زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI بررسی تعامل انسان و ماشین در ماشینکاری پنج محور با گام NC

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله ISI بررسی تعامل انسان و ماشین در ماشینکاری پنج محور با گام NC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :بررسی تعامل انسان و ماشین در ماشینکاری پنج محور با گام NC

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Review of Man-Machine Interaction in Five-axis Machining with STEP-NC

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده: مکانیک صنعت چالش های عمده ای در قرن 21 با آن مواجه است. محصولات با مواد با کیفیت بالا، هندسه پیچیده تر است را به چالش بهره وری و کارایی هزینه، که نشان دهنده سود در اقتصاد گذاری. در چنین شرایطی، صنعت است به منظور بهبود و استفاده از ابزار مدرن ترین تولید. یک احتمال این چنین استفاده از ماشینکاری پنج محور است، با یک برنامه ریزی فرآیند آسان است.
گام رو به جلو به سمت ماشینکاری پنج محور زمانی رخ داد که پیچیدگی هندسه کالا به طور چشمگیری افزایش یافته است. همراه با این، انسان و ماشین رابط (HMI) پیچیده تر می شود. برنامه نویسی ابزار مسیر پنج محور کامپیوتر کنترل عددی (CNC) ماشین ابزار، دقت هماهنگ سازی و موقعیت نسبی برای ابزار و با توجه به دو محور چرخشی اضافی برخی از چالش ها را برای HMI مدرن هستند. اپراتور انسانی بدون رابط پیچیده اما قابل اعتماد، آسان برای استفاده نمی تواند قادر به دنبال فرآیند ماشینکاری.
علاوه بر این، HMI نیاز به ارائه امکان ویرایش در هر مرحله در طول فرایند تولید است. در دهه گذشته، زبان برنامه نویسی جدید به نظر می رسد، با ویژگی های بهتر، به نام ISO 14649 نیز به عنوان STEP-NC شناخته شده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI بررسی تعامل انسان و ماشین در ماشینکاری پنج محور با گام NC
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.