اثر ذوب، ΔHv تغییر آنتالپی در اثر جوش و (Cp(l)، Cp(s و (Cp(g به ترتیب ظرفیت گرمایی ماده در حالت جامد، مایع و گاز در فشار ثابت هستند.

 

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق آنتروپی