زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله جنون گاوی

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله جنون گاوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله جنون گاوی


دانلود مقاله جنون گاوی

 

مشخصات این فایل
عنوان: جنون گاوی
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 6

این مقاله درمورد جنون گاوی می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله جنون گاوی

جنون گاوی
این بیماری خطرناک در افرادی که گوشت و فرآورده های گوشتی آلوده را مصرف کنند دیده می شود و عوارض مرگبار به همراه دارد. این بیماری مغز و طناب نخاعی گاو را تحت تأثیر قرار می دهد و قدرت بقای بسیار بالایی دارد، به طوری که در برابر انجماد و حرارت بسیار مقاوم است. بافت های سیستم اعصاب مرکزی- مغز، نخاع، تیموس و شبکیه عمده بخش هایی هستند که در اثر این بیماری قابلیت عفونت زایی دارند. بیماران مبتلا به جنون .....(ادامه دارد)

آنفلوآنزای پرندگان
بیماری آنفلوآنزای پرندگان از جمله بیماری هایی است که طی دو سال گذشته در آسیای جنوب شرقی و برخی کشورهای همسایه ما مانند ترکیه شیوع پیدا کرده است. خوشبختانه در کشور ما اقدامات زیادی برای جلوگیری از تهدیدهای این بیماری صورت گرفته که منجر به جلوگیری از ورود این بیماری به کشور شده است. در حال حاضر دو امکان برای .....(ادامه دارد)

تب مالت
تب مالت بیماری مزمن و معلولیت زایی است که از طریق لبنیات غیرپاستوریزه منتقل می شود و در دام با کاهش شیر، گوشت و منابع پروتئینی همراه است. به همین دلیل از خوردن شیر و فرآورده های آن نظیر بستنی، آبمیوه های مخلوط با شیر و شیرموز که به .....(ادامه دارد)

مالاریا
موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری مالاریا در ایران به دلایل عدم کفایت سیستم های بهداشتی درمانی، مهاجرت و تحرکات جمعیتی و اسکان جمعیت در نقاط جدید بروز پیدا می  کند. این مسئله در مورد جوامع روستایی به ویژه در شرایط فقدان اماکن مسکونی بهداشتی بیشتر به چشم می خورد.مالاریا یک بیماری تب دار هزار چهره است که توسط یک انگل تک سلولی که پلاسمودیوم نام دارد،  ایجاد می شود.
مالاریا، به معنی آب و هوای بد است و اساساً  یک بیماری شایع در مناطق گرمسیر است. البته برای انگل پلاسمودیوم، آب و هوا چندان اهمیتی ندارد. ولی روش انتقال بیماری، به .....(ادامه دارد)

مبارزه با بیماری های مشترک
به اعتقاد کارشناسان بهداشتی، آموزش در کنترل و کاهش بیماری ها نقش مهمی بر عهده دارد، اما به تنهایی کافی نیست. زیرا تا زمانی که افراد اعتقاد کامل به آگاهی و دانسته های خود نداشته باشند، آموزش ها بی تأثیر خواهد بود. به کمک مراکز بهداشتی و بهورزها همچنین از طریق رسانه ها باید آموزش های لازم به مردم بویژه روستاییان که بیشتر در معرض تماس با حیوانات و دام ها هستند، داده شود.محافظت از مرزها به عهده وزارت .....(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله جنون گاوی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.