زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله نماز و راه های حضور قلب

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله نماز و راه های حضور قلب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نماز و راه های حضور قلب


دانلود مقاله نماز و راه های حضور قلب

چرا نماز اینقدر مهم است .که این همه آیات وروایات مختص نماز داریم . برای چه مگر این چه عبادتی است که قبولی تمام کارها به آن بستگی دارد ، چه چیزی در آن نهفته است . وچرا برای اکثر ما ناشناس باقی مانده است .اگر از من بپرسند نماز چیست وچه فایده ای دارد نمی توانم  چیزی از آثار معنوی آن را بگویم وگوییم عملی است برای ما مسلمانان که باید  پنج  نوبت در روز گزارده شود ودر آن حرکات وسکنات وذکر ونیایش هایی است که آن را انجام می دهیم وگاهی در انجام آن حتی غفلت هایی انجام می دهیم . برای من واکثر هم نسل های من نماز چیزی است که برایمان گفتنند وما هم به پیروی از پدران ومادران خویش آن را انجام می دهیم . ولی کم کسی را من اقلاًدیده ام .

که خودش بدنبال نماز باشد . وخودش به حقیقت نماز ش پی ببرد . در اسلام  بارهاو بار ها تذکر
 داده اند که خودتان دینتان را بشناسید وانتخاب کنید . از پدر رانتان پیروی نکنید ولی خدا وکیلی چه کسی دنبال شناختن دین خویش است وخدای را شکر می کنم که لا اقل در خانوادهای دنیا آمده ام که به دین ونماز تاکید فراوان می شود . واز همان عنفوان نوجوانی من را با نمازآشنا ساختن که این بنده حقیر کم توجه هایی به این امر خطیر داشته ام وانشاالله خدای تعالی از سر تقصیر امتحانی به واسطه کودکی ونادانی مان بگذرد . وانشاالله خداوند آن نفرین یا دعا پدری را به برکت شیعه بودن علی بن ابی طالب (ع ) بودنمان عاقبت به خیر گرداند .

هدف از این تحقیق شناختن مهم ترین عبادت انسان است . که برای من واقعاً ضروری بود . وخدا را سپاسگذارم که اگر دانشگاه برای ما هر چه نداشت حداقل این تحقیق ها برای من مسمر ثمر بود ولی می خواستم بدانم چه چییزی وچه سری در این نماز است .که انسان با آن به معراج عبادت دست
پیدا می کند وچه چیزی در آن است که هر که با نماز است قوت قلب وآرامش طوفان ناپذیر دارد . در آن نوری است که هر که روی به واقعییت و معرفت حقیقی آن آورد . از 

شامل 35 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نماز و راه های حضور قلب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.