زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با عنوان مدل برنامه ریزی پورتفولیو ( ماتریس BCG‎ ) بر مبنای داده های قطعی و فازی ( مورد مطالعه: شرکت چینی بهداشتی ایساتیس

اختصاصی از زد فایل مقاله با عنوان مدل برنامه ریزی پورتفولیو ( ماتریس BCG‎ ) بر مبنای داده های قطعی و فازی ( مورد مطالعه: شرکت چینی بهداشتی ایساتیس ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان مدل برنامه ریزی پورتفولیو ( ماتریس BCG‎ ) بر مبنای داده های قطعی و فازی ( مورد مطالعه: شرکت چینی بهداشتی ایساتیس ) که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.

سال برگزاری:1389

محل برگزاری:شیراز

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

در عصری که تغییرات بر پیچیدگی بازار رقابتی افزوده است، مهم آن است که چگونه باید مجموعه استراتژی های سازمان را به روز کرد؛ تا بتوان به شیوه ای اثربخش، آثار تعیین کننده عوامل تغییر را کنترل نمود. از روشهای انتخاب استراتژی مناسب، رویکرد برنامه ریزی پورتفوی است. مشهورترین ابزارهای رویکرد مذکور، مدلهای ماتریس ADL‎ ،GE ‎ ،BCG ‎ و... هستند. از محدودیتهای رویکرد کلاسیک در تدوین این ماتریس ها بی توجهی به عدم اطمینان حاکم بر فضای قضاوتهای شهودی است. در این تحقیق برای از بین بردن این محدودیت سعی شده است رویکرد نوینی در طراحی و تدوین این ماتریسها استفاده شود. از این رو ماتریس BCG‎ بر مبنای داده های قطعی (رویکرد کلاسیک) و داده های فازی (رویکرد فازی) برای محصولات شرکت چینی بهداشتی ایساتیس طراحی و نتایج این دو رویکرد با یکدیگر مقایسه شده است.




دانلود با لینک مستقیم


مقاله با عنوان مدل برنامه ریزی پورتفولیو ( ماتریس BCG‎ ) بر مبنای داده های قطعی و فازی ( مورد مطالعه: شرکت چینی بهداشتی ایساتیس )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.