زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه ریخته گری

اختصاصی از زد فایل پروژه ریخته گری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه ریخته گری


پروژه ریخته گری

با خرید از سایت یک کد تخفیف برای خریدهای دیگر خود از سایت ما دریافت کنید

کد تخفیف بلافاصله بعد از خرید برای شما ارسال می گردد

قسمتی از متن

تعداد صفحات : 134 صفحه

فرمت فایل : wordورد

 

مقدمه

بقاء هر جامعه بر پیشرفت فرهنگ، علوم و تکنولوژی آن جامعه استوار میباشد، پاسداری از این سه اصل را باید فرهنگیان، دانشگاهیان و استادان بعهده داشته باشند.

برای رسیدن به هدف مطلوب بدیهی است کتاب مهمترین عامل بوده که متاسفانه کتاب فنی فارسی قابل استفاده بسیار کم است و جامعه صنعتی ما دچار کمبود شدید در این ضمینه میباشد. بنابراین پایان نامه های دانشجویی که مجموعه ای گردآوری شده از مطالب، نکات و تجربیات متعدد و مختلف در فواصل زمانی طولانی و از کتاب ها و مراجع لاتین میباشد میتواند مرجع مناسبی برای علوم مختلف باشد.

از این رو پایان نامه حاضر که برای رشته ساخت و تولید تدوین گردیده است، برای آموزش روش ها و متد های ساخت قطعه و ابزار آلات آماده شده است که البته با کمی و کاستی های روبرو میباشد از این رو مطالعه بیشتر در اکثر مباحث آن لزوم می یابد.

تقسیم بندی و تفکیک روش های ساخت که هر یک نیازمند تالیف و تدوین کتاب های ویژه خود میباشد در این مجموعه به گونه ای مختصر مورد بحث و مطالعه قرار گرفته است و امید آنکه در آینده ای نزدیک فرصتی پیش آید تا فصول مربوطه را گسترش داده و تحت عناوین اصول طراحی و ساخت و مهندسی معکوس مقاله ای کامل و پربار ایجاد نمایم. در خاتمه از کلیه همکاران، کارشناسان و استادان عزیز که مرا در جمع آوری این پایان نامه یاری دادند صمیمانه سپاسگذاری نموده.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه ریخته گری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.