زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه


دانلود مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه

 

مشخصات این فایل
عنوان: بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 11

این مقاله درمورد بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه می خوانید :

فصل دوم:
تاریخچه تحقیق :
موضوع ارتباط از یونان باستان تا قرن هجدهم ، بیشتر از لحاظ ذهنی و محتوایی مطرح بوده است و اندیشمندان اجتماعی همواره ترغیب را معادل ارتباط می دانستند با پیدایی انقلاب صنعتی و آغاز عصر روشنگری علمی و ادبی در اروپا مسئله ارتباطات، بیشتر به قلمرو سیاسی اجتماعی گام نهاد و به طور مستقیم به امور روزمره حیات اجتماعی پیوند خورد و به عنوان یک پدیده عینی ، مورد توجه قرار گرفت . با پیچیدگی جامعه بشری و گسترش تکنولوژی، توجه به شیوه انتشار و کانالهای پخش اندیشه های انسان اهمیت فراینده ای یافت و موضوع ارتباطات ، ابعاد تازه تری به خود گرفت . گروههای اجتماعی برای کسب امتیازات بیشتر بر سر تصرف ابزار های پخش پیام با یکدیگر به ستیزه پرداختند و در میان مطبوعات به عنوان مهمترین کانال پخش عمومی، سرچشمه اختلافات اجتماعی و یکی از عوامل انسجام جامعه و همبستگی میان فرد و جامعه و حل و فصل تنشها و کشمکش های میان گروههای اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
در دهه های 1930 و 1940 متغیر های جدیدی در حوزه ارتباطات کشف شد که بیشتر جنبه روانشناختی داشت از نیمه های قرن بیستم پژوهشهای مربوط به ارتباطات اجتماعی در پرتو کوششهای ثمر بخش اندیشمندانی چون پل ( ازارسفلد، کورت لوین، هارولدلامول، کارل ها ولند ، کارل دویچ و ....) به ثمره نشست . پژوهش در حوزه ارتباطات اجتماعی جنبه تجربی به خود گرفت و موضوعات جدیدی بر اساس متغیر های روانشناختی و جامعه شناختی مطرح شد که از میان آنها به چهار موضوع عمده می توان اشاره کرد .
 
فصل سوم روش تحقیق:
جامعه آماری:
جامعه آماری این تحقیق:
جامعه آماری این تحقیق عبارت است از تعداد افراد دو منطقه ی شهرستان ارد کان می باشد .N=1000                n=100                             
تعریف نمونه گیری و انواع آن
1)    نمونه گیری تصادفی ساده
2)    نمونه گیری تصادفی سیستماتیک
3)    نمونه گیری  تصادفی طبقه ای
4)    نمونه گیری ناحیه ای
نمونه گیری این تحقیق :
نمونه گیری که در این تحقیق صورت گرفته است از تصادفی ساده می باشد
5)    روش تحقیق و انواع آن :
1)    روش تحقیق تاریخی
2)    روش تحقیق توصیفی  
3)    روش تحقیق تداومی
4)    روش تحقیق موردی
5)    روش تحقیق همبستگی
روش این تحقیق :
روش این تحقیق به دلیل اینکه موضوع من بر اساس عملکرد رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه است رابطه ی علت و معلول را دنبال می کند و چون رابطه ی علت و معلول را دنبال می کند تحقیق من بر اساس روش علی است .
5)جمع آوری اطلاعات و بیان انواع روش های جمع آوری اطلاعات :
1)مشاهده  1)مشاهده ساده  2) مشاهده منظم و سیستماتیک
2) پرسشنامه
3) جمع آوری اطلاعات از طریق مصاحبه و غیره
6) روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق : روش جمع آوری این تحقیق از روش کتابخانه ی و پرسشنامه ی می باشد .

بخشی از فهرست مطالب مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه

فصل اول کلیات
بیان مسأله
 فرضیه های تحقیق:
ضرورت تحقیق:
فصل دوم:
تاریخچه تحقیق :
فصل سوم روش تحقیق:
جامعه آماری:
نمونه گیری این تحقیق :
روش این تحقیق :
فصل چهارم : نتیجه گیری:
منابع :



دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.