زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اموزش سی پی پی برای همه مخصوصا دانشجویان

اختصاصی از زد فایل اموزش سی پی پی برای همه مخصوصا دانشجویان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سلام قصد دارم کتاب اموزش c++بزارم که خیلی عالیه انواع الگوزیتما و تمریناشون اصلا الگوریتما رو مثل اب خوردن کرده من خودم با این شروع کردم الان خوب بلدم اگه میخواین برنامه نویس بشین و سردر گمین نمیدونینن از کجا شروع کنینن پیشنهاد میکنم دانلودش کنین دوازده هزار تومنه چیزی نیست ولی خیلی بدرد بخوره اینم بگم این کتاب برای سه چهار سال پیشه اونموقع تو ایران کمتر کسی برنامه نویسی بلد بود ولی این کتاب اون موقع حسابی غوغا کرده بود


دانلود با لینک مستقیم


اموزش سی پی پی برای همه مخصوصا دانشجویان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.