زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7

اختصاصی از زد فایل بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7


بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7

دانلود بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7

نوع فایل Word http://jahandoc.ir

تعداد صفحات : 40

فهرست و پیشگفتار 

مقدمه
من یک معلمم ، لحظه ای به دنیا آمدم که نخستین سوال بر زبان یک کودک جاری شد . من یک جنگجو هستم و هر روز با منفی بافی ، ترس ، دنباله روی ، تعصب ، جهل و بی تفاوتی بجنگم ولی در این نبرد متحدینی نیز دارم : هوشیاری ، کنجکاوی، حمایت والدین ، فردیت شخص ، خلاقیت ، ایمان ، عشق و خنده که همه زیر پرچم من می جنگند.
باید برای این زندگی جالب و دوست داستنی چه کسی را سپاس بگویم ؟
من بسیار سعادتمندم که از چنین تجربه گرانسنگی بهره می برم .
من یک معلمم و خداوند را هر روز از این بابت شکر می کنم .
زیرا که من حالا را در خدمت آینده به کار می گیرم ...
مشکلات دیکته نویسی
توصیف وضعیت موجود :
پوشه گروهی – پوشه امتحانات – پوشه هنر – پوشه کرامت و پوشه فردی
گردآوری اطلاعات ( شواهد یک )
مصاحبه با همکار
غلطهای رایج دانش آموزان در کلاس
مصاحبه با ولی دانش آموز
بررسی پیشینه پژوهش
سوابق نظری :
مشکل املایی ویژه یعنی چه ؟
سوابق عملی :
1- مشخص کردن نوع خطای نارسا نویسی
نقص در مشکل املایی ویژه :
وارونه نویسی و قرینیه نویسی:
تقویت حافظه دیداری :
تقویت تمیز دیواری :
دید واگرا و همگرا :
حساسیت شنیداری :
پرورش دقت :
نمونه ای از مشکلات املاء و نوع خطاهای آن
عوامل محیطی :
اختلالات دیکته
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
نمودار تجزیه و تحلیل مسائل
کاهش ضعف املا
عوامل خانوادگی :
عوامل اجتماعی :
عوامل فردی و شخصیتی :
پیشنهاد راه حل و انتخاب راه حل های موقتی
1- آموزش املاء از ساده به مشکل :
2- تمرین املاء نویسی :
3- روش آموزش فرایند یا توانایی :
4- تمرین خود ارزیابی :
اجرای راه حل ونظارت :
روز اول هفته :
روز دوم هفته :
روز سوم هفته :
روز چهارم هفته :
روز پنجم هفته :
7- گردآوری اطلاعات (شواهد 2 )
مرحله 8 :
نتیجه گیری(ارزشیابی) :
آمار و اطلاعات غلطهای دیکته به تفکیک نوع عامل و مدارس
جدول اختلالات املایی
اختلالات دیکته
جدول خطاها و علل نارسانویسی


دانلود با لینک مستقیم


بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.