زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مدل سازی مکانیکی – حرارتی شمع های حرارتی با استفاده از روش های عددی

اختصاصی از زد فایل مدل سازی مکانیکی – حرارتی شمع های حرارتی با استفاده از روش های عددی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدل سازی مکانیکی – حرارتی شمع های حرارتی با استفاده از روش های عددی


مدل سازی مکانیکی – حرارتی شمع های حرارتی با استفاده از روش های عددی

• مقاله با عنوان: مدل سازی مکانیکی – حرارتی شمع های حرارتی با استفاده از روش های عددی 

• نویسندگان: سارا بایندر ، علی نورزاد ، احمدرضا محبوبی اردکانی 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

یکی از گزینه های مناسب برای تأمین انرژی ساختمان ها، علاوه بر برداشتن گامی در راستای کاهش گازهای گلخانه‌ای، بهره برداری از منابع تجدیدپذیر انرژی می‌باشد. انرژی زمین گرمایی یکی از منابع تجدیدپذیر می‌باشد. در واقع انرژی زمین گرمایی سطحی بهره برداری شده به کمک پمپ حرارتی و لوله‌های جاذب نصب شده در شمع حرارتی قادر است انرژی لازم جهت سرمایش و گرمایش ساختمان‌ها را فراهم نماید. برداشت انرژی زمین گرمایی وابسته به دو پارامتر مهم دمای ثابت زمین و ترازی از زمین با دمای ثابت می‌باشد. عوامل متفاوتی از جمله دمای هوا، شرایط ژئوتکنیکی محل و مخصوصاً سطح آب زیرزمینی بر این دو عامل تأثیرگذار هستند. در این مقاله فرآیند فیزیکی انتقال حرارت در شمع‌های حرارتی با در نظر گرفتن دمای فصلی زمین در چهار اقلیم تهران، اردبیل، بندرعباس و یزد با وجود سطح آب زیرزمینی در ترازهای مختلف با استفاده از مدل سازی عددی اجزای محدود به کمک نرم افزار ABAQUS مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به بارگذاری مکانیکی - حرارتی شمع علاوه بر بررسی تأثیر حرارت بر ظرفیت باربری، رفتار شمع ناشی از بارهای حرارتی اضافی نیز مطالعه شده است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مدل سازی مکانیکی – حرارتی شمع های حرارتی با استفاده از روش های عددی

پهنه بندی لرزه ای چهارگوش تهران

اختصاصی از زد فایل پهنه بندی لرزه ای چهارگوش تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پهنه بندی لرزه ای چهارگوش تهران


پهنه بندی لرزه ای چهارگوش تهران

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش زلزله با عنوان: پهنه بندی لرزه ای چهارگوش تهران 

• پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله 

• استاد راهنما: دکتر مهدی زارع 

• پژوهشگر: عباس ملکی 

• سال انتشار: پاییز 1380 

• فرمت فایل: PDF و شامل 132 صفحه

 

چکیــــده:

بر اساس اهمیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهر تهران، مطالعه دقیق این شهر بر اساس خطرات و خسارات احتمالی حاصل از زلزله‌های آینده ضروری می‌باشد. به این منظور در این مطالعه لرزه زمین ساخت ناحیه بررسی شده و پس از معرفی چشمه‌های لرزه‌ای محتمل و پارامترهای مربوط به آنها، با استفاده از برنامه‌ای کامپیوتری که به منظور تحلیل خطر زلزله در پهنه‌ای از نقاط نوشته شد، نتایج تحلیل خطر با رهیافت تعینی (DSHA) بر روی سنگ کف برای هر یک از سناریوهای چشمه‌های لرزه‌ای به تفکیک و همچنین با استفاده از رابطه‌های کاهندگی مختلف برای پهنه مورد مطالعه به دست آمد و در نهایت نتایج فوق با استفاده از درخت منطقی جمع بندی شد و نتایج نهایی ارائه شد. همچنین مراحل فوق با استفاده از رهیافت احتمالی (PSHA) و برای سه دورۀ بازگشت 75، 475 و 2475 سال تکرار شد و نتایج حاصل از سناریوهای مختلف و جمع بندی نهایی برای سه سطح خطر فوق با استفاده از درخت منطقی نیز ارائه شد.

نتایج نهایی تحلیل‌های فوق نشان دهندۀ غلبه چشمه‌های شمالی تهران، چشمۀ مشاء و چشمۀ شمال تهران، می‌باشد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


پهنه بندی لرزه ای چهارگوش تهران

بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی

اختصاصی از زد فایل بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی


بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مکانیک خاک و پی با عنوان: بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی  

• دانشگاه بوعلی سینا  

• استاد راهنما: دکتر مرتضی مدح خوان  

• پژوهشگر: علیرضا انتظام  

• سال انتشار: پاییز 1383  

• فرمت فایل: PDF و شامل 235 صفحه

 

چکیــــده:

در حال حاضر تکنولوژی استفاده از خطوط راه آهن بالاست، دال راه آهن در جهان گسترش روز افزونی یافته است. بیشترین استفاده از این سیستم در خطوط راه آهن در تونل‌ها و روی پل‌ها می‌باشد. هرچند بتدریج و همگام با توسعه صنعت راهسازی در بکارگیری این سیستم در راه‌های ارتباطی بین شهرهای مختلف، پیشرفت‌هایی حاصل شده است. از دیگر سوی، برای بهبود رفتار شکننده بتن، استفاده از الیاف فولادی به جای آرماتور در سازه‌های سطحی نظیر کف‌های صنعتی، لاینینگ تونل‌ها، کف فرودگاه‌ها و جاده‌ها و ... مورد توجه قرار گرفته است. از اینرو استفاده از دال‌های بتن الیافی به عنوان اسلب تراک در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. در این مطالعه ابتدا دال‌های زیر ریل راه آهن با مقادیر متفاوت مدول بستر و عرض‌های مختلف دال توسط نرم افزار ANSYS آنالیز شده‌اند. نتایج عددی نشان می‌دهند که دال‌ها تحت بارهای وارده از طرف قطار رفتاری عمدتا عرضی داشته و در واقع گرادیان تنش و نشست در عرض دال به مراتب بیشتر از تغییرات تنش و نشست در طول دال می‌باشد. بدین صورت که در عرضی برابر 2.5 متر، اسلب تراک بیشترین راندمان را با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی خواهد داشت. در ادامه، 8 دال با ابعاد واقعی 0.215×1.2×2.0 متر مکعب مورد آزمایش قرار گرفتند که از آنها 2 دال بتن آرمه معمولی و 6 دال بتنی دیگر مسلح شده با 40، 60 و 80 کیلوگرم در متر مکعب می‌باشند. نیمی از دال‌ها توپر و نیمی دیگر توخالی اجرا شده‌اند. با استفاده از نتایج عددی و نتایج آزمایشگاهی بدست آمده و با در نظر گرفتن تأثیر ضرایب اطمینان مطابق آیین نامه آشتو برای راه آهن، امکان استفاده از دال‌های بتنی مسلح شده با الیاف فلزی با توجه به مقدار مدول بستر مورد بررسی قرار گرفته شده‌اند. علاوه بر آن پارامترهایی نظیر مقاومت، شکل پذیری و میزان جذب انرژی برای دال‌ها با مشخصات مختلف مورد بحث واقع شده‌اند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رفتار تراورس های بتنی دالی راه آهن مسلح شده با الیاف فولادی

ارزیابی روسازی های نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک

اختصاصی از زد فایل ارزیابی روسازی های نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی روسازی های نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک


ارزیابی روسازی های نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک

• مقاله با عنوان: ارزیابی روسازی های نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک  

• نویسندگان: عبدالله اردشیر ، فرناز بهمن زاده ، علیرضا باعثی ، آرش ذوالفقارنسب  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

یکی از مهم ترین المان های مدیریت پایدار آب های سطحی، به کارگیری آن به عنوان یکی از منابع تامین کننده آب می‌باشد. با توجه به پیشرفت و رشد شهرسازی، نیاز به تامین آب و حفاظت از منابع آبی در برابر آلودگی محسوس تر شده است. توسعه کم اثر (LID)، راهکاری نوین جهت توسعه شهرها به منظور کاهش نگرانی‌های زیست محیطی به خصوص مسائل مربوط به آب و آلودگی‌های آن می‌باشد. بر اساس مفهوم کلی توسعه کم اثر، روش‌های مختلفی برای مدیریت منابع آب‌های سطحی ارائه گردیده است. در این میان استفاده از روسازی‌های نفوذپذیر راهکاری مناسب جهت به کارگیری در مناطق متفاوت شهری و صنعتی می‌باشد. در این راستا ویژگی‌های روسازی نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک به منظور ارزیابی خصوصیات این سیستم و نیز شناسایی تاثیراتی که در بهبود بهره گیری و کیفیت منابع آب سطحی دارد مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از این رو ریسک‌های زیست محیطی و ریسک‌های بهره برداری از روسازی‌های نفوذپذیر توسط روش شناسایی ریسک درخت خطا و روش ارزیابی نیمه کمی ریسک ارزیابی شده‌اند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی روسازی های نفوذپذیر با رویکرد مدیریت ریسک

بررسی حساسیت پارامترهای مصالح در آسیب دیدگی سدهای بتنی وزنی تحت اثر زمین لرزه

اختصاصی از زد فایل بررسی حساسیت پارامترهای مصالح در آسیب دیدگی سدهای بتنی وزنی تحت اثر زمین لرزه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی حساسیت پارامترهای مصالح در آسیب دیدگی سدهای بتنی وزنی تحت اثر زمین لرزه


بررسی حساسیت پارامترهای مصالح در آسیب دیدگی سدهای بتنی وزنی تحت اثر زمین لرزه

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه های هیدرولیکی با عنوان: بررسی حساسیت پارامترهای مصالح در آسیب دیدگی سدهای بتنی وزنی تحت اثر زمین لرزه  

• دانشگاه تربیت مدرس  

• استاد راهنما: دکتر محمد تقی احمدی  

• پژوهشگر: سید محمد میرجلیلی  

• سال انتشار: بهار 1382  

• فرمت فایل: PDF و شامل 165 صفحه

 

چکیــــده:

پایداری و سلامت سدهای بتنی وزنی موضوعی است که در سال‌های اخیر توسط محققان زیادی مورد بررسی قرار گرفته است. این محققان از روش‌ها و مدل‌های گوناگونی برای بررسی پایداری این سدها استفاده کرده‌اند. بررسی پارامترهای موثر در تحلیل دینامیکی سدها یکی از زمینه‌های تحقیقاتی است که کار روی این زمینه می‌تواند محققان و طراحان را در انتخاب خصوصیات مصالح مناسب برای سدها یاری دهد.

در این تحقیق با بررسی جامع پارامترهای مصالح موثر در تحلیل دینامیکی شکست سدهای بتنی وزنی و بررسی تحقیقات گذشته، ویژگی‌های مدل انتخاب شده تشریح می‌گردد. در این مدل از مفهوم مکانیک شکست غیر خطی و مدل ترک اندود چرخشی استفاده شده است. درزهای ساختمانی که در اثر قطع بتن ریزی به وجود می‌آیند نیز به عنوان یک سری صفحات ضعیف در جسم سد، در مدل در نظر گرفته شده است. با به کارگیری این مدل و اصلاح برنامه های کامپیوتری که در این زمینه تدوین شده است، سدهای وزنی کوینا و شفارود مورد تحلیل قرار می‌گیرند، با بررسی نتایج حاصل از این تحلیل پارامترهای موثر در تحلیل‌ها مشخص شده و نقش هر پارامتر در تعیین رفتار سدهای بتنی وزنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

نتیجه تحلیل‌ها و مقایسه آنها با مشاهدات سایت سد کوینا نشان می‌دهد که مسیر رشد ترک، بدون مدل نمودن درز، با مسیر رشد ترک که از مدل‌های آزمایشگاهی بدست آمده است مطابق می‌باشد و اگر درز نیز مدل گردد، مسیر رشد ترک به مشاهدات سایت سد نزدیک می‌گردد. این نتیجه بیان کننده دقت مدلی است که در این تحقیق بیان شده است. همچنین مطالعات پارامتریک سد کوینا، میزان اهمیت پارامترهای مختلف دخیل در این تحلیل را مشخص نموده است. از میان پارامترهای مصالح، مدول الاستیسیته نقش تعیین کننده‌ای در تحلیل دینامیکی سد خواهد داشت.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی حساسیت پارامترهای مصالح در آسیب دیدگی سدهای بتنی وزنی تحت اثر زمین لرزه