زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI بازسازی خودکار مدل های ساختمان پارامتری از ابر نقطه داخلی

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله ISI بازسازی خودکار مدل های ساختمان پارامتری از ابر نقطه داخلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :بازسازی خودکار مدل های ساختمان پارامتری از ابر نقطه داخلی

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Automatic reconstruction of parametric building models from indoor point clouds

تعداد صفحه :10

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2016

زبان مقاله : انگلیسی

 

ما از روشی خودکار برای بازسازی مدل های ساختمان 3D پارامتری از ابر نقطه داخلی در حال حاضر. در حالی که روش به تازگی توسعه یافته در این تمرکز دامنه در صرف بازسازی سطح محلی است که به عنوان مثال، فعال EF تجسم فی کافی، رویکرد ما برای یک هدف حجمی، مدل سازی پارامتری است که علاوه بر شامل اطلاعات متنی مانند اتصال دیوار جهانی است. در مقابل به بازسازی سطح خالص، نمایندگی ما در نتیجه اجازه می دهد تا استفاده جامع تر: ابتدا، آن را قادر می سازد عملیات ویرایش فی EF کافی در سطح بالا از نظر به عنوان مثال، حذف دیوار و یا تغییر شکل اتاق که همیشه در یک نمایش توپولوژیکی سازگار شود. دوم، آن را قادر می سازد گرفتن آسان از اندازه گیری مانند مثال تعیین ضخامت دیواره و یا مناطق اتاق. این خواص رندر روش بازسازی ما به خصوص منافع مأمور به معماران و مهندسان برای برنامه ریزی بازسازی و یا tting فی یکپارچهسازی با سیستمعامل. زیر این ایده از روش های قبلی، وظیفه بازسازی به عنوان یک مشکل برچسب زدن است که با یک حداقل رساندن مصرف انرژی حل بازیگران. این رویکرد بهینه سازی جهانی اجازه می دهد تا برای بازسازی عناصر دیوار مشترک بین اتاق در حالی که به طور همزمان حفظ اتصال قابل قبول بین تمام عناصر دیوار. تقسیم بندی قبل به صورت خودکار از ابر نقاط به به اتاق و lters منطقه خارج فی مقیاس بزرگ پرت و بازده مقدم برای تعریف فی هزینه برچسب زدن برای به حداقل رساندن انرژی است. مدل بازسازی شده است که بیشتر توسط پنجره ها و درهای شناسایی غنی شده است. ما نشان دادن انطباق و قدرت بازسازی رویکرد جدید ما بر روی انواع پیچیده مجموعه داده های دنیای واقعی نیاز به کم و یا هیچ تنظیم پارامتر.
و 2015 نویسندگان. منتشر شده توسط الزویر این یک مقاله با دسترسی آزاد و تحت CC BY-NC-ND مجوز (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/).


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI بازسازی خودکار مدل های ساختمان پارامتری از ابر نقطه داخلی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.