زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود CNC

اختصاصی از زد فایل دانلود CNC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود CNC


دانلود CNC

دسته بندی : فنی و مهندسی_ مکانیک ، تحقیق

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

سخت افزار مقدمه : قمستهای سخت افزاری این CNC از دو قسمت سخت افزار الکترونیکی و سخت افزار مکانیکی ساخته شده است که سخت افزار الکترونیکی از پارالل و درایورها و تشکیل شده است و قسمت سخت افزار مکانیکی که ها بر روی آن سوار می شوند از یکسری محورها با فلزهای گوناناگون از جمله آلومینیوم ، فولاد، برنج تشکیل شده است البته لازم به ذکر می باشد که سخت افزار مکانیکی کاملا ابداعی و بدون تقلید بوده و به همین خاطر دارای اشکالات فراوانی می باشد .
که برای تولید سوراخکاری انبوه نمی توان از آن استفاده کرد و تنها برای آزمایش و کسب تجربه بوده در این زمینه ولی می توان بر روی همین دستگاه کار بیشتری کرد و آنرا برای تولید انبوه بکار برد.
نرم افزار مقدمه : نرم افزار این برنامه که به زبان نوشته شده است تحت dos می باشد زیرا حتما باید در محیط ویندوز 98 استفاده گردد و تا برنامه به زبان dos می باشد اجرا گردد این دستگاه را نرم افزار برنامه بر دوش می کشد و با درست کردن محیط کار و منوها و خواندن فایلهای خروجی PCB و همچنین ارتباط با پورت LPT دستگاه و .
.
این دستگاه را اداره می کند.
نتیجه گیری و پیشنهادات : من در طول پروسه ساخت این پروژه بسیاری مطالب فرا گرفتم که شاید می توان گفت اگر این پروژه را انجام نمی دادم و اگرواحدی به این نام با این مشخصات نبود من شاید تا آخر عمرم یاد نمی گرفتم که چطور از تئوری ها و درسهای که در دانشگاه آموخته ام باید استفاده کنم من به این نتیجه رسیم که هدف از دانشگاه و دروس دانشگاهی به جز آشنایی با منابع علمی و یاد گرفتن معلومات سطحی نیست و تنها برای این به دانشجو گفته می شوند که دانشجو با اسامی کتابها و منابع علمی آشنایی داشته و در هنگام ساخت پروژه و در سر کار اگر به مشکلی برخورد کرد بداند که برای رفع این شکل به چه کتاب یا سایت و یا دیگر منابع مراجعه کند .
پیشنهاد من به مقامات دانشگاهی این است که با سرمایه داران و کارخانه های صنعتی رابطه برقرار کرده که اگر دانشجویی زحمت بسیار بسیار زیادی برای ساخت پروژه ای که برای دانشجویان دهه قبل بجر آرزو نبوده است کشیده است لااقل در صنعت از این پروژه ها استفاده شود برای خودکفایی ملی و سربلندی ایران عزیز.
و اگر دانشجو ببیند که برای کار او در کشور هیچ ارزشی قائل نیستند برای ثمر بخشیدن زحمات خود سر از کشورهای اروپائی و آمریکائی در آورده و آنها همین کار او را به تولید انبوه رسانده و با قیمتهای میلیون دلاری به کشور عزیز خودمان می فروشند.
خلاصه حمایت کنید از کسی که زحمت می کشد اگر این حمایت تنها آگاهی به دانشجو باشد.
نتایج ازمایشات: در تست این مدار اولا به نکاتی برخورد کرده ایم که مهترین آنها خطا می باشد این خطا بعلت لقی پیچ و مهره و بازی مته در دریل می باشد.
که البته این خطاها آنقدر کمی می باشند که قابل چشم

تعداد صفحات : 24 صفحه

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
« پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دانلود نمایید »
/images/spilit.png
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود CNC
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.