زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر

اختصاصی از زد فایل فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر


فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر


 

 

 

 

 

همه ما می دانیم که ساختمان مغز واعصاب افراد کم وبیش به هم شبیه است.

پس اگرکسی در نقطه ای از دنیا توانسته است کاری بزرگ انجام دهد من هم که دارای مغز واعصاب مشابه او هستم می توانم عینا همان کار را انجام  دهم وبه هم نتیجه برسم به شرط انکه طرز تفکر وافکارم شبیه او باشد

طرز فکرمیلیونر
برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه خود را به طرز فکر یک میلیونر
مجموعه ای از هدف برای شما مناسب است که با احساسات خود را طنین انداز
QUANTUM LEAP خود را به ارتعاش فراوانی نزدیک تر
 ! ساخت یک قدرت عاطفی برای زندگی کردن پتانسیل کامل خود را
 !تبدیل خود به یک آهنربا پول زندگی
 !فعال کردن جریان آزاد از پول را با حداقل مقاومت
کار با انرژی از پول و نه علیه آن: تغییر تنظیمات ناخودآگاه درونی خود را به عشق، قدردانی و  ارزش پول. هنگامی که انسداد مربوط به پول از سیستم شما حذف شود، شما می توانید به هر چیزی مورد نظر شما دست یابد.

شرح :
تبدیل به یک میلیونر را در ذهن خود برای اولین بار

افراد ثروتمند ی که موفقیتهای بزرگی رسیده اند در آغاز  از صفرشروع کرده اند ، اما حتی زمانی که آنها هیچ منابعی نداشتند، اما آنها همواره در ذهن خود   غنی بودند. احساس ثروتمند بودن باید قبل از شواهد واقعی از فراوانی باشد.

طنین انداز با فراوانی

افکار مثبت در مورد پول و ثروت شما را در حالت ارتعاشی بالاتر قرار داده است چرا شما احساس بهتر، شادتر و محتوا. احساسات مثبت در مورد پول و زندگی خود را به عنوان یک کل، شما سریع تر است که شما همیشه می توانید تصور کنید جذب ثروت و فراوانی بیشتری به ارمغان بیاورد.

به نوبه خود این پیام های پنهان به یک واقعیت تنفس

قرار گرفتن در معرض تکراری به پیام های پنهان دوباره سیم ذهن ناخودآگاه خود را به درک تصدیق به عنوان بخشی از واقعیت زندگی جدید خود  تبدیل خواهد شد .

آنچه کسب می کنی

 فایلهای  شنیداری  به شما کمک خواهد کرد به منظور توسعه یک طرز فکر میلیونر که برندگان واقعی نگه دارید. هنگامی که شما به صورت روزانه گوش می دهید ، کم کم، شما باورهای قدیمی خود را که تلاش های خود را برای جذب پول خرابکاری می کردند از بین می برید

از آنجا که این مراقبه  سرگرمی های brainwave را شامل نمی شود، شما می توانید به آن در تمام طول روز بر روی یک حلقه گوش دادن (هیچ محدودیت زمانی وجود دارد).

تصدیق پنهان این جلسه:
اطراف من پر از انرژی پول است
من یک طرز فکر از فراوانی و موفقیت دارم
من نسبت به پول احساس می کنم قدردانی و احترام می کنم
پول ابزاری است که به من خدمت می کند تا حد زیادی هر زمان که من نیاز دارم و می خواهم  باشد
من اجازه می دهم جریان پول به  راحتی به زندگی من در همه زمان ها جاری شود
من برای باز کردن کانال های پر انرژی را برای پول و فراوانی به در
پول من را قادر می سازد تا به آزادی کامل و استقلال برسم
پول من را قادر می سازد تا به به دیگران کمک کنم
من ارتعاش فرکانس فراوانی، موفقیت و ثروت
من سزاوار و لایق یک زندگی غنی هستم
این حق طبیعی من است تا ثروتمند شوم
افکار ناخودآگاه من در مورد پول پر از مثبت و قدردانی است
افکار مثبت من در مورد پول منجر به جذب بیشتر و بیشتر می شود
من در حال حاضر نسبت به پول و موفقیت احساس قدردانی می کنم

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


فایل صوتی مدیتیشن Subliminal برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه به طرز فکر میلیونر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.