زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق نصب یک مودم درونی

اختصاصی از زد فایل تحقیق نصب یک مودم درونی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق نصب یک مودم درونی


تحقیق نصب یک مودم درونی

دانلود تحقیق نصب یک مودم درونی 33 ص با فرمت word

 

 

 

 

 

 

مودمهای بیرونی یا اکسترنال متداولتر می شوند ، که به دلیل فن آوری USB است . فن آوری USB نصب مودمها را بسیار ساده تر کرده است . با این همه ، مودمهای درونی یا اینترنال هنوز بسیار متداولتر هستند و فرض کرده ایم شما این نوع مردم را خریده اید .

همچنین فرض کرده ایم که مودم شما امکانات Plug&Play دارد . Plug&Play به توانایی یک کامپیوتر در تشخیص و پیکربندی خودکار سخت افزار جدید ، بدون دخالت کاربر اشاره دارد .

اگر یک مودم قدیمی را نصب می کنید که Plug&Play را پشتیبانی نمی کند ، لازم است مراحل اضافی ای را که در بخش «رفع اشکال» مطرح کرده ایم اجرا کنید .

دو شاخة برق کامپیوتر را از پریز برق شهر جدا کنید . جعبة کامپیوتر را باز کنید و یک شکاف (Slot) آزاد بر روی تخته مدار مادر برای مودم خود انتخاب کنید . این مرحله ، با آن که ظاهراً ساده است ، برای سلامتی آیندة سیستم شما مهم است . وقتی جعبة کامپیوتر را باز کردید باید ابتدا به یک فلز (که داخل کامپیوتر نیست) ، مانند لوله های آب یا رادیاتور شوفاژ دست بزنید تا الکتریسیتة ساکن موجود در انگشتانتان تخلیه شود. تخته مدار مادر را بررسی کنید و یک شکاف توسعة خالی پیدا کنید . بسته به تعداد و نوع شکافهایی که تخته مدار مادر کامپیوتر شما دارد ، باید هنوز چند شکاف آزاد باشد . به احتمال بسیار زیاد مودم شما به یک شکاف PCI نیاز دارد ، که تقریباً 7 سانتیمتر طول آن است . اگر نمی دانید کدام شکاف از نوع PCI است به دفترچة راهنمای تخته مدار مادر مراجعه کنید . سعی کنید جایی مودم را نصب کنید که دو شکاف مجاور آن خالی باشد تا فضای کافی در اطراف خود داشته باشد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق نصب یک مودم درونی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.