زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود انشا اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم...

اختصاصی از زد فایل دانلود انشا اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم... دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود انشا اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم...


دانلود انشا اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم...

اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم...

وقتی به نماز می ایستم با شنیدن گل امید همچون خنده ای بر جانم می نشیند و با شنیدن گناهانم بریم تداعی می شوند و اشک خوف از چشمانم می بارد پس به نماز بر می خیزم و در میان امید و خوف می ایستم و تکبیره الاحرام می گویم و شمرده قرائت می کنم و به خشوع و خضوع رکوع و سجده می کنم و به اخلاص نماز را تمام می کنم و نمی دانم که نمازم مورد قبول حق تعالی قرار گرفته یا نه!

     هنگامی که پا به دنیای خاکی ات گذاشتم طنین الله اکبر وجودم را سرشار از حضورت کرد. درگوشم اذان و اقامه سرودند و مهر بندگی به پیشانی ام خورد. مهری که در بین افلاکیان آبرویم داد. من وجودم هر روز سبزتر و سبزتر می شد و از ساقه های امید بلاتر و بالاتر می رفت....

این انشای بسیار زیبا در قالب ورد و قابل ویرایش است.و فرمت قابل قبول برای شرکت در مسابقات را دارا می باشد. کلیه نکات نگارشی در این انشا رعایت شده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود انشا اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.