زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی: چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم

اختصاصی از زد فایل اقدام پژوهی: چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی: چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم


اقدام پژوهی: چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم

تعداد صفحات: 20

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

توصیف وضعیت موجود 4

ضرورت بیـان این مسئـله : 4

گردآوری شــواهـد : 1. 4

اهداف آموزش عربی. 4

اهداف آموزش عربی: 6

اهمیت هدف در آموزش.. 7

تقویت انگیزه درونی شاگرد 7

پرورش ابتکار عمل و خلاقیت در دانش آموزان. 8

اهمیت تدریس عربی در مدارس و بررسی مشکلات پیرامون آن. 8

مشکل کجاست وچگونه می توان آن را حل کرد.؟. 9

نگاهی به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت.. 10

کلاس درس و خلاقیت.. 12

زیبایی شناسی در هنر. 13

عوامل خستگی معلم مربوط به دانش آموزان ، کلاس و محتوای دروس: 14

راه حل های پیشنهادی در این زمینه. 15

تحلیل وتفسیر داده ها: 16

برخی از مهم ترین دلایل عدم نشاط در کلاس: 16

راه حل های پیشنهادی: 18

گردآوری شواهد : 2. 19

نتیجه گیری : 19

منابع. 20

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی: چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.