زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله شیوع بیماری آسم

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله شیوع بیماری آسم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله شیوع بیماری آسم


دانلود مقاله شیوع بیماری آسم

همه گیری مرگ و میر ناشی از آسم در نیوزلند در اوایل دهه 60 در سال 1960 و دیگری در دهه 70  سال 1970 از ملاحظات ویژه هستند . نوشته نیل پرس درباره آسم ورم و منشاء مخاطی بین یک یادآوری از این مرگ و میر های اپیدمیک فراهم می کند . من تنها نکات کلیدی کمی را یادآور می شوم . دهه 60 سال 1960 افزایش زیادی در مرگ و میر ناشی از آسم هم چنین در انگلستان ، اسکاتلند ، ایرلند ، استرالیا و نوروی دیده شد و به هرحال فرآیند های مرگ و میر نسبتا در ایالات متحده و در آلمان ثابت مانده است علل احتمالی متفاوت برای این گرایش ها شامل تغییرات در تشخیص های پزشکی طبقه بندی بیماری ، گواهی مرگ و پیشگیری از آسم و روش های درمان وارسی شده بود . اطلاعات اکولوژیک (بوم شناسی ) مرگ و میر ناشی از آسم را با اتساع بیماری هوایی مرتبط دانسته است و بعضی از پایه های رابطه در میان استفاده این دراو ها و مرگو میر آسم را نشان می دهد به هر حال محدودیت های در این نوع اطلاعات وجود دارد و مطالعات رسمی کنترل مورد انجام داده نمی شد .

جایگاه اقتصادی در جامعه و نژاد :

 درایالات متحده آمریکا مرگ و میر ناشی از آسم بیشتر در میان افرادی که سفید پوست نیستند و افرادی که در مناطق شهری زندگی می کنند و در میان افراد فقیر رایج تر است . آمریکایی های آفریقایی های خیلی بیشتر از قفقازی ها روند مرگو میر سالانه بالاتر و روند ترخیص از بیمارستان با بیمارانی با طبقه بندی سنی برای آسم در تشخیص اولیه را دارند .

 کنگ فرآیند مرگ و میر آسم در فلیپین وپسیلوانیا را( که یک منطقه ی شهری بزرگ و میان در سالهای 1969 – 1991 بود )

در جهت شناسایی گرایش این فرآیند و احتمال ارتباط با تغییر آلودگی هوا تجزیه و تحلیل کرد  . سرعت مرگ و میر در طول این مدت افزایش یافت و در سالهای بی شماری نشان داد  که افرادی با کمترین درصد های درآمد و اقلیت ساکنان ، مخصوصا آمریکایی ها ی آفریقایی بودند که بالاترین روند را دارا بودند. آلوده کننده های هوا در این زمان کاهش یافت ، پیشنهاد کرد که این عوامل در این منطقه شهری به این گرایش کمک می کند.

فق نیز با افزایش روند مرگ و میر و ناخوشی های ناشی از آسم در نیوزلند مرتبط است. قبایل مائوری و جزایر پلینزی اقیانوس ارام بیشترین روند مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را نسبت به دیگر اهالی نیوزلند تجزبه کرده اند.

فهمیدن انتشار آسم در هر زمان و در میان جوامع می تواند به شما کمک کند تا عوامل خطر شناسایی شود. گسترش مداخلات موثر و شناسایی و هدف قرار دادن اشخاص در خطر الودگی که ممکن است تا گسترش غیر ضروری مرگ و میر  و مرض اسم را کاهش دهید.

عوامل خطر

مطالعات متعددی ثابت کرده رشد آلرژی مهم ترین خطر یا تک فاکتور خطر برای آسم است. اکسیژن اسمی ها مبتلا آلرژی هستند. آلرژی در میان کودکان شایع تر است. تخمین زده شده که بین 30 تا 50% از کودکان مبتلا به آلرژی هستند

شامل 5 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله شیوع بیماری آسم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.