زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل سابلیمینال دوست داشتن و پذیرش خود

اختصاصی از زد فایل فایل سابلیمینال دوست داشتن و پذیرش خود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل سابلیمینال دوست داشتن و پذیرش خود


فایل سابلیمینال دوست داشتن و پذیرش خود

 

فایل صوتی سابلیمینال چیست؟ فایلی حاوی پیام های پنهان یا سیگنال هایی که برای عبور از محدودیت ها و مقاومت های ذهن خوداگاه طراحی شده است. این پیام ها قابل شنیدن توسط ذهن خوداگاه نیست بنابراین با گذر از قضاوت ها و مقاومت های ذهن خوداگاه مستقیما بر ناخوداگاه تاثیر می گذارد. امواج مغزی (الفا و یا تتا) طراحی شده بر روی فایل های صوتی باعث اثر گذاری بیشتر و تلقین پذیری بیشتر ذهن ناخوداگاه می شود.

عبارات تاکیدی به کار رفته در این فایل صوتی : 

من دوست داشتنی هستم/ دیگران را دوست دارم/ همه عاشق من هستند/ من عشق را منتشر می کنم/ هر کجا میروم عشق را پیدا میکنم/ من پذیرای عشق هستم/ من خودم هستم و همه مرا دوست دارند/ بدنم را به هر شکلی که هست دوست دارم


دانلود با لینک مستقیم


فایل سابلیمینال دوست داشتن و پذیرش خود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.