زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد گزارش کارآموزی برق

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد گزارش کارآموزی برق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد گزارش کارآموزی برق


تحقیق در مورد گزارش کارآموزی برق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه89

بخشی از فهرست مطالب

 مقدمه

 

یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم  آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را  در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ، که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد .

 

با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .

 

فصل اول :

 

( آشنایی کلی با مکان کارآموزی )

 

تاریخچه و معرفی شرکت

 

شرکت توزیع برق بستک واقع در استان هرمزگان شهرستان بستک  می باشد . تعداد کارکنان این شرکت 48 نفر می باشد .شرکت توزیع نیروی برق بستک( سهامی خاص ) در تاریخ 7/4/45 به شماره ثبت 6157 در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری به ثبت رسیده است.این شرکت فعالیتهای عملی خود را در زمینه تحویل و توزیع برق مورد نیاز مصرف کنندگان و توسعه، احداث ، اصلاح ، بازسازی ، سرویس ، نگهداری و بهره برداری از شبکه توزیع از شهریور ماه سال 1346 آغاز نموده است. حوزه عملیاتی این شرکت به مساحت 20148 کیلومتر مربع ، در ستاد شرکت توزیع نیروی برق بستک، معاونتهای بهره برداری ، برنامه ریزی و پشتیبانی نیز تحت نظارت مدیریت عامل فعالیت می نمایند.

       فصل دوم :

  ( ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی

 

 

 

تشریح کلی از نحوة کار، وظایف و مسئولیت‌های کارآموزی در محل کارآموزی و ارائه لیستی از عناوین کارهای انجام شده توسط دانشجو:

 

از جمله وظایف انجام شده در شرکت  به شرح زیر می باشد

 

1- آشنایی با شبکه های توزیع

 

2- آشنایی با ترانسفورماتور ها 

 

3-  آشنایی با مقره ها 

 

4- آشنایی باروشنایی معابر

فصل سوم : ( آزمون آموخته‌ ها، نتایج و پیشنهادات )

 

 

گزارش کار کارآموز

 

 

 

تاریخچه ای از خط گرم  در شرکت های توزیع برق

 

اگر چه به نظر می رسد کار با خط گرم یک نوع کار جدید است ولی باید گفت که از نظر تاریخی از سال 1913 میلادی در دو کشور آمریکا و کانادا این کار شروع گردید که در بدو امر با وسایل ساده و ابتدایی صورت می گرفت و در طی گذشت سالها تحقیقات زیادی توسط محققین به منظور بهتر شدن کیفیت عایقها صورت گرفت که در نتیجه در سال 1964 نوع جدیدی از اپوکی گلاس تست شده که تا 735 کیلووات عایق می باشد . با توجه به این خلاصه، کشورهای پیشرفته از حدود 90 سال پیش به این فکر افتادند که نباید برای تعویض تیر، کلمپ، کراس آرم، مقره و جمپر شبکه ای را خاموش نمایند. 

 

 

 

اهداف تشکیل گروه خط گرم

 

با توجه به اینکه استانداردهای جهانی در جهت رضایت مشتری استقرار می یابد روز به روز ایجاد چنین سیستمهایی در شرکت های توزیع برق ضروری به نظر می رسد و با توجه به وابستگی و زیر بنایی بودن صنعت برق در جهان امروز قطع جریان برق صدمات زیادی به مراکز تولیدی، کارخانجات، بیمارستانها و کلیه مصرف کنندگانی که دارای کار حساس هستند می زند.

 

اهمیت تشکیل گروه خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق بستک

 

به منظور کم کردن خاموشیها، ایجاد سیستم کار با خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق شیراز احساس گردید و از حدود سه سال قبل که کم کردن خاموشیها از اهداف مهم وزارت نیرو قرار گرفت، این شرکت نیز به موازات سایر شرکتها این مهم را در برنامه های بلند مدت خود قرار داد و اقدام به اعزام کارشناسان خود به شرکتهایی که در این راستا فعالیت کرده اند نمود و با دعوت از کارشناسان و اساتید مختلف از وزارت نیرو و شرکتهای مختلف و با برگزاری سمینارها و جلسات و نهایتاً کلاسهای آموزش تخصصی، کار تئوری خط گرم از ابتدای سال جاری (1381) شروع نموده و ضمن آموزش تعدادی از کارشناسان و تکنسینهای خود تحت نظر مجتمع آموزشی و پژوهشی برق فارس این کار را در مقاطع اولیه شروع نموده و امید است که با اتکا به خداوند یکتا این راه تا بهترین درجه از سطح کار ادامه دهد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد گزارش کارآموزی برق
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.