زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی: مدیریت سود، ساختار حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه

اختصاصی از زد فایل مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی: مدیریت سود، ساختار حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

برای مشاهده مجموعه کامل مقالات بیس انگلیسی حسابداری و مالی جهت انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری و مشاهده و خرید مقالات انگلیسی حسابداری سالهای 2015 و 2016 با ترجمه فارسی و مشاهده و خرید پایان نامه های حسابداری و مالی و مبانی نظری و پیشینه موضوعات حسابداری و همچنین مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی، جهت مطالعه و استفاده در پژوهش های خود به سایت www.accpapers.com مراجعه نمایید.

 

مقاله بیس انگلیسی حسابداری و مالی با ترجمه فارسی "مدیریت سود، ساختار حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه" از ژورنال خارجی معتبر در زمینه حسابداری و مالی برای انتخاب موضوع برای پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و تحقیقات پژوهشی و مطالعات حسابداری و مالی: چسبندگی هزینه موضوع مهمی در تحقیقات حسابداری و اقتصادی می باشد ، پیشینه پژوهش نشان می دهد که چسبندگی هزینه نمی تواند از انگیزه های مدیریتی جدا باشد. در این پژوهش ما تأثیر مدیریت سود بر چسبندگی هزینه را مورد آزمون قرار می دهیم. با تعریف مدیریت سود با عنوان تغییر مثبت و اندکی در سود، یا افزایش اندکی در درآمد؛ ما تغییر با اهمیتی را در چسبندگی هزینه های مربوط به نمونه هایی که مدیریت سود روی آن ها اعمال نشده است نسبت به نمونه هایی که مدیریت سود روی آن ها اعمال شده است مشاهده می کنیم. زمانی که ما هزینه ها را به تحقیق و توسعه، تبلیغ و بازاریابی، و هزینه های عمومی تقسیم بندی نمودیم، دریافتیم که هزینه های کنترل مدیریتی عمدتأ با کاهش هزینه های عمومی همراه می باشد. علاوه بر آن ما تأثیر حاکمیت شرکتی را نیز بر چسبندگی هزینه آزمون کردیم. با استفاده از تحلیل عاملی، ما هشت عامل اصلی را استخراج نمودیم و دریافتیم که حاکمیت شرکتی مناسب چسبندگی هزینه ها را کاهش می دهد. سرانجام ما تأثیر مدیریت سود و حاکمیت شرکتی را بر چسبندگی هزینه آزمون کردیم. نتایج تجربی نشان می دهد که حاکمیت شرکتی مناسب می تواند چسبندگی هزینه را بیشتر کاهش دهد، اگرچه تأثیر آن نمی تواند به اندازه تأثیر مدیریت سود ، قوی باشد.

برای مشاهده مجموعه کامل مقالات بیس انگلیسی حسابداری و مالی جهت انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری و مشاهده و خرید مقالات انگلیسی حسابداری سالهای 2015 و 2016 با ترجمه فارسی و مشاهده و خرید پایان نامه های حسابداری و مالی جهت مطالعه و استفاده در پژوهش های خود به سایت www.accpapers.com مراجعه نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی: مدیریت سود، ساختار حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.