زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI یک الگوریتم خود تطبیقی کارآمد مبتنی بر زمان به گام برای روش پیش بینی اصلاح از نوع رانگ-کوتا

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله ISI یک الگوریتم خود تطبیقی کارآمد مبتنی بر زمان به گام برای روش پیش بینی اصلاح از نوع رانگ-کوتا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :یک الگوریتم خود تطبیقی کارآمد مبتنی بر زمان به گام برای روش پیش بینی اصلاح از نوع رانگ-کوتا

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

An efficient time-step-based self-adaptive algorithm for predictor–corrector methods of Runge–Kutta type

تعداد صفحه :17

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2011

زبان مقاله : انگلیسی

 

پیدا کردن یک نوع اجرای کارآمد برای حل عددی از مشکلات از علوم محاسباتی و مهندسی شامل بسیاری از تصمیم گیری پیاده سازی است که به شدت از معماری سخت افزار خاص تحت تاثیر قرار. پیچیدگی این معماری را مشکل می کند پیدا کردن بهترین نوع پیاده سازی شده توسط تنظیم کتابچه راهنمای کاربر. برای روش های حل عددی از جبر خطی، تکنیک های تنظیم در یک موتور جستجو جهانی بر اساس عنوان آنها را برای ATLAS استفاده و یا FFTW می توان با موفقیت استفاده شده است. این تکنیک تولید انواع اجرای مختلف در زمان نصب و راه اندازی و را انتخاب کنید یکی از این اجرای انواع در هر دو زمان نصب و راه اندازی و یا در زمان اجرا، قبل از محاسبات شروع می شود. برای برخی از روش های عددی، تنظیم در زمان نصب و راه اندازی نمی توانید به طور مستقیم به کار برده شود، از بهترین نوع اجرای شدت ممکن است بر روی این مشکل عددی خاص بستگی دارد که باید حل شود. به عنوان مثال روش راه حل برای مسائل مقدار اولیه (IVPs) معادلات دیفرانسیل معمولی (ODE ها)، که در آن ساختار جفت از سیستم ODE به حل شود است، تأثیر زیادی بر استفاده موثر از سلسله مراتب حافظه از معماری سخت افزاری است. در این زمینه، مهم است که به استفاده از تکنیک های تنظیم در زمان اجرا، که ممکن است به دلیل ماهیت زمان پله از حل کننده ODE.
در این مقاله، ما در حال حاضر خود تطبیقی ​​حل ODE پی در پی که در طول مراحل اولین بار انتخاب بهترین نوع اجرای از یک استخر نامزد در زمان اجرا،
به عنوان مثال، فاز تنظیم در حال حاضر به پیشرفت محاسبات کمک می کند. انواع پیاده سازی در ساختار حلقه متفاوت و ساختارهای داده استفاده می شود برای تحقق بخشیدن به الگوریتم های عددی، پیش بینی اصلاح (PC) طرح تکرار با Runge Kutta (RK) اصلاح در اینجا به عنوان مثال در نظر گرفته. برای کسانی که انواع پیاده سازی در استخر نامزد که با استفاده از کاشی کاری حلقه برای بهره برداری از سلسله مراتب حافظه از یک پلت فرم سخت افزار را به بررسی انتخاب اندازه کاشی. حل ODE خود تطبیقی ​​ترکیب جستجو تجربی با رویکرد مبتنی بر مدل به منظور کاهش فضای جستجو از اندازه کاشی ممکن است. آزمایش های زمان اجرا را نشان می دهد بهره وری از حل خود تطبیقی ​​برای IVPs مختلف در سراسر طیف وسیعی از اندازه مشکل و در معماریهای سخت افزاری مختلف.
© 2011 الزویر B.V. همه حقوق محفوظ است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI یک الگوریتم خود تطبیقی کارآمد مبتنی بر زمان به گام برای روش پیش بینی اصلاح از نوع رانگ-کوتا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.