زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی: چگونه میتوانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

اختصاصی از زد فایل اقدام پژوهی: چگونه میتوانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی: چگونه میتوانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟


اقدام پژوهی: چگونه میتوانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

تعداد صفحات: 10

نمازوسیله ی تشکر از خدا وند برنعمت های اوست.((فصل لربک وانحر))

پیامبر اسلام فرمود:((موضوع الصلاه من الدین کموضع الراس من الجسد))نماز به منزله ی سرنسبت به تن می

باشد .

پیامبرفرمود:((اول مایحاسب به العبد الصلاه))نخستین چیزی به که حساب انسان می رسند نمازاست .

حضرت علی )ع( می فرماید ع: ( لموا صبیانکم الصلوه)نماز به را کودکتان بیاموز ید

نماز یکی از شایسته ترین ضروری ترین کارهایی است که باید در تمامی کشورهای مسلمان به خصوص در ایران

 ما صورت گیرد..زیرا برپا داشتن نماز نخستین ثمره و نشانه ی حکومت صالحان است.نمازرکن اصلی دین است و

باید اصلی ترین جایگاه رادرزندگی مردم داشته باشد هیچ وسیله ای مستحکم ترو دایمی تراز نمازبرای ارتباط

میان انسان با خدا نیست نورا نیت نمازورازها و رمزهای و آن درس هایی در که آن گنجانیده شده اثر و در آن

ساختن فرد و جامعه چندان نیست که بشود درمقالی کوتاه از آن سخن گفت بلکه چ نان نیست که بی خبری


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی: چگونه میتوانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.