زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد غدیر

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد غدیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد غدیر


تحقیق در مورد غدیر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه32

 

فهرست مطالب

عدم اختصاص به شیعه

 

 

 

عنایت خدا و رسول به ((غدیر))

 

 

 

پیشگفتار مترجم

 

 

 

سخن ناشر

 

و عبادت مى پردازند.(8) این ، به خاطر عقیده شیعه بر این نکته است که نص صریح بر خلافت بلافصل امیرالمؤ منین (ع ) وجود دارد و شهرت این شب به فضیلت و فرخندگى ، بر اساس این باور است که در صبح این شب ، حادثه اى مهم و فضیلتى آشکار روى داده و آن روز را مشخص کرده و عیدى فرخنده ساخته است ، تا آن جا که در سروده ها نیز در باب نیکویى و مسرت و جلوه ، به آن تشبیه مى کنند. تهنیت و شادباش گفتن ابوبکر و عمر و همسران پیامبر و صحابه آن حضرت ، به على (ع ) که به فرمان پیامبر بود، از نشانه هاى دیگر عید بودن این روز است ، چرا که تبریک و تهنیت ، از ویژگیهاى عیدها و روزهاى شادمانى است .

 

 و عظیم ((الغدیر))، اثر محقق بزرگوار و عاشق اهل بیت و مدافع بزرگ حریم ولایت و امامت ، علامه عبدالحسین امینى (1320 - 1390 ق ) از ذخائر گرانقدر شیعه است که بر اساس قرآن و حدیث و منابع تاریخى به دفاع از حق و رفع و دفع شبهات مخالفان پرداخته و از چنان تتبع و کاوشى عمیق برخوردار است که براى بعضى باور این نکته که این کار بزرگ و سترک از عهده یک نفر برآید، دشوار است . مباحث سودمند و ابتکارى که در الغدیر آمده ، سزاوار آگاهى عموم است . اصل کتاب به زبان عربى است و به فارسى هم ترجمه شده است . اما شاید بسیارى از علاقه مندان ولایت ، حوصله یا مجال مطالعه مجموعه عظیم و چند جلدى الغدیر را نداشته باشند.

از این رو این موسسه بر آن شد که برخى از موضوعات بحث شده در ((الغدیر)) را، بصورت گزینشى و خلاصه ، تدوین و در اختیار عموم قرار دهد، تا ازاین چشمه فیض ، بهره مند شوند. در این کار، علاوه بر ترجمه ، نوعى تلخیص و چکیده نویسى به کار رفته است ، تا مباحث مبسوط و فنى و نقلهاى فراوان یک مساله از منابع


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد غدیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.