زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور


تحقیق در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه84

بخشی از فهرست مطالب مقدمه فصل اول: طرح تحقیق

طرح و بیان مسأله

 

اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق

 

اهداف تحقیق

 

کلی

 

جزئی

 

معرفی روشهای اجرای تحقیق

 

فصل دوم: تعاریف و چارت تشکیلاتی روابط عمومی

 

تعاریف روابط عمومی

 

تاریخچه روابط عمومی در جهان

 

تاریخچه روابط عمومی در ایران

 

شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی

 

فصل سوم: آشنایی با روابط عمومی صندوق تعاون

 

چارت تشکیلاتی روابط عمومی صندوق تعاون

 

شرح وظایف دایره ارتباطات

 

شرح وظایف دایره ارتباط با رسانه ها و انتشارات

 

شرح وظایف دایره تبلیغات و تشریفات

 

فصل چهارم: تعاریف تبلیغ

 

تعاریف تبلیغات

 

تکنیک های تبلیغ

 

مرزهای تبلیغ و روابط عمومی

 

فصل پنجم : تبلیغات در صندوق تعاون

 

گردش کار تبلیغات در روابط عمومی صندوق

 

برنامه پیشنهادی تبلیغات روابط عمومی در سال 84

 

بودجه پیش بینی شده برای تبلیغات

 

عملکرد روابط عمومی در زمینه تبلیغات

 

فصل ششم: نتیجه گیری

 

نتیجه گیری تحقیق

 

کاستی های روابط عمومی

 

نقاط قوت روابط عمومی در امر تبلیغ

 

راهکارهای پیشنهادی

 

ضمائم

 

منابع و مأخذ


  اهداف تحقیق

هدف کلی

 

بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

 

 

 

اهداف جزئی:

 

بررسی میزان استفاده روابط عمومی از تبلیغات

 

بررسی میزان استفاده روابط عمویم از فنون تبلیغ

 

بررسی مرزهای تبلیغ با روابط عمومی

 

 

 

معرفی روش اجرای تحقیق:

 

این تحقیق با توجه به حضور در روابط عمومی صندوق تعاون بر اساس روش اسنادی و کتابخانه ای انجام گرفته است.


فصل دوم: شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی

 

با بررسی تعاریف مربوط به روابط عمومی، می توان گفت که مهمترین وظیفه روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکار عمومی از سازمان است که هم در درون سازمان و هم در بیرون از سازمان دنبال می‌شود . بی تردید، این وظیفه، در قالب مجموعه‌ای از فعالیتهای ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین نسبتاً ثابتی شامل ارتباط با رسانه‌ها و سازمانها،‌ ارتباط مردمی، پژوهش، آموزش، برنامه ریزی، انتشارات ، امور فرهنگی و نمایشگاهها،‌سنجش افکار و پشتیبانی از آنها یاد می‌شود.

 

بیشتر باید تأکید کرد که در تعیین ساختار مناسب برای هر روابط عمومی، با توجه به کوچکی یا بزرگی سطح عملیات آن، می‌توان از نمودار تشکیلاتی پیشنهادی استفاده کرد.

 

در این فصل، سعی شده است ضمن اشاره به شرح وظایف یک روابط عمومی، این وظایف در زیر ساختهای مناسبی توزیع شود.


شرح وظایف

الف) ارتباطات

 

  • v سیاستگذاری ، برنامه ریزی و کاربرد شیوه‌ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف سیاستها،‌فعالیتها، برنامه ها، کارکردها و مواضع سازمان به مخاطبان، رسانه ها و جامعه.
  • v گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای مردم، نخبگان ور سانه ها در زمینه فعالیتهای سازمان و ارایه آن به مدیریت.
  • v تلاش برای تقویت هر چه بیشتر روحیة تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمان و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین آنان.
  • v اعلان مواضع سازمان.
  • v عضویت و شرکت در جلسه‌های مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهم‌آیی‌ها و جلسه ها.
  • v تدوین «تقویم جامع ارتباطات سازمانی»‌در قالب ملاقاتها و بازدیدهای مسئولان سازمان با شخصیتهای حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی و تلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی.
  • v تدارکات تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان.
  • v برنامه ریزی و اطلاع رسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی.
  • v تدوین برنامه سالانه مصاحبه های مسئولان سازمان با مطبوعات متناسب با اولویتهای سازمانی و نیازهای افکار عمومی.
  • v تهیه و تنظیم اطلاعات پایه‌ای از سازمان برای ارایه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبانهای مختلف.
  • v ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات،‌رادیو، تلویزیون و خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مردم.

 

ب) ارتباطات فرهنگی

 

  • v مشارکت در برگزاری سمینارها و گرد‌هم آیی های تخصصی و عمومی درون سازمان.
  • v پوشش تبلیغی ساختمانهها و فضاهای عمومی سازمان در تعظیم ایام و مناسبتهای ویژه.
  • v تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی – تبلیغی در ساختمانها و محوه‌ها.
  • v مدیریت نمایشگاهها (سالانه ، دایمی و….) در خارج وداخل سازمان با همکاری و مشارکت مراکز مربوط.
  • v طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها).
  • v تهیه،‌تدوین و اجرای نظامنامه و تقویم مراسم داخل سازمان.
  • v راه اندازی و اداره موزه و اتاق افتخارات سازمان.
  • v ترتیب دادن برنامه های بازدید کارکنان از طرح های شاخص سازمان.
  • v تولید و سفارش ساخت آگهی‌ةای تلویزیونی (تیزر) و فیلم‌های مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی سازمان.
  • v همکاری با فرهنگسراها به منظور توسعه فرهنگ سازمان با برگزاری جشنواره عکس ،‌نقاشی و مقاله نویسی بین دانش‌آموزان درباره سازمان.

 

ج) انتشارات

 

  • v تدوین کتب،‌جزوه ها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان.
  • v گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار وگزارشهای مربوط به سیاستها،‌فعالیتها، طرحها و برنامه ها با شیوه ها و قالبهای موثر و مناسب.
  • v طراحی،‌ تنظیم و تدوین نظامنامه اشتراک، تأمین و توزیع نشریات و مطبوعات برون سازمان و نظارت بر حسن اجرای آن.
  • v تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارایه به افکار عمومی.
  • v گردآوری و تولید مجموعه های موردی و ادواری به صورت موضوعی در قلمروهای مورد نیاز مدیران و کارکنان سازمان با استفاده از منابع مختلف از جمله مطبوعات کشور و همکار یبا سایر حوزه ها در انتشار این گونه موارد.
  • v انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی سازمان.
  • v نظارت بر نحوه انتشار نشریات در سازمان.

 

 

 

د)‌سنجش افکار

 

  • v تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (هفتگی / ماهانه / فصلی / سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارایه به مدیریت.
  • v نقد و بررسی و تحلیل بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان،‌

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.