زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بررسی وضعیت فردی ، اجتماعی و خانوادگی زنان روسی

اختصاصی از زد فایل مقاله بررسی وضعیت فردی ، اجتماعی و خانوادگی زنان روسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی وضعیت فردی ، اجتماعی و خانوادگی زنان روسی


مقاله بررسی وضعیت فردی ، اجتماعی و خانوادگی زنان روسی

ما انسانهای به ظاهر آگاه و متفکر هر چند از بعضی جهات نسبت به بعضی مسائل اجتماعی و سیاسی دید بهتر و روشنتری داریم ولی در بسیاری مواقع نسبت به موضوعات مهمی که بسیار جنبه اجتماعی دارد و پای حیثیت و احترام به حقوق انسانها در میان است ، کمتر توجه نموده و عمیقاً متوجه زندگی و موقعیت های نامتناسبی که برازنده انسان نمی باشد ، نیستیم آیا تا کنون به انسانی طرد و بی کس و رانده شده التفاتی نموده اید ؟

بی شک اکثریت قریب به اتفاق از برخورد با زنی به عنوان روسپی ، چهره درهم کشیده با نگاهی او را تحقیر و خوار می شمارند . چرا روسپی را در اجتماع ما این اندازه طرد می کنند و از حقوق انسانی و آزادی که حق هر انسانی است ، بی بهره می دانند . او را متاعی می شمارند که فقط برای فروش مداوم و پی در پی آماده است ، آیا این پستی انسان و بی قانونی اجتماع را نمی رساند ؟

آیا می دانید چه کسان و چه عواملی و چگونه اینان را که خود روزی چون شما مردمی آبرومند و آزاده بوده اند و مثل هزاران انسان آزاده ای می خواهند شرافتمند بمانند ، بدین منجلاب کشانیده است ؟

اگر عوام الناس و مردم کوچه و بازار با دیدی سطحی و ظاهری قضاوت کنند ، حق دارند زیر دیدگاه آنها بر حسب شرایط زمانی و مکانی به همان اندازه است ، ولی متاسفانه در جامعه ما در تمام سطوح حتی بسیاری از تحصیلکرده های دانشگاهی دیدی سطحی دارند و عمیقاً در این مقوله نیاندیشیده اند و موضوع را تجزیه و تحلیل نکرده اند . در صورتیکه یکی از معضلات بزرگ و اجتماعی محسوب  می شود و عواقب و تأثیر و تأثر آن به داخل جامعه و افراد خانواده ها ممکن است نفوذ کند و جوانان بیگناه را از مسیر اصلی زندگی که می توانند برای اجتماع مفید باشند ، منصرف نماید . چرا باید چنین ساده و آسان ، فساد و تباهی در جامعه منزل کند و ما بی تفاوت و بی پروا از کنار گود ، بدبختیهای این گروه را نظاره کنیم ؟ چرا در پیاده روی پیدا کردن علل و تجزیه و تحلیل مسأله بر نمی آییم

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 113صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی وضعیت فردی ، اجتماعی و خانوادگی زنان روسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.