زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره منطقه کهک

اختصاصی از زد فایل تحقیق درباره منطقه کهک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره منطقه کهک


تحقیق درباره منطقه کهک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:63

فهرست و توضیحات:

منطقه کهک

جغرافیا و ریخت شناسی :

چینه شناسی منطقه

نتایج بازدید صحرایی

زمین شناسی اقتصادی منطقه

سرب وروی :

معدن سرب و روی راونج:

معدن سرب و روی شهر سدونه :

آهن

مس

مواد معدنی غیر فلزی منطقه

باریت

گچ

سنگهای کرئینی و نما

گارنت

ناحیه مورد بررسی در مختصات جغرافیایی /30 ، o 50 تا /00 ، o 51 طول خاوری و /30 ، o 34 تا /00 ، o 35 عرض شمالی واقع شده است .

قم تنها شهر مهم این ناحیه است و سرتاسر گستره محدوده نقشه ، در استان قم جای دراد . روستاهایی به نسبت فراوان در این ناحیه یافت یم شوند که بیشترشان بدلیل بی آبی و نبود امکانات بهداشتی ، به صورت متروکه در امده اند از روستاهای قابل ذکر می توان انجیلاوند بالا ، تراز ناهید ، گازرون ، طغرود و خور اباد را نام برد .

منابع آبی ناحیه مورد بررسی ، شامل رودخانه هیا قره چای و قم رود است که دنباله ان هاب ه دریاچه نمک در چهار گوش آران می ریزد .

آب و هوای قم به نسبت گرم و خشک است و بیشترین درجه حرارت در تابستان ها 43 درجه بالای صفر و کمترین ان ها در زمستان ها 10 درجه زیر صفر است ( حداقل متوسط میانگین ) میازن بارش سالیانه قم نزدیک به 122 میلی متر است کشاورزی ناحیه بسیار ناچیز است و بیشتر با اب چاههایی که در ابرفت های ناحیه حفر شده اند آبیاری می شوند . زراعت ناحیه ، به طور عمده ابی است و از محصولات آن گندم ، جو ، پنبه ، سبزیجات و از درختان میوه ان انار توت و انگور اهمیت دارد . راه اسفالته و راه اهن قم – تهران ، قم – کاشان ، قم – اراک ، و راه اسفالته قم – کازرون و نیز جاده هایی درجه 2 و 3 از راههای ارتباطی محدوده مورد مطالعه هستند .

از دیدگاه ریخت شناسی قسمت شمال خاوری ناحیه را بخشی از دریاچه حوض سلطان پدید اورده است . این دریاچه به طور یکی 120 کیلومتر مربع گستره دارد و پست ترین محل آن نزدیک به 750 متر از سطح دریا بلندی دارد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره منطقه کهک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.