زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی عوامل روانی- اجتماعی موثر بر استراتژی¬های مقابله¬ای بیماران ام¬اس شهر همدان

اختصاصی از زد فایل بررسی عوامل روانی- اجتماعی موثر بر استراتژی¬های مقابله¬ای بیماران ام¬اس شهر همدان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عوامل روانی- اجتماعی موثر بر استراتژی¬های مقابله¬ای بیماران ام¬اس شهر همدان

به صورت ورد ودر134صفحه

بیماری مولتیپل اسکلروزیس یک بیماری عصبی مزمن و پیش¬رونده است که در نتیجه مجموعه¬ای از عوامل محیطی (مانند فشارهای روحی یا تنش) یا ژنتیکی بروز می¬کند. سن ابتلا برای بیماری حدود 20 الی 40 سال می¬باشد لیکن می¬تواند در هر سنی پیشرفت نماید. ام¬اس معمولاً دوران عود و فروکش دارد و درصد بالایی از افراد مبتلا به این بیماری دچار این وضعیت می¬شوند. به طور کلی بروز علائم غیر قابل پیش بینی هستند و علل آن ناشناخته است بدین ترتیب لازم است که این بیماران با بیماریشان مقابله کنند و تطابق یابند. مقابله به عنوان تلاش¬های رفتاری و شناختی فعالانه یا منفعلانه در پاسخ به شرایط استرس¬زا و به منظورتسلط یافتن بر چالش¬های حاصل از بیماری و همچنین کاهش آثار منفی آن است بنابراین در این تحقیق تاثیر عوامل روانی اجتماعی مختلف بر استراتژی¬های مقابله¬ای در بیماران ام اس بررسی می¬شود. مواد و روش¬ها: پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی- تحلیلی بوده و جامعه پژوهش، شامل کلیه زنان و مردان مبتلا به ام¬اس و عضو انجمن ام¬اس شهر همدان می¬باشد. در این تحقیق روش نمونه¬گیری به روش در دسترس انجام شد و 252 نفر در این مطالعه شرکت داشتند. جهت گردآوری داده¬ها از پرسشنامه استاندارد استراتژی-های مقابله¬ای لازاروس و فولکمن، پرسشنامه محقق ساخته حمایت اجتماعی خداپناهی، پرسشنامه احساس خودکارآمدی شرر و همکاران و همچنین پرسشنامه شبکه روابط اجتماعی و ادراک بیماری اقتباس شده از پژوهش رضایی دادگر استفاده شد. آنالیز داده¬ها با استفاده از نرم¬افزار اس پی اس اس انجام شد. و برای تعیین رابطه بین متغیرهای تحقیق به دلیل غیر نرمال بودن توزیع داده¬ها از آزمون¬های آماری کروسکال والیس، آزمون من- ویتنی وآزمون ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شد. یافته¬ها¬: نتایج آزمون کروسکال والیس نشان داد که بین پایگاه اقتصادی اجتماعی و استراتژی¬های مقابله¬ای رابطه معنی¬داری وجود دارد به طوریکه بیماران با پایگاه اقتصادی اجتماعی بالا و متوسط بیشتر از سبک مقابله¬ای مسئله مدار استفاده می¬کنند ولی بیماران با پایگاه اقتصادی اجتماعی پایین از استراتژی مقابله¬ای هیجان مدار استفاده می¬کنند. و نتایج آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن حاکی از رابطه مثبت معنادار بین شبکه روابط اجتماعی، حمایت اجتماعی، احساس خودکارآمدی و ادراک بیماری با استراتژی مقابله¬ای مسئله¬مدار و رابطه معکوس با استراتژی مقابله¬ای هیجان¬مدار بود.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عوامل روانی- اجتماعی موثر بر استراتژی¬های مقابله¬ای بیماران ام¬اس شهر همدان

مقاله بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید توان از گرمای دود خروجی نیروگاه گازی

اختصاصی از زد فایل مقاله بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید توان از گرمای دود خروجی نیروگاه گازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید توان از گرمای دود خروجی نیروگاه گازی


مقاله بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید توان از گرمای دود خروجی نیروگاه گازی

سال انتشار: 1394

تعداد صفحات: 10 صفحه

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی

 

 

موتور استرلینگ

 

چکیده مقاله:

در این پایان نامه به تحلیل مبدل گرمایی گرمکن موتور استرلینگ 20000 کیلووات طراحی شده ای که منبع گرمایی آن، دود خروجی از موتور دیزل کشتی بوده، پرداخته شده است و همچنین بررسی فنی استفاده از موتور استرلینگ 20000 کیلووات با گرمای حاصل از دود خروجی توربین گازی هیتاچی نیروگاه گازی ری و بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ 200 کیلووات SAI در خروجی همان نیروگاه جهت تولید توان بهینه ارائه شده است. با توجه به نتایج به دست آمده از آنجا که آهنگ ظرفیت گرمایی دود نیروگاه بسیار بالا بوده و ظرفیت توان خروجی موتورهای استرلینگ ساخته شده ی امروزی برای چنین کاربردهایی بسیار کم است، برای رسیدن به حداکثر توان باید از چندین موتور استرلینگ استفاده شود. با توجه به بررسی اقتصادی انجام شده و هزینه ی بالای موتورهای استرلینگ، در کشورهایی که قیمت گاز طبیعی بالا بوده، استفاده از موتورهای استرلینگ در نیروگاه گازی از نظر اقتصادی کاملا به صرفه می باشد و برای رسیدن به موتورهای توان بالا با حداکثر بازده، نیازمند توسعه مبدل های گرمایی و ساخت موتورهای استرلینگ بزرگ با فشار کارکردی بالا می باشد

کلیدواژه‌ها:

موتور استرلینگ، نیروگاه گازی، بازیابی حرارت اتلافی

 

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بشارتی گیوی, نیما و احسان خواصی، ۱۳۹۴، بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید توان از گرمای دود خروجی نیروگاه گازی، پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی، تهران، دبیرخانه دائمی همایش،


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بشارتی گیوی, نیما و احسان خواصی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (بشارتی گیوی و خواصی، ۱۳۹۴)


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی فنی و اقتصادی استفاده از موتور استرلینگ برای تولید توان از گرمای دود خروجی نیروگاه گازی

دانلود مقاله حجم نمونه و جامعة آماری

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله حجم نمونه و جامعة آماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله حجم نمونه و جامعة آماری


دانلود مقاله حجم نمونه و جامعة آماری

در تعریف نمونه یا جمعیت نمونه باید گفت، در معنای کلی هر فرد از جامعه را می‌توان نمونة آن جامعه خواند. اما در معنای متعارف، در همان جامعه به آن جزئی نمونه گفته می‌شود که معرف جامعه باشد. منظور از ظرط معرف بودن آن است که همه صفات جامعه، خاصه آن صفاتی که از لحاظ موضوع تحقیق دارای اهمیت است به تناسب در نمونه وجود داشته باشد و بتوان نتایج حاصل از آن را به کل جامعه آماری پس بطور کلی و با توجه به توضیحات فوق در تعریف حجم نمونه می‌توان گفت که حجم نمونه، تعداد کل عناصر موجود در نمونه است.

اما منظور از جامعة آماری همان جامعه اصلی است که از آن نمونه‌ای نمایا، یا معرف بدست آمده باشد. جامعة آماری را در مواردی جمعیت و در مواردی دیگر نیز حیطه می‌خوانند. حجم جامعة آماری شامل مجموعه عناصر موجود در جامعه آماری است که مبنای محاسبه در نمونه‌گیری محسوب می‌شود.

روش شناسی تحقیق

روش مورد استفاده در این تحقیق، روش پیمایشی یا Surrey می‌باشد. در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات از دو تکنیک استفاده نموده‌ایم:

1- کتابخانه‌ای: برای دست‌یابی به آراء و نظریه‌های بزرگان و هم چنین برای آشنا شدن با سابقة تاریخی موضوع از این روش سود جسته‌ایم.

2- پرسشنامه‌ای: این تکنیک عبارت است از مطرح کردن یکسری پرسش برای مجموعه‌ای از پاسخوگیان که غالباً معرف یک جمعیت وسیع‌تر دربارة وضعیت اجتماعی شغلی و خانوادگیشان دربارة عقاید و ایستارهایشان راجع به مسائل اجتماعی انسانی، دنیوی، معنوی و دربارة انتظارتشان، سطح معرفت یا آگاهیشان در مورد یک حادثه یا یک مسئله دربارة هر نکته‌ای‌ که اطلاع آن برای محقق جالب است. بررسی پرسشنامه‌ای با چشم‌انداز جامعه شناختی، از نظرسنجی ساده عمیق متمایز است. برای آنکه در بررسی جامعه شناختی باز، یبن فرضیه‌های نظری در آزمون همبستگی‌هایی که این فرضیه‌‌ها توصیه می‌کنند، در نظر است از این لحاظ این بررسی به مراتب سنجیده‌تر و پایدارتر از نظر سنجیها هستند.

به همین منظور و دست‌یابی به نتیجه و تعیین علل گرایش جوانان به مواد مخدر، پرسشنامه‌ای با 28 سئوال مطرح نمودیم و در اختیار جامعة آماری خود قرار دادیم.

تعریف مفاهیم نظری

1- فقر[1]

از دیدگاه‌ تنازعی، فقر یک نتیجه محتوم استشار است که روابط نابرابر میان طبقات اجتماعی ایجاد می‌کند. در نتیجه ثروتمندان شرایط کار و سطح دستمزدها را به دلخواه خود معین می‌کنند و طبقه زحمتکش چاره‌ای جز تن به این وضعیت ندارد. این طبقه به علت نداشتن قدرت، قادر به تغییر روابط نابرابر نیست و ادامه این وضعیت اجتناب‌ناپذیر است.

شامل 29 صفحه فایل word قابل ویرایش

دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله حجم نمونه و جامعة آماری

جنین

اختصاصی از زد فایل جنین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جنین


جنین

فیلم رسیدن اسپرم به رحم ورشد لحضه به لحضه جنین که که چگونه زیبا رشد میکند وچگونه با سختی از رحم مادر خارج میشود بهتون توصیه میکنم قدرت خداوند متعال را ببینید


دانلود با لینک مستقیم


جنین

دانلود پروژه ترجمه بخش کنترل الکترونیکی موتور دیزل (EDC)

اختصاصی از زد فایل دانلود پروژه ترجمه بخش کنترل الکترونیکی موتور دیزل (EDC) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه ترجمه بخش کنترل الکترونیکی موتور دیزل (EDC)


دانلود پروژه ترجمه بخش کنترل الکترونیکی موتور دیزل (EDC)

امروزه، در ورای پیشرفت‌هائی که در زمینه‌ی تزریق سوخت موتور دیزل صورت گرفته، کاهش مصرف سوخت و افزایش در توان و گشتاور، فاکتورهای بسیار مهمی به شمار می‌آیند. در گذشته، اهمیت این فاکتورها موجب استفاده‌ی بیشتر از موتورهای دیزل با تزریق مستقیم (DI) بوده است. در مقام مقایسه با موتورهای دیزل با پیش محفظه و یا مجهز به محفظه‌ی گردابی، که به نام موتورهای با تزریق غیر مستقیم (IDI) معروفند، موتورهای با تزریق مستقیم دارای فشار تزریق بیشتری هستند. این امر منجر به اختلاط بهتر سوخت- هوا گشته و احتراق در آن کاملتر صورت می‌گیرد. در موتورهای با تزریق مستقیم، با توجه به این واقعیت که اختلاط بهتر انجام می‌شود و به علت عدم وجود پیش محفظه و یا محفظه گردابی، هیچ گونه تلفات ناشی از سرریز سوخت وجود ندارد و نسبت به موتورهای با تزریق غیر مستقیم، مصرف سوخت 15-10 درصد کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، موتورهای مدرن امروزی بیشتر در معرض مقررات سخت مربوط به گاز اگزوز و صدا هستند. این امر باعث شده است که از سیستم تزریق سوخت موتور دیزل، انتظارات بیشتری مطرح شود، از جمله:

- فشارهای بالا در تزریق سوخت،

- منحنی بنیادی‌تری از آهنگ سوخت‌دهی،

- شروع تزریق متغیر،

- تزریق پیلوتی،

- سازگاری مقدار سوخت تزریقی، فشار تقویت یافته، و کمیت سوخت تزریقی در یک مرحله‌ی کاری معین،

- کمیت سوخت راه‌انداز وابسته به درجه‌ی حرارت،

- کنترل دور آرام مستقل از بار وارده بر موتور،

- تنظیم سرعت مطلوب با توجه به مصرف سوخت و بازده،

- به کارگیری چرخش دوباره‌ی گاز اگزوز، EGR با کنترل خودکار،

- کاهش در تولرانس‌ها و افزایش در دقت، در تمام طول عمر مفید وسیله‌ی نقلیه.

گاورنرهای مکانیکی متداول (وزنه‌های گریز از مرکز) با به کارگیری چندین وسیله‌ی اضافه‌شده، شرایط متنوع در حین کار را ثبت می‌کنند تا تشکیل مخلوط با کیفیت بالا تضمین شود. بنابراین، این نوع گاورنرها به یک کنترل ساده‌ی دستی در موتور محدود می‌شوند، در صورتی که عمل کننده‌های مهم و متنوعی وجود دارند که امکان ثبت آن‌ها توسط این وسائل وجود ندارد و یا اگر هم ثبت شوند، سرعت کار مطلوب نخواهد بود.

مرور کلی سیستم

در سال‌های گذشته، به علت افزایش، چشم‌گیر در توان محاسبه‌ای میکروکنترلرهای موجود در بازار، تبعیت کنترل الکترونیکی دیزل (EDC) از مقررات و شرایطی را که پیشتر یادآور شدیم را ممکن ساخته است.

برخلاف خودروهای دیزلی مجهز به پمپ‌های انژکتور ردیفی یا آسیابی متداول، راننده‌ی یک وسیله‌ی نقلیه کنترل شده توسط EDC نمی‌تواند هیچ گونه اثر مستقیم روی پمپ انژکتور داشته باشد، به عنوان مثال کنترل مقدار سوخت تزریقی که به طور متداول به وسیله‌ی پدال گاز و یا سیم گاز انجام می‌شود، در اینجا حاصل متغیرهای عمل کننده‌ی متنوعی از جمله وضعیت کاری، داده‌های توسط راننده، آلاینده‌های گاز اگزوز و نظائر آن است.

بدین معنی که یک سیستم ایمنی پیشرفته‌ای باید به کار برده شود تا خطاها و ایرادات را تشخیص دهد و به نسبت شدت و حدت، راه‌کارهای مناسب برای رفع آن‌ها را ارائه دهد (به عنوان مثال: محدودیت گشتاور، یا راندن اضطراری خودرو در گستره‌ی دور آرام (رساندن خودرو به کارگاه)

شامل 74 صفحه فایل word  قابل ویرایش بهراه تصویر جداگانه از کتاب اصلی به زبان انگلیسی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه ترجمه بخش کنترل الکترونیکی موتور دیزل (EDC)