زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی ساختمان

اختصاصی از زد فایل کارافرینی ساختمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی ساختمان


مقاله ساختمان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:18

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

برای اجرای یک ساختمان باید ابتدا تلاش کرد زمین مورد ساختمان سازی دارای مقاومت کافی بوده تا بتواند نیروی وزن ثقلی ساختمان را تحمل کند و دچار نشست نگردد برای این منظور ابتدا از طرف مهندسین اقدام به عملیات بررسی مقاومت فشاری زمین مورد نظر نموده برای این امر اقدام به کمانه زنی نموده و از خاک طبقات مختلف زمین نمونه برداری کرده و برای مشخص نمودن مقدار بار قابل تحمل نمونه را به آزمایشگاه فرستاده تا مورد آزمایش قرار بگیرد . نمونه ای از برگ مربوطه که در آن مشخصات درج شده است پیوست می باشد .

پس از اینکه آزمایشگاه اقدام به مشخص نمودن مقاومت فشاری خاک نمود که از این مقاومت فشاری استفاده می گردد که واحد آن کیلوگرم بر سانتی متر مربع می دهد . که واحد آن کیلوگرم بر سانتی مترمربع می باشد . مهندس محاسب طبق این مقاومت فشاری خاک محاسبه پی سازی را انجام می دهد . که هر چه این عدد کوچکتر باید ابعاد پی بزرگتر و هر چه این عدد بزرگتر باشد ابعاد پی بزرگتر می شود که معمولاً این عدد نزدیک به یک کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد .

توجه : قبل از اینکه مهندس محاسب طبق نقشه آرشیتکت محاسبه ساختمان را انجام دهد بایستی به محل اجرای ساختمان رود و یا مهندس ناظر قبل از اجرا بایستی به محل اجرای ساختمان رود و زمین آن را کنترل کند ممکن است در این زمین برکه ای باشد ممکن است قبرستان و یا عوامل مهم دیگر که این مسائل بایستی به طریق فنی آن را کنترل کنیم و مهندس محاسب برای آن این مسائل بسیار مهم می باشد که از این مسائل نوع پی را که انتخاب می کند مشخص می شود


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی ساختمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.