زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آئین نامه انضباطی فدراسیون کاراته

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله آئین نامه انضباطی فدراسیون کاراته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آئین نامه انضباطی فدراسیون کاراته


دانلود مقاله آئین نامه انضباطی  فدراسیون کاراته

آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران فروردین 1389 مقدمه : به منظور تعیین شیوه بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص اعمال رویدادهای مغایر با موازین و مقررات مربوط به ورزش کاراته و نیز مشخص نمودن وظایف و مصادیق تخلفات و تعیین مجازاتها و نحوه اعمال مجازاتهای ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، داوران، باشگاهها، پرسنل و بطور کلی تمامی دست اندرکاران و اشخاص مرتبط با ورزش کاراته، آئین نامه انضباطی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران که من بعد آئین نامه انضباطی خوانده میشود به شرح ذیل مطابق با مقررات و ضوابط جاریه با هدف رعایت قوانین و مقررات و مبانی اخلاقی و ایجاد رویه واحد و قانونمند در ورزش کاراته تدوین گردید که برای کلیه مشمولین این ائین نامه لازم الاتباع می باشد.

فصل اول: کلیات

ماده1: هدف
هدف از تهیه و تدوین این آئین نامه حمایت از اجرای صحیح ضوابط و مقررات داخلی و
بین المللی ورزش کاراته و اعمال سیاستها و تدابیر فدراسیون کاراته در جهت رعایت اصول انضباطی و مبانی اخلاقی در ورزش کاراته و ممانعت از تضیع حقوق دست اندرکاران این ورزش و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ورزش کاراته و حفظ نظم و انضباط در محیط ورزش کاراته و ایجاد رویه واحد انضباطی در سراسر کشور در خصوص ورزش مذکور می باشد.

ماده 2: دامنه شمول آئین نامه
این آئین نامه در برگیرنده تمامی اقدامات و فعالیتهای مرتبط با ورزش کاراته اشخاص حقیقی و حقوقی تحت هر عنوان اعم از ورزشکار،سرپرست، داور، مربی، مسئول کمیته ها، مسئول و نمایندگان سبکها، باشگاها، هیئت ها و سایر تشکیلات رسمی کاراته، کارکنان، پرسنل فدراسیون و هیئت ها می باشد.

 

 

 

 

فصل دوم: ارکان قضایی


ماده 3 : ارکان قضایی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل می باشد:
الف: کمیته انضباطی
ب: کمیته استیناف


ماده 4: اقسام کمیته های انضباطی و ساختار هر یک ؛
کمیته های انضباطی بر سه قسم است که نام و ساختار هریک به شرح ذیل می باشد:
الف: کمیته انضباطی فدراسیون کاراته که از اعضاء ذیل تشکیل می گردد:
1- مسئول کمیته انضباطی
2- دبیر فدراسیون
3- نماینده کمیته داوران
4- نماینده کمیته مربیان
5- نماینده کمیته مسابقات
6- نماینده دفتر امور مشترک
7- مسئول کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات فدراسیون
ب: کمیته انضباطی استان؛ که دارای پنج عضو بوده و اعضاء آن از بین افراد صلاحیت دار به پیشنهاد رئیس هیات کاراته استان منصوب می گردند که انتخاب یکی از اعضاء باید به تصویب رئیس فدراسیون کاراته برسد.
ج: کمیته انضباطی شهرستان؛ که دارای سه نفر عضو بوده و اعضاء از بین افراد صلاحیت دار به پیشنهاد رئیس هیات کاراته شهرستان و تصویب رئیس هیات کاراته استان منصوب می گردند.
تبصره1: در کلیه کمیته های انضباطی، یکی از اعضاء لزوماً باید دارای تحصیلات حقوقی باشد.
تبصره2: ریاست کمیته انضباطی فدراسیون با دبیر فدراسیون می باشد.
تبصره3: مسئول حقوقی فدراسیون، دبیر کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون خواهد بود که بدون حق رای در جلسات شرکت نموده و تنظیم صورتجلسات این کمیته ها را برعهده خواهد داشت.
تبصره4: اتخاذ تصمیم در تمامی کمیته های انضباطی مذکور در فوق بر اساس نظر اکثریت نسبی اعضاء می باشد.
ماده 5 : صلاحیت کمیته های انضباطی
کمیته های انضباطی صلاحیت رسیدگی واتخاذ تصمیم نسبت به کلیه تخلفات انضباطی ناشی از نقض مقررات مربوطه به ورزش کاراته و ضوابط فدراسیون کاراته که شخص حقیقی یا حقوقی مرتبط با ورزش کاراته مرتکب آن شود را دارد.
تبصره: در خصوص نحوه قضاوت داوران و انجام مسئولیت مقامات رسمی و مسئولین مسابقات هیچ شکایتی از اشخاص حقیقی یا حقوقی در کمیته های انضباطی یا استیناف مسموع نمی باشد ولیکن در خصوص تخلفات اخلاقی و انضباطی اشخاص مذکور، از قبیل اهانت، ایراد، گرفتن رشوه و نظایر آن صرفاً کمیته انضباطی فدراسیون صلاحیت رسیدگی را دارد.


ماده 6 : موجبات شروع به رسیدگی
در موارد ذیل الذکر، کمیته انضباطی ملزم به شروع به رسیدگی است.
1- اعلام کتبی یا گزارش هیات رئیسه یا مقامات رسمی فدراسیون و هیئت ها
2- اعلام کتبی داور مسابقه یا ناظر فدراسیون
3- شکایت مربیان، ورزشکاران، روسای تیمها و باشگاهها، سرپرست، مسئولین کمیته ها، مسئولین و نمایندگان سبکها، کارکنان و پرسنل فدراسیون و کلاً هر شخص حقیقی یا حقوقی مرتبط با ورزش کاراته منحصراً نسبت به مورادی که در شکایت ذینفع باشند.
4- تخلفات مشهود

ماده 7 : گزارشها و شکایات قابل رسیدگی
گزارشها و اعلانات کتبی و شکایاتی قابلیت طرح در کمیته انضباطی و رسیدگی را دارا است که متضمن مشخصات کامل شاکی یا گزارش دهنده بوده و مستند و مستدل و منضم به دلایل و مدارک مثبته (حسب مورد) باشد.
تبصره : کلیه شکایات و گزارشات مربوط به کمیته انضباطی فدراسیون و کمیته استیناف باید در تهران به دبیرخانه فدراسیون و شکایات و گزارشات مربوط به کمیته های انضباطی شهرستان و استان باید به هیأت کاراته مربوطه تسلیم شود.

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آئین نامه انضباطی فدراسیون کاراته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.