زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ضریب طول موثر کمانش ارتجاعی اعضای فشاری در سیستم های متشکل از اعضای با مقطع متغیر

اختصاصی از زد فایل ضریب طول موثر کمانش ارتجاعی اعضای فشاری در سیستم های متشکل از اعضای با مقطع متغیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ضریب طول موثر کمانش ارتجاعی اعضای فشاری در سیستم های متشکل از اعضای با مقطع متغیر


ضریب طول موثر کمانش ارتجاعی اعضای فشاری در سیستم های متشکل از اعضای با مقطع متغیر پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: ضریب طول موثر کمانش ارتجاعی اعضای فشاری در سیستم های متشکل از اعضای با مقطع متغیر
دانشگاه صنعتی اصفهان
استاد راهنما: دکتر مجتبی ازهری
پژوهشگر: یدالله شاوردی
آبان 1376
فرمت فایل: PDF و شامل 173 صفحه

چکیده:
مقاطع ساخته شده از ورق، مقاطع مرکب مشبک و غیره با ارتفاع جان متغیر به علت صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای که در مصرف مصالح ایجاد می‌کنند امروزه به طور گسترده‌ای در معرض استفاده قرار دارند. ایده اصلی بسیار ساده و منطقی است. در سازه‌هایی که نمودار لنگر خمشی به شکلی است که در جایی مقدار لنگر زیاد و در جایی دیگر مقدار آن کم است، لزومی ندارد که اینرسی مقاطع همه جا ثابت بماند. با تغییر ارتفاع جان به آسانی می‌توان در هر مقطع، متناسب با لنگر خمشی وارده، اینرسی لازم را ایجاد نمود.
غالب آیین‌نامه‌های طراحی چه در محدوده تشنهای مجاز (ASD)، چه در محدوده مقاومت نهایی (USD) و حالت حدی (LRFD) به گونه‌ای به مقوله ضریب طول مؤثر کانش ارتجاعی به عنوان معیاری جهت محاسبه تنشهای قابل قبول در اعضای فشاری استناد می‌کنند.
طی سال‌های گذشته توسط افراد مختلف نگرش‌های متفاوتی به محاسبه این ضریب گردیده که گاها به تایید آیین‌نامه‌های معتبر رسیده و در ضمیمه این آیین‌نامه‌ها نیز آمده که با فرضیات ساده کننده‌ای به استخراج آن برای سیستم‌های تک عضوی و اعضای سیستم قاب پرداخته‌اند.
در رساله حاضر با استفاده از ایده اجزای محدود و تکنیک‌های آنالیز ماتریسی سازه‌ها با روش آنالیز مقدار ویژه (Eigen value problem) که به اعتراف تمامی مراجع ارائه شده دقیق‌ترین و قوی‌ترین روش جهت محاسبه این ضریب چه در اعضای منشوری و چه در اعضای با مقطع متغیر می‌باشد، نسبت به استخراج گراف‌های طراحی دقیق برای اعضای قاب سالن‌های صنعتی (سوله‌ها) اقدام گردیده است که در پاره‌ای موارد مؤید کار مقالات قبل بوده و در مواردی دیگر روش مقالات قبل از جمله نمودارهای پیشنهادی ژولیان و لورنس را رد می‌کند.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/138n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


ضریب طول موثر کمانش ارتجاعی اعضای فشاری در سیستم های متشکل از اعضای با مقطع متغیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.