زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نحوه ی انتخاب یک آزمون مناسب آماری برای انجام یک پروِژه

اختصاصی از زد فایل نحوه ی انتخاب یک آزمون مناسب آماری برای انجام یک پروِژه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نحوه ی انتخاب یک آزمون مناسب آماری برای انجام یک پروِژه 

این پاورپوینت قابل ویرایش راهنمای انتخاب یک آزمون مناسب آماری است.

هدف اصلی این ارائه کمک به محققان و دانش آموزان در انتخاب آزمون آماری مناسب در مطالعاتی است که به بررسی یک متغیر (تک متغیری) می پردازد. برخی از تحلیل های چند متغیری نیز در آن گنجانده شده است.

مواردی که در این پاورپونت آموزش خواهید دید...

- می خواهم بررسی کنم آیا توزیع داده های من نرمال است. برای داده های پارامتری و ناپارامتری

- می خواهم نمونه ها را با یکدیگر مقایسه کنم. (به دنبال تفاوت بین نمونه ها هستم.)

- می خواهم وجود همبستگی بین متغیرها را بررسی و از تحلیل رگرسیون بین متغیرها استفاده نمایم.

- می خواهم به بررسی تکرارپذیری داده ها بپردازم.(تجزیه و تحلیل خطای تصادفی و سیستماتیک)

- می خواهم برای داده ها نمودار مناسب انتخاب کنم.

 


دانلود با لینک مستقیم


نحوه ی انتخاب یک آزمون مناسب آماری برای انجام یک پروِژه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.