زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله زندگی و روزگار بیل گیتز

اختصاصی از زد فایل مقاله زندگی و روزگار بیل گیتز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله زندگی و روزگار بیل گیتز


مقاله زندگی و روزگار بیل گیتز

در سال 1977 یک فرد غیر حرفه ای و نا شناخته دانشگاه هاروارد را تمام نکرده تا در یک شرکت کوچک نرم افزار کامپیوتر کار کند. همچنین فرد در سال 1980 برنده مناقصه ای شدکه برای کامپیوتر شخصی آی بی ام سیستم عامل تهیه کند.

کارشناسان مدیریت به ما می گویند که در دنیای تجاری معاصر یادگیری منبعی است برای برتری جاه طلبانه . مدیران همواره باید مهارت ها و شیوه های جدید را فرا گیرند تا برای نبرد گروهی آماده شوند. سازمانها باید به عنوان سازمانهای فراگیرنده که در آن یاد گیری در مرکز و محور وجودی و فرهنگ آنها قرار دارد خود را بازسازی کنند. همه اینها بدون شک بطور نظری صادق است. ولی در عمل سازمانهای یاد دهنده واقعی وجود ندارند. واقعیت این است که مدیران اجرایی مهارت خیلی خوبی در آموزش ندارند.

موفقیت در بازار دادوستد بطور فزاینده ای بستگی به آموزش و یادگیری دارد با این وجود بیشتر افراد نمی دانند چگونه یاد بگیرند. افزون بر این ،آن اعضا سازمان که بسیاری فکر می کنند که در آموزش و یادگیری بهترین هستند در واقع در این مورد خیلی مهارت ندارند.

اما تصور کنید که مدیران چگونه یاد می گیرند. ابتدا آنها این کار را از طریق تجربه می آموزند با این وجود که کریس آگریس خاطر نشان کرده، تجربه تضمینی برای یادگیری نیست. چند مدیر اجرایی را می شناسید که همه تجربه ها را در دنیا داشته ولی بینش یا خرد واقعی چندانی نداشته اند؟ ممکن است ادعا کنند که تجربه 30 ساله دارند ولی اغلب آنها تجربه یکساله را 30 با تکرار کرده اند.

دومین منبع یادگیری برای مدیران اجرایی برنامه های آموزشی است. بیشتر مدیران ارشد حداقل یک برنامه اجرایی دانشکده بازرگانی یا برنامه دیگر را طی کرده اند.

سومین منبع فراگیری، یادگیری ازیاران وهمکاران می باشد. این کار خیلی موثر است.

تئوری برای کسانی است که وقت و زمان را در دستشان دارند. روی دادن تئوری همان چیزی است که مدیریت و کسب و کار همه در این باره است. از بیل گیتز بپرسید.

 

 

 

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 37صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله زندگی و روزگار بیل گیتز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.