زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه نقش رسانه ها بر کودکان

اختصاصی از زد فایل دانلود پایان نامه نقش رسانه ها بر کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه نقش رسانه ها بر کودکان


دانلود پایان نامه نقش رسانه ها بر کودکان

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 175

  فرمت فایل: word(قابل ویرایش)  

فهرست مطالب:

پیشگفتار: 1

مقدمه: 3

فصل اول : مبانی نظری تحقیق.. 7

بیان مساله واهمیت موضوع تحقیق: 8

اهداف تحقیق: 12

فرضیات تحقیق: 13

روش تحقیق: 13

فصل دوم: رسانه چیست و چه توانایی‌هایی دارد؟. 14

ارتباط جمعی- تاریخچه رسانه‌های جمعی.. 15

کارکرد رسانه‌های جمعی.. 21

وظیفه رسانه چیست؟. 28

قدرت تأثیر رسانه‌های جمعی.. 29

فصل سوم: جهان جدید تلویزیون.. 33

یک کودک چه وقت استفاده از تلویزیون را شروع می‌کند؟. 34

کودک چه مقدار وقت صرف تلویزیون می‌کند؟. 41

چه کسانی بیننده پروپا قرص هستند؟. 46

توضیحی درباره سایر رسانه‌ها 49

استفاده کودکان از رسانه‌ها در سنین مختلف: 50

کودکان چه چیزهایی را می‌بینند؟. 52

برخی معیارهای پیش بینی سلیقه کودکان در مورد تلویزیون.. 56

کودکان درباره تلویزیون چگونه فکر می‌کنند؟. 60

وجهه تلویزیون : 61

آیا تلویزیون در نظر کودکان شگفت انگیز است؟. 63

بچه‌ها دوست دارند شاهد چه تغییراتی در تلویزیون باشند ؟. 64

والدین دوست دارند شاهد چه تغییراتی باشند ؟. 66

چرا کودک از تلویزیون استفاده می‌کند؟. 68

عملکرد تلویزیون: 75

چرا ما دارای رسانه‌های جمعی هستیم ؟. 77

نیازهای ویژه کودکان که تلویزیون آنها را برآورده می‌کند ، کدامند ؟. 79

محتوای خیال: 81

محتوای واقعیت.. 82

تلویزیون به عنوان خیال. 83

آیا تلویزیون مانعی بر سرا راه مسائل زندگی است؟. 85

تلویزیون به عنوان واقعیت.. 86

دو جهان.. 89

اهمیت خیال. 91

فصل چهارم: یادگیری از تلویزیون.. 92

چگونگی یادگیری از تلویزیون.. 93

موارد یادگیری اتفاقی.. 95

میزان هوش و رفتار کودک در ارتباط با برنامه‌های تلویزیون.. 100

چه آموزشی را باید انتظار داشته باشیم؟. 103

تلویزیون در مدرسه. 108

چگونگی اکتساب در کودکان.. 113

مقایسه. 115

فصل پنجم: تاثیرات جسمی و روانی تلویزیون بر کودکان.. 119

الگوی تأثیر- رسانه: 120

تلویزیون به کودکان چه می‌دهد؟. 120

الگوی تأثیر- کودک.. 127

الگوی تأثیر- تعامل. 130

دیگر ویژگیهای تعامل. 133

اثرات فیزیکی تلویزیون بر کودکان.. 135

آیا تلویزیون بر بینایی کودکان اثر بدی دارد؟. 136

آیا تلویزیون کودکان را خواب آلود و خسته به مدرسه می‌فرستد؟. 137

اثرات عاطفی تلویزیون برکودکان.. 138

اثرات شناختی تلویزیون بر کودکان.. 141

آیا تلویزیون حاوی تصویر غیر دقیقی از زندگی بزرگسالان است؟. 141

آیا تلویزیون موجب بزرگسالی زود رس میشود ؟. 143

اثرات رفتاری.. 145

آیا تلویزیون کودکان را منفعل می‌کند؟. 147

آیا خشونت ارائه شده در تلویزیون، آموزش خشونت می‌دهد؟. 153

نتیجه گیری : 157

پیامدهای منفی تلویزیون: 157

فصل ششم: اینترنت رسانه جدید قرن بیستم. 160

اینترنت چیست؟. 162

فواید اینترنت برای کودکان: 163

خطرات اینترنت : 164

سودجویان از اینترنت برای به دام انداختن کودکان استفاده می‌کنند: 164

مطالب نامناسب و غیر مجاز در اینترنت : 164

ارتکاب جرایم: بمبها، مواد مخدر، دزدی و شخصیتهای غیر واقعی.. 164

تهاجم به حریم خصوصی : 165

چگونگی اجتناب و کاهش خطراتی که کودکان در ایترنت با آن مواجهند: 165

نتیجه گیری و آزمون فرضیات: 166

منابع مآخذ: 170

 

پیشگفتار:

تحقیق حاضر با عنوان "بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان " سعی دارد، تاثیرات مثبت وپیامدهای منفی وابستگی کودکان به تلویزیون را مورد بررسی قرار دهد. در راستای رسیدن به هدف مذکور ابتدا مبانی نظری تحقیق در مورد تاریخچه پیدایش رسانه‌های گروهی و به خصوص تلویزیون مطرح شده، سپس انواع کارکردهای تلویزیون، وظایف رسانه به عنوان یک وسیله ارتباطی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.در فصل دوم تحقیق مقدارزمانی که کودکان در شرایط مختلف سنی صرف تماشای تلویزیون میکنند،آغاز سن تماشای تلویزیون، دلایل تماشای تلویزیون توسط کودکان و انتظاراتی که کودکان و والدین آنها از تلویزیون دارند مورد بررسی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است آمار و ارقام مربوط به این فصل از تحقیق، در مورد جامعه آمریکا و بر اساس اطلاعات کتاب " تلویزیون در زندگی کودکان ما نوشته ویلبر شرام و دیگران، ترجمه محمود حقیقت کاشانی می‌باشد. امید است با عنایتی که مسئولین تعلیم وتربیت ایران اسلامی به الگو گیری کودکان این مرز و بوم از رسانه‌های گروهی و به ویژه رسانه‌های تصویری دارند، زمینه انجام این چنین پژوهشهای گسترده ای در سیستم آموزش و پرورش کشور مانیز فراهم گردد که این مهم حمایت همه جانبه مسئولین امر را می‌طلبد.

فصل سوم با عنوان جهان جدید تلویزون مسایلی از جمله سن شروع تماشای تلویزیون و شرایط زمانی و انواع موضوعاتی که مورد توجه کودکان با توجه به شرایط سنی و جنسی و همچنین توانایی‌های ذهنی آنها است مورد بررسی قرار گرفته است.

فصل چهارم مربوط به نحوه و میزان یادگیری کودکان از این رسانه و عوامل تاثیر گذار بر این مساله است.

در فصل پنجم تحقیق، تاثیرات روحی، روانی و جسمی تلویزیون بر کودکان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و در نهایت در فصل ششم به رسانه جدید " اینترنت "و رابطه آن با مسئله یادگیری و الگو پذیری کودکان و انواع خطراتی که این رسانه برای کودکان دارد اشاره شده است
  مقدمه:

کودکان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند که تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنکه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است که داستانهای مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهای آن را برای ما بیان می‌کند.

تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.

تاثیر پذیری اکثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌های ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات کشورهای جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو کرده است.

تلویزیون هر روز بر ما تسلط بیشتری می‌یابد و ما بایستی نگران آثار مخرب برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌های خود باشیم. این حق ماست و می‌بایستی عکس العمل نشان دهیم. اگر چه تلویزیون فی نفسه مطرود نیست اما برنامه‌های تلویزیونی در مجموع زیانبار بوده اند. در غرب به نوعی و در شرق به شکلی دیگر خطر برنامه‌های مخرب و منحط تلویزیونی احساس می‌شود.

ما بدبختانه فرزندانمان را با تلویزیون تربیت می‌کنیم وقتی می‌خواهیم آنان را ساکت کنیم برای آنان تلویزیون روشن می‌کنیم و یا آنان را به تماشای برناه‌هایی که خودمان هم نمی دانیم چه هستند دعوت می‌کنیم. خودمان هم متاسفانه عادت کرده ایم به آنچه پخش می‌شود فقط خیره شویم و نگاه کنیم. بشر با تولید نیازمند به شناخت دنیای اطراف خود است و انتقال فرهنگ و روحیه مدنی می‌تواند به صورتی سالم و سازنده انجام گیرد اما به نظر می‌رسد تلویزیون یک مانع اصلی بر سر راه رسیدن به دنیای بهتر است پس ما بایستی از آثار سوء این جعبه جادویی آگاه شویم و در ارتباط با تلویزیون مسؤولیت خود را بپذیریم.

«تلویزیونی که می‌تواند دارای اثرات کاملاً مخرب باشد می‌تواند به صورت ابزار مفیدی نیز در خدمت تعلیم و تربیت درآید تلویزیون می‌تواند چنین باشد ولی خیلی غیر محتمل است که چنین بشود.»

ساخت برنامه‌های با ارزش وقت بیشتر و تخصص بالاتری لازم دارد اما افرادی که بتوانند برای مدت زمان پخش برنامه‌های بد بسازند زیاد هستند و این مسأله را حل می‌کند.

نمی توان کودکان را برای زمانی که در مقابل صفحه تلویزیون صرف می‌کنند سرزنش کرد و اینکه آنها تقصیری ندارند که از طریق تلویزیون اطلاعات دگرگون شده را دریافت می‌دارند.

جان کندری می‌گوید: قرار نیست که تلویزیون از بین برود از سویی خیلی کم احتمال دارد که تلویزیون فضای مناسبی را برای اجتماعی کردن کودکان ایجاد کند.»

در گذشته کودکان ناظر فعالیت بزرگترها بودند و آنچه را خانواده طی یک نسل به آنان آموخته بود الگویی برای نسل آینده می‌شد اما اکنون باید دریابیم که کودکان از محیط اطراف خود چه چیزهایی را فرا می‌گیرند؟ عواملی که محیط اطراف آنان را می‌سازد چه نام دارد؟ و تلویزیون به عنوان یکی از این عوامل چه می‌کند و چه باید بکند؟

در کتاب تلویزیون خطری برای دموکراسی زیر عنوان « چرا بچه‌ها تلویزیون تماشا می‌کنند؟»‌ آمده است که : انگیزه کودکان از نشستن در پای تلویزیون با خواست بزرگترها فرق دارد. بزرگترها به اقرار خودشان برای سرگرمی به تماشای تلویزیون می‌پردازند ولی کودکان ضمن اینکه طالب سرگرمی هستند غالباً برای فهمیدن دنیای اطراف به تلویزیون می‌نگرند. بزرگترها معمولاً اهمیت کمتری برای تلویزیون قایل هستند و به آن با یک ساده باوری آگاهانه نگاه می‌کنند». تبلیغات تلویزیونی روی شخصیت کودکان، باورهای کودکان و اعمال کودکان به شدت مؤثر می‌افتد. معمولاً‌ کودکان از دو سالگی تماشای فیلمهای کارتونی را شروع و تقریباً در 6 سالگی به تماشای تلویزیون عادت می‌کنند. یعنی قبل از اینکه به مدرسه بروند با تلویزیون دوست می‌شوند.

به نظر می‌رسد ورود تلویزیون به عنوان معلم به اعتبار معلم و معلمی پایان بخشیده است یا دارای این چنین قدرتی است زیرا امروزه دانش آموزان در حالی قدم به مدرسه می‌گذارند که به شدت از تکنیک تلویزیون و اثرات روانی آن متأثر شده اند و در حالی که مکانیسم تصویری و بصری تلویزیون ریشه در اعماق آنان دوانده است با سیستم کتاب و حروف چاپی وارد یک نزاع درونی و روانی می‌شوند این درگیری قربانیان زیادی را می‌طلبد. کودکان و دانش آموزان که نمی توانند و یا نمی خواهند از طریق قرائت آموزش ببینند و یا اصولاً توانایی خواندن را ندارند نوآموزانی که قادر به درک تسلسل منطقی حتی یک پاراگراف نیستند و نمی توانند افکار خود را برروی چند جمله مکتوب متمرکز کنند دیگر قادر نیستند بیش از چند دقیقه به بیان شفاهی معلم ویا یک سخنرانی توجه کنند و ارتباط منطقی جملات و مطالب را به خاطر بسپارند و یا حتی فراگیرند.»

کودکان بر خلاف بزرگسالان که با دیگر رسانه‌ها ارتباط دارند بیشتر با تلویزیون در ارتباط هستند. به عقیده پژوهشگران علت علاقه کودکان به تلویزیون این است که به آنان امکان می‌دهد تا در ماجراهای پشت پرده زندگی کودکانه خود رسوخ کنند و دنیا و مردم را بهتر بشناسند. وقتی کودکان ما به دنیا می‌آیند باید کار دشواری را انجام دهند و آن انطباق پذیری به شکل صحیح روشن می‌شود و برآنان است که کودکان را برای وظایف آینده آماده کنند اما وقتی دیگر کسی به کودکان کمک نمی کند که دنیا را بشناسد آنان دست به دامان تلویزیون می‌شوند. در حال حاضر پدران و مادران وقت اینکه دنیای وسیع اطراف را به کودک بیاموزند از دست داده اند و از سویی تلویزیونی برای کودکان دست یافتنی ترین دریچه به دنیای افراد بالغ است. پس تلویزیون به کودک یک تصویر یا خیال دگرگونه ارائه میدهد زیرا در تلویزیون بیننده بیشتر از آنچه می‌بیند تأثیر می‌پذیرد و این نگرانی در مورد کودکان که بزرگ می‌شوند وجود دارد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه نقش رسانه ها بر کودکان

پایان نامه توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی

اختصاصی از زد فایل پایان نامه توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی


پایان نامه توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی

فرمت فایل : word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات :85

فهرست مطالب :

عنوان                                                                                                                                   صفحه

فصل اول: کلیات

مقدمه                                                                                                                                      1

مسأله پژوهشی                                                                                                                                    3

اهمیت مسأله پژوهشی                                                                                                           3

اهداف پژوهش                                                                                                                      4

پرسش های تحقیق                                                                                                                4

تعاریف و اصطلاحات                                                                                                          7

فصل دوم:بررسی پیشینه پژوهش :

بررسی پیشینه پژوهش                                                                                                                       12

فصل سوم: روش تحقیق :

روش پژوهش                                                                                                                                    14

فصل چهارم: یافته های پژوهش

بخش اول: انگیزه های جهانگردی و انواع جهانگرد                                                                      16

بخش دوم: حقوق و تکالیف جهانگردان غیر مسلمان در کشور                                      21

بخش سوم: اثرات جهانگردی و حضور توریست در کشور                                                         48

بخش چهارم: روش جاری اداره کل اتباع و تخلفات بر علیه و توسط توریست                        54

بخش پنجم: امنیت و تأثیر جهانگردی بر آن                                                                                  56

بخش ششم: آمارهای مربوط به توریست                                                                            58

بخش هفتم: علل عقب ماندگی صنعت توریست در کشور                                                          64

بخش هشتم: عوامل مهم در دولت جهانگردی                                                                  67

فصل پنجم :‌نتیجه گیری و پیشنهادات :

نتیجه گیری                                                                                                                            68

پیشنهادات                                                                                                                              69

فصل ششم : منابع و مآخذ و پیوست :

منابع و مآخذ                                                                                                                          71

پیوست ها                                                                                                                               73

 

چکیده ای از مطالب :

درتحقیق حاضر سعی شده با توجه به بحث امنیت ملی که به عنوان یکی از مهمترین مسائل موجود در یک کشور می باشد به مسأله توریست که تأثیر بر امنیت ملی دارد، پرداخته شود که روش موجود کتابخانه ای می باشد.

تحقیق دارای 5 فصل می باشد که در فصل اول به بیان مسأله، اهمیت و اهداف پژوهش پرداخته شده ضمناً سؤالات پاسخ داده شده در پژوهش و تعاریف و اصطلاحاتی که رد تحقیق ارائه گردیده بیان شده است.

در فصل دوم به بررسی پیشینه موضوع، در فصل سوم به بیان روش تحقیق پرداخته شده است.

در فصل چهارم به توصیف و تحلیل یافته ها در 8 بخش (انگیزه های جهانگردی و انواع جهانگرد- حقوق و تکالیف جهانگردان غیر مسلمان در کشور- اثرات جهانگردی و حضور توریست در کشور- امنیت و تأثیر جهانگردی بر آن- عوامل مهم در رونق جهانگردی- روش جاری و تخلفاتی که علیه و توسط توریست در کشور انجام می شود- آمار مربوط به توریست ها و علل عقب ماندگی صنعت توریسم در کشور) پرداخته شده است.

در فصل پنجم نتایج تحقیق و سپس پیشنهادات ارائه گردیده است.

 

لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت برای شما فعال می شود و یک نسخه از آن برای شما ایمیل می شود

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه توریست و تأثیر آن بر امنیت ملی

گزارش کارآموزی رشته عمران

اختصاصی از زد فایل گزارش کارآموزی رشته عمران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی رشته عمران


گزارش کارآموزی رشته  عمران

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 44 

فرمت فایل: word(قابل ویرایش) 

  فهرست مطالب:                                                              

عنوان                                                                             صفحه                

بخش های مختلف دفتر فنی و اقدامات برای انجام یک پروژه                                         5

اجرای نقشه بر روی زمین                                                                        10

اجرای پی                                                                                     10

اجرای اسکات در ساختمان فلزی                                                                17

اجرای سقف                                                                             20        

ایجاد خرپا برای سقف های شیب دار                                                       26

نصب پانل ها                                                                            29

اجرای ستون در ساختمان بتنی                                                            33

برخی از اشکالات دیده شده در اجرا

عنوان                                                                                                         صفحه           

استفاده از ورق غیر استاندارد                                                       36    

ویبره کردن زیاد بتن                                                            38

خوابیدن آرماتورهای حرارتی بر روی بلوک ها                                      38

یکسان نبودن فاصله خاموت ها در ستون                                        40

اجرای غیر صحیح درزهای اجرایی                                              40

گاز گرفته شدن بتن توسط قالب                                                 42

ترک های ناشی از نسبت آب به سیمان بالا                                      44

 

توضیح قسمتی از این متن:

کار آموزی من در تاریخ 20/8/87 در بخش دفتر فنی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس آغاز گردید و من در آنجا با مهندس ربیعی مسئول دفتر فنی آشنا شدم.

بخش دفتر فنی دارای قسمت های مختلفی است که عبارتند از:

1-بخش معماری که شامل مهندس معمار است که کار معماری و ترسیم پروژه را توسط برنامه بر عهده دارد. Auto cad

2-بخش سازه که وظیفه آن محا سبه سازه توسط برنامه می باشد.

3-بخش متره که کار آن متره و برآورد کردن پروژه می باشد.

4-واحد تاسیسات که وظیفه آنها طراحی و ترسیم نقشه های تاسیسات مکانیکی وبرقی می باشد.

5-واحد نظارت که کار آن نظارت بر پروژه های در حال اجرا است.

برای انجام یک پروژه ابتدا مهندس نقشه بردار بر سر زمین رفته و اقدام به برداشت زمین می نماید و بعد از آن نقشه سایت محل را در اختیار مهندس معمار قرار می دهد در نقشه سایت محدوده مورد نظر برای ایجاد سازه نشان داده شده است و مهندس معمار با توجه به آن اقدام به طراحی سازه از نظر معماری می کند

بعد از آن طرح اولیه در بخش کمیته معماری مورد بررسی قرار گرفته وبا نشریه 232 مطابقت داده می شودکه نشریه 232 در مورد مساحت و ابعاد فضاهای آموزشی می باشد.

همچنین برای ایجاد پروژه آزمایشگاه نیز بر سر زمین حضور یافته تا نمونه ای از خاک محل را برای آزمایش به آزمایشگاه ببرد وتراکم خاک را مورد بررسی قرار دهد ونیز نوع خاک محل را بر اساس آیین نامه 2800 تعیین کند و ای ن اطلاعات را در اختیار مهندس سازه قرار دهد به عنوان نمونه برخی از اطلاعات داده شده توسط ازمایشگاه به صورت زیر است:

عمق آب زیر زمینی:ژرفای سطح آب زیر زمینی طبق تحقیقات محلی پایینتر از عمق تاثیر است

زمین شناسی منطقه:این محدوده شباهت زیادی به منطقه مرکزی شهر دارد اما به نظر میرسد که ضخامت ابرفت در این محدوده کمتر از بخش شمالی و مرکزی است میزان گرد شدگی دانه ها کم است و ابرفت از تراکم قابل توجهی برخوردار است در این محل حدود 5/1 متر آبرفت دیده می شود خاک محل در گروه 3 بر ا ساس آیین نامه 2800 قرار دارد

احداث خاک بر روی خاک ماسه ای با توجه به منحنی دانه بندی خاک محل از نوع ماسه بدون ناخالصی و فاقد چسبندگی می با شد بنا بر این پیشنهاد می شود بستر پی بعد از خاکبرداری توسط غتک ارتعاشی صاف و متراکم شود همچنین از پی نواری برای انتقال بار به زمین استفاده شود.

علاوه بر اطلاعات فوق آزمایشگاه موظف است که در حین انجام پروژه اقدام به نمونه گیری از بتن مورد استفاده در سقف های کامپوزیت در ساختمان فلزی و بتن به کار رفته در ستون و تیر و سقف ساختمان های بتنی نماید.

طرح بعد از کمیته معماری در اختیار مهندس محاسب قرار میگیرد و او با توجه به نوع سازه با   اقدام به طراحی و محاسبه سازه می نماید. Etabs

ابتدا اقدام به مدل کردن اولیه سازه کرده و بعد با توجه به نوع ساختمان (بتنی و یا فولادی)

شروع به محاسبه سازه می کند و بعد از قرار دادن سقف ها –بادبند ها یا دیوار برشی-تیر ها و ستو ن ها شروع به آنالیر طرح کرده و مقاطعی که توسط نرم افزار به رنگ قرمز در آمده است جوابگوی نسبت تنش مورد نظر نیست و باید شماره این پروفیل ها عوض شود .

همچنین مهندس محاسب اقدام به طراحی اتصالات موجود در سازه به صورت دستی ویا با

نقشه09 S می نمایدمثل تیر لانه زنبوری و یا طراحی اتصال تیر شمشیری پله مانندExcel

بعد از انجام این کار طرح در کمیته سازه مورد بررسی قرار گرفته تا مهندس معمار در ایجاد نمای ساختمان در محل ها یی که با دبند و یا دیوار برشی وجود دارد از زدن بازشو پرهیز کند.

بعد از اینکه مهندس طرح را محاسبه کرد و شماره تیر و ستون ها به دست آمد سازه را در

مدل کرده و با توجه به اطلاعات آزمایشگاه اقدام به طراحی پی می نماید Sefe

این نرم افزار تعداد و شماره میلگرد ها ی مورد استفاده در فنداسیون را می دهد

هم از نرم افزار هایی است که برای طراحی ساختمان استفاده میشود اما درآن Sap 2000

عناصری مانند دیوار برشی و تیر های مرکب نمی توان طراحی کرد ولی برای مدل کردن ساختمان ها با سقف شیب دار مورد استفاده می باشد                                                             بعد از طراحی کامل اطلاعات بدست آمده از نرم افزار ها را به صورت نقشه های اجرایی در می

آورند.                                                                                                                            

بعد از طراحی کامل نقشه های سازه و معماری به طور کامل این نقشه ها در اختیار واحد متره و بر آورد قرار گرفته. در این بخش به استفاده از نرم افزار آلفا کاران اقدام به متره کردن پروژه می نمایند.                                                                                                                      

همچنین نقشه های معماری به واحد تاسیسات هم داده می شود که در این واحد اقدام به طراحی تاسیسات مکانیکی و برقی می نمایند و برخی از نکات را برای پیمانکار بیان می کنند مانند                                                                                                                            

-ابعاد فنداسون زیر دیگ بخار از هر طرف 20 سانتی متر بیشتر از ابعاد دیگ باشد              

-دود کش آزبستی بایستی بعد از عایق پیچی یک لایه کرباس و رنگ شودو بقیه اطلاعات .

بعد از تهیه نقشه های معماری- سازه و تاسیسات به طور کامل این نقشه ها باید مورد بررسی قرار گیرند و هر کدام از نقشه ها باید دارای راهنمای کنترل اجرایی باشند مانند :     فنداسیون                                                                    

کنترل تیب بندی فنداسیون-کنترل شناژ ها-کنترل ابعاد فنداسیون –کنترل تعداد آرماتور

جزییات خم کاری آرماتور ها- اور لب میلگرد ها-جزییات چاهک آسانسور                          

جوشکاری                                                                                    

تمیز کردن سطح آلوده-نحوه جوشکاری پاس های بعدی-شرایط الکترود ها-عایق بتدی رطوبتی آهن آلات زیر خاک-شرایط جوشکاری در حین جوشکاری                                      

آکس بندی ستون ها وباد بند ها                                                        

کنترل محل باد بند ها با پلان معماری- کنترل تیپ بندی ستون ها                                      

جزئیات ستون و بادبند

کنترل کد ارتفاعی ستون ها و محل قرار گیری نبشی زیر سری روی ستون ها- جزئیات جوش ورق تقویت-جزئیات وصله ستون برای ستون های بلند تر از 12 متر- نحوه جوش ورق های تقویتی به ستون در محل طبقات- مشخصات و ابعاد بولت- جزئیات بیس پلیت ها و پلیت های سخت کننده پای ستون(استیفنر ها)-مشخص کردن محل قرار گیری ستون روی بیس پلیت-مسخص کردن حداقل بعد جوش                                                                                        

جزئیات باد بند ها                                                  

نمایش فیلر ها- مشخص شدن بعد جوش ها-فاصله فیلر ها- کنترل باد خور تیر های مفصلی


                                                   


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی رشته عمران

پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

اختصاصی از زد فایل پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران


  پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 95

 

(مقدمه )


«فَإذا فَرَغْتَ فَاَنْصَبْ»
بدون شک دانش آموزان هرجامعه ، سرمایه های گرانبهائی اند که اگر مورد
بی توجهی قرارگیرنددر تصمیم گیری ها مد نظر نبا شند، آن جامعه دچار خسران زیادی خواهد شد .  با نگاهی به ارقام بودجه کشورهای صنعتی وپیش رفته در مقایسه با کشورهای جهان سوم فاصله زیاد بین آن دورا می توان دید .


بسیاری از کشور های توسعه یافته معتقدند‌که هرچه دراین‌ارتباط‌هزینه‌نمایند ، تبدیل به سرمایه های دیگری در ابعاد مختلف آن کشور خواهد شد .در میان
دانش آموزان با توجه به دانش آموزان متوسط جایگاه ویژه ای دارد .زیرا علاوه بر این که در آینده نزدیک می توانند در امور جامعه مؤثر واقع شوند .در زمان تحصیل هم به دلیل ویژگیهای خاصی که دارند ،قادرند منشا ءحرکت های سازنده یا مخرب شوند . بدین لحاظ هر چه به این نیروی خارق العاده توجه شود  از قدرت خروشان وپر تحرک آنان  می توان بهره جست و هر چه به بوته فراموشی سپرده شوند ،این سیل عظیم می تواند خسارت زیادی را به وجود آورد ،
سئوا لی که دراین جا مطرح است این است که دربرابر هدر رفتن فرصت های جوانی چه کسانی مسئولند .بدیهی است که نظام تعلیم وتربیت به تنهایی نمی تواند در تربیت واستفاده صحیح از جوانان موفق شود

.یکی از موضوعات بسیار مهم


برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان می با شد که اگر اصولی و حساب شده باشد میتوانند زمینه رشد و تعالی جامعه مهیا نمایند و کشور را از آسیبها وخطرات احتمالی که ممکن است در اثر بی توجهی به این امر گریبان گیر کشور شود مصون بدارد .فلسفه اوقات فراغت از پیچیدگی ،تنوع وتفاوتهای بنیادی برخورد است هرفرد براساس تفا وت های زیست شناختی (بیولوژیک )فرهنگی ،نگرش و تجربیات گذشته واهداف ومقاصدی که برای آینده خود دارد، تعبیرمتفاوت یا ومتضاد نسبت به‌دیگران از تأمین اوقات فراغت وچگونگی تأثیرآن برانگیز دارد . اگر ما بتوان تأثیر وتأثری را که این دو واثرانگیزواوقات فراغت یکدیگردارند را به درستی مشخص نمائیم قدم مثبتی در راه کسب هر چه بهتر علم و دانش همراه با لذت بردن از زندگی برداشته ایم .

تعریف اوقات فراغت :


اوقات فراغت را غالباً به معنا ی بیکاری ،اوقات غیرموظف ،ساعات بدون برنامه ، اوقات غیر رسمی و … تلقی می نمایند .به همین علت بزرگسالان مربیان واولیا برای جلوگیری از هدر رفتن این اوقات سعی می کنند که با برنامه ها ،سرگرمی و اشتغالات مختلف اوقات فراغت دانش آموزان را پر کنند .
حال فلسفه اوقات فراغت این است که فرد بدون اجبار وخارج از چارچوب های قبلی بودن اشتغال ورزی دیگرساخته خود با میل و رغبت به فعالیت های دلخواه خویش بپردازد و از طرف دیگر گفته می شود که اوقات فراغت منشاء خلاقیت ها باروری افکار ، شکل دهی شخصیت ، تأمین انرژی و بازیابی قوای حیات و کشف و اختراع و نوآوری و ابتکار ، بازاندیشی و اصلاح افکار ، محاسبه ومراقبت ، ارزیابی و بازیابی و ایجاد انگیزه و رغبت و میل در فرد می شود .
اوقات فراغت را به حسب تفاوت های ارزشی و فرهنگی ، نگرش ها ، تجربیات ، شرایط و موقعیت های مادی و معنوی هر فرد تعریف کرد . طبیعت آدمی اساساً به گونه ای است که دائماً در حال تعادل جوئی است . نظریه در روان شناسی انگیزشی وجود دارد که معتقد است حالات هیجانی و انگیزش با حالات متضاد و متعارض همراه می گردد که این نظریه به عنوان نظریه فرآیند متضاد
OPPOMENT PROGRESS THEORY مشهود است .
 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه رشته روانشناسی بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه شهرستان گچساران

دانلود مقالهISI تغییر پارادایم: گزارش در مورد نقش جدید طراحی در کسب و کار و جامعه

اختصاصی از زد فایل دانلود مقالهISI تغییر پارادایم: گزارش در مورد نقش جدید طراحی در کسب و کار و جامعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : تغییر پارادایم: گزارش در مورد نقش جدید طراحی در کسب و کار و جامعه

موضوع انگلیسی : Paradigm Shift: Report on the New Role of Design in Business and Society

تعداد صفحه : 22
 
فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2015

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

نگرش غالب فرهنگ سازمانی نسبت به طراحی در دسترس نیست
شروع به تغییر. شرکت ها و مشاوره مدیریت مالی در حال حاضر
تیم طراحی، و شامل "طراحی" در پرتفوی خدمات خود را. بزرگ
شرکت های در حال تقویت توانایی های خود را طراحی در خانه، و
انتصاب طراحان به نقش اجرایی است. سرمایه گذاری شرکت های سرمایه داری و
تشخیص راه اندازی به طور فزاینده از جمله ارزش از طراحان در
مراحل اولیه توسعه کسب و کار. حتی سازمان های جهانی و بین المللی در حال حاضر لیست پایه طراحی در برنامه های خود. یک تغییر مدل
در حال وقوع است در حوزه طراحی. این مطالعه به بررسی برخی از
شدن سرمایه گذاری های شرکت در طراحی، و بازتاب در این بدان معنی برای گسترده تر میدان پدیده طراحی. تمرکز مطالعه در ESTA
که شاخص روند کلیدی هستند تعریف چشم انداز فعلی طراحی،
و تغییر آن نقش را در کسب و کار و جامعه

کلمات کلیدی: طراحی
کسب و کار
گرایش های جدید
تفکر طراحی
طراحی انسان محور
طراحی مبتنی بر شواهد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI تغییر پارادایم: گزارش در مورد نقش جدید طراحی در کسب و کار و جامعه