زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مرکز بهداشت

اختصاصی از زد فایل دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مرکز بهداشت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مرکز بهداشت


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مرکز بهداشت

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :49

 

بخشی از متن مقاله

چکیده:

جزوه ای که پیش رو دارید شامل پنج فصل می باشد که فصل اول ما را با محل کار آموزی آشنا می سازد و فصل دوم شامل مبانی تئوری و تمام داده های مغزی و برداشت های اطلاعات از جزوان و کتابهای مختلف است و فصل سوم طریقه ی تحقیقم را روی کاغذ آورده و فصل چهارم را اختصاص داده ام به یافته های تحقیقم تمام مطالبی که یاد گرفته و به کار برده ام. فصل پنجم نیز پیشنهاد و نتیجه گیری جزوه ی کارآموزی بنده می باشد.

مقدمه:

حسابداری سیستمی است برای نگاهداری اثرات رویدادهای مالی در حیاط هر فرد یا سازمان به روشی که آن فرد  یا سازمان امکان داشته باشد موقعیت مالی هر فعالیت های مالی خود را برای عامه مردم گزارش نماید . حسابداری همانطوریکه در این تعریف آمده است : فقط به حوادث مالی مربوط می شود و کاری به سایر حوادث در داخل سازمان ندارد اطلاعاتی که جنبه مالی ندارد در سیستم حسابداری فراموش می شوند سیستم حسابداری نه فقط در تجارت و بازرگانی بلکه برای اشخاص و سازمانها که جنبه انتفاعی ندارند مانند کمیته امداد امام خمینی کاربرد دارد .

و در دوران حیات هر شرکت یا موسسه بسیاری از افراد و موسسات دیگری مانند بانکها با سهام داران بستانکاران و مدیران داخلی به اطلاعات زیادی در باره موفقیت و فعالیتهای آن احتیاج دارند که سیستم حسابداری باید این اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهد و بیشتر از حسابداری واحد دیگری نمی تواند چنین اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهد .

و یا عبارت است از خدمتی که با فراهم کردن اطلاعات مالی مورد نیاز مدیران پرداخت کنندگان مالیات ، اداره کنندگان و سایرین جهت تصمیم گیری آگاهانه انجام می پذیرد .

و در کل اینکه حسابداری عبارت از مجموعه قواعد و روشهایی است که با بکارگیری آنها ، اطلاعات مالی و اقتصادی یک موسسه جمع آوری تجزیه و تحلیل ، اندازه گیری، ثبت و طبقه بندی و به شکل گزارشهای حسابداری خلاصه می شود و برای تصمیم گیری در اختیار اشخاص ذینفع و ذی علاقه قرار می گیرد .

فصل اول

آشنایی با محل کار آموزی

آشنایی با محل کار آموزی

شبکه بهداشت شهر دهدز از نظر جغرافیایی قسمت جنوب شهرستان دهدز قرار داشته و زیر نظر سازمان بهداشت و آموزش کل کشور مشغول به بررسی سیستم بهداشتی کل شهرستان می باشد. و تمام مراکز بهداشتی زیر نظر این شبکه به فعالیت می پردازد.

اهداف کار آموزی

بررسی سیستم حسابداری شبکه بهداشت شهر دهدز و استفاده از اندوخته هایی که توسط استاد ارجمند جناب آقای کیانی در طول ترم به ما فراگیران آموخته و ما را در طول ترم یاری نموده اند در این کار آموزی هدف هر کار آموز استفاده از اطلاعات و داده های مغزی وی است تا بتواند در موقع مناسب بدون استفاده و کمک و ترس و تردید به کار برده و از آنها استفاده ی مناسب را برده و در امر حسابداری و حسابرسی موفق باشد.

فصل دوم

مبانی تئوری

تعریف حسابداری :

 فنی است که عملیات مالی ثبت ، طبقه بندی تلخیص و تفسیر و با اعداد و ارقام قابل سنجش به پول و زمان بیان می نماید.

همان طوریکه از تعریف فوق بر می آید حسابداری یک فن و تکنیک و روش است وقتی صحبت از ثبت رویدادها یا فعالیتها می شود منظور آن دسته از عملیات مالی است که قابل ذکر در سند حسابداری می باشد.

منظور از ثبت – ثبت فعالیتهای مالی در دفتر روزنامه است که دفتر روزنامه یکی از دفاتر مورد عمل در حسابداری است که اسناد به ترتیب تاریخ وقوع در آن ثبت می شود .

طبقه بندی در این مرحله فعالیتهای ثبت شده یا اسناد ثبت نشده در دفتر روزنامه دسته بندی شده و به دفتر کل تحت همان دسته و طبقه ثبت می گردد. دفتر کل دفتری است بنام دفتر حسابها که کلیه سرفصلهای حسابداری در این دفتر هر کدام در صفحه ای خاص نوشته می شود . تلخیص به معنای خلاصه کردن : اطلاعات مالی طبقه بندی شده از دفتر کل استخراج و بصورت گزارش و صورتهای مالی تهیه می گردد مثل ترازنامه سود زیان – صورتحساب سرمایه و در شرکتهای تجاری و عملکرد .

تفسیر : در این مرحله اطلاعات منعکس شده در صورتهای مالی مورد تجزیه و و تحلیل قرار می گیرد وضعیت شرکت یا موسسه در آن دور تجزیه و تحلیل می گردد.

زمان : لحظه وقوع رویداد شرکت یا موسسه است .

واحد پول : رویدادهای مالی قابل تقویم به پول رایج کشور است مثلاً واحد پول ایران ریال است .

1-مفروضات حسابداری :

الف) فرض تفکیک شخصیت : در حسابداری هر واحد اقتصادی به عنوان یک واحد جدا و مجزا از مالک ( مالکان ) آن و سایر موسسات در نظر گرفته میشود .

ب)فرض واحد اندازه گیری: به این معنا است که نتایج معاملات و عملیات مالی یک موسسه میتواند بر حسب واحد پول اندازه گیری و گزارشی شود یعنی در حسابداری تنها معاملات و رویدادهای ثبت می شده که قابل بیان به پول باشد .

ج) فرض تداوم فعالیت : به این معنا است که فعالیت موسسه در آینده قابل پیش بینی استمرار می یابد و قصد انحلال موسسه یا تعطیلی آن وجود ندارد .

و این فرض به مفهوم دوام و بقاء دائمی موسسه نیست بلکه پیش فرضی حاکی از تداوم یک دوره زمانی کافی برای اجری عملیات ، انجام قراردادهای و ایفای تعهدات موسسه است . 

د) فرض دوره مالی : اگر چه نتایج واقعی عملیات یک واحد اقتصادی مشخص را نمی توان بطور دقیق قبل از انحلال تعیین کرد ، اما استفاده کنندگان از گزارشهای مالی نمی توانند برای دریافت اطلاعات تا زمان انحلال صبر کنند . از این جهت تهیه گزارشهای مالی در دوره های زمان معین ضروری است . به این منظور عمر یک واحد اقتصادی به یکسری دوره های زمانی مساوی تقسیم می شود . که هر دوره را اصطلاحاً دوره حسابداری می گویند و هر دوره که 12 ماه طول می کشد ، اصطلاحاً سال مالی می گویند .

2) اصول حسابداری

الف) اصل بهای تمام شده : یعنی کلیه اقلام با ارزش زمان تملک در دفاتر ثبت و در صورتهای مالی منعکس می گردد.

ب ) اصل وضع هزینه های یک دوره از درآمدهای همان دوره ( اصل تطابق ) : یعنی در هر دوره مالی هزینه هایی که در تحقیق درآمد همان دوره صرف گردیده است باید از همان درآمد کسر گردد .

ج ) اصل افشای حقایق : یعنی اینکه کلیه حقوق با اهمیت و مربوط به وضعیت مالی و نیز نتایج فعالیتهای مالی باید افشا گردد و در اختیار استفاده کنندگان از صورتهای مالی قرار گیرد.

د ) اصل قابلیت مقایسه : یعنی اینکه اطلاعات حسابداری باید به همان اندازه که قابلیت مقایسه با یکدیگر در پی دوره های مالی مختلف را دارند ، قابلیت مقایسه با اطلاعات موسسات مشابه را نیز داشته باشند.

ح) اصل ثبات رویه : رعایت اصل قابلیت مقایسه داشتن اطلاعات حسابداری مستلزم رعایت این اصل می باشد . یعنی اینکه در دوره های مختلف مالی یک رویه ثابت حسابداری مورد استفاده قرار گیرد .

حسابداری دولتی : نظامی است که اطلاعات مالی مربوط به وزارت خانه ها و موسسات دولتی را به منظور تصمیم گیری صحیح مالی و کنترل برنامه های مصوب بودجه سالانه و منابع مالی مورد استفاده دولت را جمع آوری ، طبقه بندی ، تلخیص و نهایتاً گزارش می کند. در حسابداری دولتی حسابهایی به نام حساب دریافت و پرداخت داریم و از ترازنامه نیز به جای حقوق صاحبان سهام ، حسابی بنام حساب مازاد وجود دارد .

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مرکز بهداشت

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi 4A

اختصاصی از زد فایل دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi 4A دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi 4A


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi 4A

دانلود فایل فلش Xiaomi Redmi 4A
دانلود فایل فلش Xiaomi Redmi
دانلود فایل فلش Xiaomi
دانلود فایل فلش Redmi 4A

 

ورژن اندروید: 6.0

ورژن رابط کاربری: V8.1.2.0.MCCCNDI (MIUI8)

 آموزش فلش کردن گوشی های شیائومی

بعد از دانلود فایل آنرا به حافظه داخلی گوشی و پوشه downloaded_rom انتقال بدید (پوشه downloaded_rom را خودتون بسازید)

در داخل گوشی نرم افزار Updater را اجرا کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 6 به بالا بود "..." سمت راست بالا را انتخاب کنید بعد Choose update package را بزنید و فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

اگر ورژن رابط کاربری شما 5 بود دکمه منو را بزنید و بعد Choose update packageو فایل فلش داخل پوشه downloaded_rom را انتخاب کنید

بعد از آن آپدیت گوشی شما شروع خواهد شد و بعد از ریستارت گوشی شما با ورژن جدید اندروید و رابط کاربری جدید بالا خواهد آمد

از ورژن جدید لذت ببرید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام رسمی اندروید 6 شیائومی Redmi 4A

نمونه سوالات امتحانی درس کنترل خطی (3سری) به همراه پاسخ

اختصاصی از زد فایل نمونه سوالات امتحانی درس کنترل خطی (3سری) به همراه پاسخ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه سوالات امتحانی درس کنترل خطی (3سری) به همراه پاسخ


نمونه سوالات امتحانی درس کنترل خطی (3سری) به همراه پاسخ

درس کنترل خطی از دروس کارشناسی برق می باشد که بخصوص برای گرایش کنترل از اهمیت ویژه ای برخوردار است این محصول شامل 3 سری نمونه سوالات امتحانی درس کنترل خطی به همراه پاسخ کامل 2 سری از آنها می باشد.

برخی از فایل های این بسته آموزشی در فرمت JPEG و مابقی در فرمت PDF می باشد و برخی از فایلها بصورت دست نویس می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


نمونه سوالات امتحانی درس کنترل خطی (3سری) به همراه پاسخ

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق منطقه ای فارس

اختصاصی از زد فایل دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق منطقه ای فارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق منطقه ای فارس


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق منطقه ای فارس

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :65

 

بخشی از متن مقاله

مقدمه :

شرکت برق منطقه ای فارس با موضوع و هدف تولید نیروی برق ، انتقال ، توزیع و خرید و فروش آن بطور عمده و جزئی در منطقه تأسیس گردیده است . این اهداف در حال حاضر در چارچوب اساسنامه و دستورالعمل ها و بخشنامه های وزارت نیرو از یک سو و از سوی دیگر سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی و دیوان محاسبات عمومی و قانون و مقررات وزارت دارائی و سازمان تأمین اجتماعی و غیرو واقع گردیده است .

امور مالی و ذیحسابی در نهایت دفاتر ترازنامه و صورت های مالی که نتیجه کلیه عملکردها و فعالیتهای واحدهای مختلف شرکت برق و شرکتهای وابسته می باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار است ومستلزم بررسی عمیق و همه جانبه می باشد .

لذا وقتی که  سیستم حسابداری مطلوب در شرکت مطرح می نمائیم منظور سیستم منحصراً جهت امور مالی و ذیحسابی نمی باشد چون چگونگی عملکردها و گردش کارهای دیگر واحدها و معاونت هائی که در سطح شرکت وجود دارند و همچنین سیستم وضع شده حاکم بر کل کار نیز ارتباط تنگاتنگ با چگونگی سیستم و نتایج و پیامدهای آن دارد و کلاَ حسابداری که یکی از ابزارهای کارآمد در خدمت پیشرقتهای تکنولوژی و توسعه قراردارد یکی از الزامات و در عین حال پیامدهای حسابداری توسعه وظایف و نقش حسابداری در اداره امور واحدهای مختلف بوده است زیرا که مدیریت صحیح و کارآمد امروزین بدون استفاده از دانش حسابداری و بدون اتکا و استناد مداوم بر اطلاعات مالی نا ممکن و یا لااقل کم حاصل است و این به نوبه خود حسابداری را از نقش سنتی خود که به ثبت و گزارش رویداد و فعالیت های مالی بوده به مبنای اساسی در تصمیم گیری ارتقا داده است .

برای رسیدن به هدف مطلوب مواردی را یاد آور می شویم علاوه بر تقسیم کار و طبقه بندی وظائف و سازمان دهی مناسب که بایستی به شکل منطقی و کارآمد باشد هماهنگ کردن عملیات واحد های مختلف به منظور تحقیق هدف های مشترک دستگاه به قدری مهم است که هماهنگی کامل بدون در نظر گرفتن تأثیر متقابل عملیات یک واحد درفعالیت های واحدهای دیگر امکان نخواهد داشت و این هماهنگی بایستی به صورت یک جریان مداوم صورت پذیرد .

 

تاریخچه شرکت برق منطقه ای فارس

 در سال 1303 اولین واحد تولیدی توسط یک دستگاه مولد برق 30 کیلو واتی خصوصی فقط روشنائی منازل و معابر اطراف خیابانهای داریوش و زند را تأمین می نمود .

 در سال 1305 توسط دو دستگاه مولد برق 87 کیلو واتی خصوصی برق قسمتی از خیابانهای زند ، چهارراه مشیر ، شهرداری و منازل تعدادی از مسئولین سرشناس و تجار را تأمین می نمود .

 متعاقباَ توسط 5 دستگاه مولد برق ( مجموعاَ بقدرت 1710 کیلو وات ) که در خیابان چراغ برق سابق ( خیابان سعدی فعلی ) نصب گردید روشنایی خیابانها و منازل شهر را تغذیه می نمود .

 در سال 1310 اولین کارخانه ریسندگی جنب چراق برق تأسیس و با استفاده از انرژی الکتریکی شروع به کار کرد .

 در سال 1332 اولین مؤسسه مستقل در صنعت برق بنام « بنگاه برق شیراز » در محل ساختمان مرکزی قدیم شرکت برق ( سه راه برق ) زیر نظر شهرداری مسئولیت تأمین برق شهر را بعهده گرفت که با توسعه نیروگاه دیزلی مزبور 6 دستگاه مولد برق جمعاَ بقدرت 10 مگا وات در محل فوق نصب و به بهره برداری رسید .

 در سال 1343 اولین توربین گازی نیروگاه قدیم شیراز واقع در بلوار مدرس بقدرت 12 مگاوات مورد بهره برداری قرار گرفت و با توسعه نیروگاه ظرفیت نهائی آن با 8 واحد توربین گازی جمعاَ به 195 مگا وات رسید .

در تاریخ 21/2/1345 بنگاه برق شیراز به صورت شرکت سهامی برق منطقه ای فارس زیر نظر وزارت آب و برق کشور فعالیت خود را آغاز کرد .

شبکه برق منطقه ای فارس در تاریخ 1/3/1365 از طریق خط 400 کیلو ولت ( امیدیه _ شیراز ) و در تاریخ 3/9/1365 از طریق خط 400 کیلوولت ( شیراز _ سیرجان ) و متعاقباَ از طریق خط 230 کیلوولت ( شیراز _ دوگنبدان ) به شبکه انتقال سراسری منصل گردید.

در مهرماه 1373 اولین واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون بقدرت 128 مگاوات مورد بهره برداری واقع شد . اکنون مجموع ظرفیت نصب شده این نیروگاه با سه واحد گازی برابر با 415 مگاوات می باشد .

در تاریخ 21/2/1374 اولین واحد گازی نیروگاه 1000 مگاواتی سیکل ترکیبی بزرگ فارس بقدرت 4/123 مگاوات مورد بهره برداری قرارگرفت . درحال حاضر ظرفیت نصب شده این نیروگاه با 6 واحد گازی و یک واحد بخار مجموعاَ 838 مگاوات می باشد .

ظرفیت اسمی نیروگاه گازی کنگان با 7 واحد گازی 25 مگاواتی مجموعاَ بقدرت 175 مگاوات و ظرفیت اسمی نیروگاه گازی بوشهر با 3 واحد گازی 25 مگاواتی مجموعاَ 75 مگاوات می باشد .

در حال حاضر مجموع ظرفیت نصب شده واحدهای نیروگاهی برابر با 1698 مگاوات است .

در حال حاضر شبکه برق منطقه ای فارس از طریق خطوط 230 کیلوولت لار _ بندر لنگه به شبکه برق منطقه ای هرمزگان و از طریق خط 230 کیلو ولت سورمق _ شهرضا به شبکه برق منطقه ای اصفهان متصل گردید .

تعداد ایستگاههای انتقال 230/400 کیلو ولت 4 دستگاه مجموعاَ بقدرت 2200 مگاولت آمپر

تعداد ایستگاههای انتقال 66/230 کیلو ولت 17 دستگاه مجموعاَ بقدرت 2866 مگاولت آمپر

تعداد ایستگاههای انتقال20/132 کیلو ولت11  دستگاه مجموعاَ بقدرت 450 مگاولت آمپر

تعداد ایستگاههای فوق توزیع 20/66 و 11/66 کیلوولت 113 دستگاه مجموعاَ بقدرت 3330 مگاولت آمپر

تعداد ترانسفورماتورهای توزیع هوایی 26384 و زمینی 1147 مجموعاَ بقدرت 4103 مگاولت آمپر

مجموع خطوط انتقال 400 کیلوولت 5/858 کیلو متر ، 230 کیلو ولت 2321 کیلومتر ، 132 کیلوولت 954 کیلومتر ، 66 کیلو ولت 4229 کیلومتر

مجموع شبکه توزیع فشار متوسط 20 و 11 کیلوولت 21712 کیلومتر ، فشار ضعیف 17144 کیلومتر

معاونت فنی و پشتیبانی :

شامل دفاتر و مسئولیتهای زیر است :

الف _ امور مالی و ذیحسابی 1- پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان 2- عملیات دریافت و پرداخت سرمایه

3- کنترل عملیات مالی

4- نظارت و کنترل بودجه

 

ب _ امور بازرگانی و انبارها 1- تهیه خریدهای عمده داخلی و خارجی شرکت .

2- بررسی نیازهای واحدهای مختلف شرکت و برنامه ریزی جهت تدارک و خرید آنها

3- انجام عملیات مربوط به استعلام و مناقصه طبق ضوابط و مقررات قانونی شرکت

4- تنظیم قراردادهای داخلی و خارجی

 

ج _ اداره خدمات :

1- عملیات حضور و غیاب

2- امور دبیرخانه :

- اداره امور مربوط به نامه های وارده و صادره ( عملیات دریافت _ ثبت و توزیع طبق سیستم مکانیزه دبیرخانه ) و همچنین مراقبت و نظارت در ایجاد سرعت لازم و حسن جریان گردش نامه ها

- ارتباط با اداره پست و پست پیشتاز _ قسمت بار فرودگاه جهت ارسال مکاتبات

- اداره امور مربوط به دورنگار ( دریافت و ارسال مکاتبات ثبت آنها )

- تأمین و درخواست ملزومات اداری و نوشت افزار مورد نیاز دبیرخانه

- در صورت لزوم انجام سایر وظایف مربوطه

 

3- امور حمل و نقل پرسنل

معاونت نظارت بر توزیع

شامل دفاتر زیر می باشد :

 

الف _  دفتر وصول درآمد :

1- برنامه ریزی و کنترل وصولی شرکتهای توزیع

2- وصول مطالبات سخت وصول

3- نظارت و ارزیابی عملکرد شرکتهای توزیع در امر وصول مطالبات از مشترکین

4- بهبود روشهای وصول درآمد

 

ب _ دفتر نظارت بر بهره برداری :

1- نظارت بر فعالیتهای بهره برداری شرکتهای توزیع

2- بهینه سازی ، بهره وری و بهبود روشهای بهره برداری

3- ارزیابی عملکرد شرکتهای توزیع

4- کنترل و نظارت بر اجرای استانداردهای توزیع

 

ج _ دفتر نظارت بر طرحهای توزیع :

1- برنامه ریزی طرحهای توزیع

2- انجام خدمات مهندسی طرحهای توزیع

3- نظارت بر اجرای طرحهای توزیع

4-  تدوین بهبود روشها و گردش کار طرحهای توزیع

 

د _ دفتر تعرفه و خدمات مشترکین :

1- فروش انشعابهای بزرگ

2- نظارت بر عملکرد خدمات مشترکین شرکتهای توزیع

3- نظارت بر حسن اجرای آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق توسط شرکتهای توزیع

4- بررسی شکایات مشترکین و متقاضیان برق

 

معاونت طرح و توسعه

شامل دفاتر زیر می باشد :

 

                            مجـری طرح خطوط

مجریان طرح ها        مجـری طرح پست

                            مجـری طرح تولید

 

دفتر مهندسی طرحها

اداره پشتیبانی

 

1- انجام اقدامات لازم به منظور دریافت مصوبه و مطابقت اعتبار و مشخصات فنی پروژه بر اساس مصوبات اعلام شده ، مجوزهای لازم جهت انعقاد قراداد ، موافقتنامه ها ، تدوین برنامه زمانبندی و شروع عملیات

2- انتخاب مشاور و پیمانکار طبق روش ارزیابی پیمانکاران

3- کنترل مشخصات فنی تجهیزات و تأسیسات سفارش شده در زمان ساخت ، نصب و همچنین نظارت عالیه بر نحوه کار پیمانکاران

 

ب _ مجری طرح پست

1- انجام اقدامات لازم به منظور دریافت مصوبه و مطابقت اعتبار و مشخصات فنی پروژه بر اساس مصوبات اعلام شده ، مجوزهای لازم جهت انعقاد قراداد ، موافقتنامه ها ، تدوین برنامه زمانبندی و شروع عملیات

2- کنترل مشخصات فنی تجهیزات و تأسیسات سفارش شده در زمان ساخت ، نصب و همچنین نظارت عالیه بر نحوه کار پیمانکاران 

3- تهیه دستورالعملهای فنی در جهت پیشگیری از حوادث در دست اجرا با هماهنگی دفتر مهندسی طرح ها

 

ج _ مجری طرح تولید

1- انجام اقدامات لازم به منظور دریافت مصوبه و مطابقت اعتبار و مشخصات فنی پروژه بر اساس مصوبات اعلام شده ، مجوزهای لازم جهت انعقاد قراداد ، موافقتنامه ها ، تدوین برنامه زمانبندی و شروع عملیات

2- کنترل مشخصات فنی تجهیزات و تأسیسات سفارش شده در زمان ساخت ، نصب و همچنین نظارت عالیه بر نحوه کار پیمانکاران 

3- تهیه دستورالعملهای فنی در جهت پیشگیری از حوادث در دست اجرا با هماهنگی دفتر مهندسی طرح ها 

4- نظارت بر پیگیری جهت تهیه مصالح مورد نیاز پیمانکاران و اطلاعات برای مشاورین بعهده شرکت می باشد . همچنین کنترل صورت وضعیت آنها به منظور اطمینان از صحت آن و ارسال به امور مالی

 

د _ دفتر مهندسی طرح ها

1- تهیـه دستورالعملها و استاندارد های فنـی و مهندسی لازم برای تنظیم مشخصـات و اسناد فنی طرح ها

2- نظارت بر بررسی مشخصات اسناد فنی ارائه شده مشاوران پیش از عقد قرارداد و تهیه گزارشات توجیهی لازم برای تصویب نهایی

3- بررسی گزارشات کنترل پروژه هر طرح از دیدگاه خاص فنی پروژه ، ارائه راهنمایی ها و تههی گزارشات لازم 

 

هـ _ اداره پشتیبانی 1- انجام امور پشتیبانی طرح ها و پروژه های در دست اقدام

2- نظارت بر خرید و تهیه تجهیزات مربوط به خطوط ، ایستگاهها و ساختمان

 

معاونت برنامه ریزی و تحقیقات

شامل دفاتر زیر می باشد :

 

الف _ دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد

1- مطالعه پیرامون بار در سالهای گذشته و برآورد بار تا ده سال آینده

2- تعیین و محاسبه مشخصات دقیق شبکه موجود

3- مطالعه و اجرای پخش بار در حالتهای مختلف

4- بررسی وضعیت پایداری شبکه در هنگام بروز اختلالات ناشی از کلید زنی و پدیده های جوی

 

ب _ دفتر مدیریت مصرف :

1- ایجاد فرهنگ اجتماعی مصرف بهینه و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و ارتباطات مردمی ، با همکاری روابط عمومی شرکت

2- برگزاری و شرکت در سمینـارهای آموزشی و همایشهای مدیریت مصرف جهت صنایع موجود استان و شرکتهای توزیع

3- بدست آوردن اطلاعات کافی جهت بکارگیری لوازم الکتریکی مورد استفاده در مدیریت مصرف بمنظور ترویج استفاده توسط مشترکین

4- آگاهی از آخرین تعرفه ها و آئین نامه های مصرف ، خبرنامه ها ، نشریات و گزارشات موجود در زمینه مدیریت مصرف

ج _ دفتر بودجه و مطالعات اقتصادی :

1- تهیه و تنظیم بودجه شرکت در بخش طرح جاری و دفاتر از آن در جلسات بودجه

2- تهیه و تنظیم و ابلاغ بودجه طرح شرکتهای جاری

3- تهیه و تنظیم موافقتنامه های طرح استانی با سازمان برنامه و بودجه استان

 

د _ امور سه گانه بهره بردااری انتقال

1- بهره برداری از ایستگاههای انتقال و فوق توزیع

2- اعلام اشکالات ایستگاهها و پیگیری تا رفع عیوب

3- بهسازی و سرکشی به ایستگاهها و نظارت بر عملکرد بهرو برداری

4- نظارت مستمر بر کار گروههای تعمیراتی

5- مکانیزه کردن اطلاعات بهره برداری و تهیه فرمها و دستورالعملهای مورد نیاز

 

امور سه گانه فوق عبارتند از :

امور یک : شرق شیراز + جهرم ، فسا و لار

امور دو : شمال و غرب شیراز + مرودشت و آباده

امور سه : بوشهر + کازرون

 

هـ _ دفتر فنی انتقال

1- تهیه و تدوین برنامه زمانبندی سرویس و نگهداری کلیه خطوط و ایستگاهای انتقال و فوق توزیع و کنترل اجرای برنامه های مزبور

2- بررسی حوادث شبکه انتقال و فوق توزیع و تشکیل جلسات سیستم قدرت و انجام اقدامات اصلاحی بمنظور جلوگیری از تکرار حوادث مشابه

3- انجام امور ایمنی و آموزش و حریم شبکه ، تهیه مشخصات فنی تجهیزات و پیگیری لوازم یدکی و بایگانی اسناد فنی پستها و خطوط

4- انجام محاسبات پخش بار ، اتصال کوتاه ، تلفات شبکه ، خازن گذاری ، نظارت بر تست و راه اندازی پستها

معاونت بهره برداری

 

الف  _ امور دیسپاچینگ :

1- کنترل سیستم برق شرکت از طریق ارتباط مستمر بین نیروگاهها و ایستگاههای برق و مرکز کنترل دیسپاچینگ ملی

2- جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به نیاز مصرف بمنظور پیش بینی بار انرژی سیستم بر مبنای روزانه ، ماهیانه ، سالیانه و برنامه ریزی تأمین اقتصادی آن با ولتاژ مناسب

3- تهیه و تدوین دستورالعملهای ثابت بهره برداری و عملیاتی تولید (تا سقف تولید 100 مگاوات ) انتقال و نظارت بر آن

 

ب _ دفتر نظارت بر تولید :

1- پیش بینی تعمیرات اساسی و بازدید مسیر داغ واحدهای تولیدی

2- بازدید و نظارت بر فعالیتهای شرکتهای بهره برداری تولید

3- پیش بینی لوازم یدکی واحدهای نیروگاهی

4- نظارت بر  مناقصات انتخاب شرکتهای تعمیراتی نیروگاهی

5- اجرای روش فنون آماری

 

ج _ دفتر نظارت بر انتقال :

1- نظارت بر عملیات سرویس ، تست و راه اندازی و تحویل و تحول پستهای انتقال و فوق توزیع

2- نظارت بر عملیات سرویس ، تست و راه اندازی و تحویل خطوط انتقال و فوق توزیع

3- نظارت بر عملیات تست تجهیرات و کالیبراسیون دستگاههای اندازه گیری پستهای انتقال و فوق توزیع

4- بررسی در آمد شرکت در پخش فروش انرژی با توجه به نرخهای تعرفه در بخشهای خانگی ، عمومـی ، تجاری  ، صنعتی  ، کشاورزی و همچنین بررسی وصولی شرکت در مقایسه با فروش و تهیه گزارش های لازم

 

د _ دفتر اطلاعات مدیریت و آمار :

1- جمع آوری گزارشات و آمارهای تهیه شده توسط واحدهای مختلف شرکت

2- همکاری در تهیه برنامه های اجرایی و عملیاتی و مالی شرکت در قالب ارائه  آمار و گزارشات

3- نگهداری و تحلیل آمار و اطلاعات جمع آوری شده و سایر سوابق و نامه های رسیده

 

هـ _ دفتر تحقیقت و استانداردها :

1- تعیین و معرفی کارشناسان متخصص جهت تحقیقات و بررسی پروژه و طرح های معرفی شده ، تشکیل کمیته تحقیقات

2- تنظیم شرایط طرحهای تدوین و تصویب شده از نظر ابداع روش و محصول جدید ، بررسی و محاسبه هزینه ها ، قابلیت اجرا و تجیحات لازم

3- نظارت بر صحت و اجرای مفاد قراردادهای تحقیقاتی ، پیگیری مراحل مختلف انجام پروژه تا زمان و مکان بکارگیری نتایج پروژه

 

دفتر مدیر عامل و هیئت مدیره

1- ثبت نامه های وارده به همراه دستورات مدیر عامل بر هامش آن

2- ثبت و انعکاس نامه های صادره از سوی مدیریت عامل

3- هماهنگی جهت تشکیل جلسات و سمینارها با حضور مدیر عامل

4- پاسخگویی به تمامی تلفن ها و فاکس های دفتر مدیریت عامل

 

مشــاوران

1- انجام امور مشاوره ای در زمینه تولید ، توزیع ، انتقال و ...

2- مسئول پروژه ها و برقراری قراردادهای فیما بین شرکت با مؤسسات صنعتی و آموزشی و ...

 

 

جایگاه شاهدان انقلاب اسلامی

 

هدف این ارگان :

1- تأمین شرایط لازم برای حفظ و گسترش حضور معنوی و مستمر جانبازان در محیطهای اقتصادری ، اجتماعی و فرهنگی

2- حمایت از آرمان و استمرار حرکت اعتقادی و فرهنگی جانبازان و بهبود شرایط فردی و خانوادگی و اجتماعی آنان

3- ایجاد قابلیت تطبیق و هماهنگی در مقررات اداری و استخدامی شرکت با شرایط خاص جسمی جانبازان 

 

دفتر حقوقی

1- خرید ، تملک ، تصرف  و ایجاد اراضی

2- خرید ابنیه ملکی خصوصی ، دولتی و عمومی

3- اقدامات مربوط به عوارض  شهرداری ، پروانه ساختمان و سایر موارد مشابه

4- اقدامات مربوط به حریم خطوط هوایی نیروی برق

5- پاسخ به دعاوی شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی علیه شرکت

 

دفتر حراست و امور محرمانه

1- اجرای آئین نامه ها و دستورالعملهای حفاظت پرسنلی ، فیزیکی و حفاظت اسناد و مدارک ابلاغی از وزارت نیرو

2- ارائه خـدمات حراستی مورد نیاز مدیریت عامل شرکت در زمینه شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی ، شناسایی نفوذ و توطئه احتمالی عوامل بیگانه ، شناسایی عوامل فساد

3- راههای جلوگیری از اتفاقاتی نظیر سرقت ، آتش سوزی ، خرابکاری و ...

 

 

 

دفتر روابط عمـومی

 

1- ایجاد ارتباط شرکت با خارج

2- ایجاد ارتباط بین کارکنان

3- سنجش افکار عمومی نسبت به شرکت

4- نظارت بر تهیه و چاپ آگهی های استخدامی ، مزایده ، مناقصه و ... و پیگیری پرداخت هزینه های مربوطه

5- تأمین رضایت مشترکین هنگام مراجعه به شرکت و خارج از شرکت

6- انجام تبلیغات و نشر عقاید و احکام اسلامی

 

معاونت منابع انسانی

شامل دفاتر و مسئولیتهای زیر است :

 

الف _ دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش :

1- بررسی و پیش بینی نیازهای نیروی انسانی شرکت و به روز نگه داشتن اطلاعات و آمار پرسنلی

2- تعیین نیازهای آموزشی و برنامه ریزی و اجرای آموزش کارکنان موجود و جدید الاستخدام

3- انجام امور کار آموزان و برگزاری سمینارها

4- انجام وظایف مربوط به واحد کتابخانه

5- انجام خدمات کامپیوتر و اینترنت

 

ب _ دفتر تشکیلات و روشها :

1- تهیه شرح وظایف و پستهای سازمانی مصوب کارکنان

2- بررسی و ارزشیابی مشاغل کارکنان

3- اجرای تشکیلات و طرح طبقه بندی مشاعل کارکنان

 

ج _ امور کارکنان و رفاه :

1- اداره امور پرسنلی کارکنان شرکت

2- انجام خدمات رفاهی کارکنان و درمانگاه شرکت

3- محاسبه وصدور اخکام پرسنلی شرکت و ابلاغها

4- انجام امور بیمه و بازنشتگی کارکنان

 

د _ دفتر خدمات مدیریت و بهره وری :

1- برقراری سیستم مدیریت کیفیت از طریق ممیزیها ، جلسات ، بازنگری مدیریت ، جلسات اقدامات اصلاحی و ...

2- ایجاد ، اصلاح و حذف روشهای انجام کار در کل شرکت

3- ارائه خدمات مدیریتی از طریق کارشناسان دفتر یا مشاوران در جهت افزایش بهره وری

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق منطقه ای فارس

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر - آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری تابران

اختصاصی از زد فایل دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر - آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری تابران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر - آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری تابران


دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر - آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری تابران

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :23

 

بخشی از متن مقاله

گزارش فعالیت های کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر تابران

دراین آموزشگاه، آموزش رایانه کار درجه 2 ، رایانه کار درجه 1، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار 3D Max ، نرم افزار Matlab ، نرم افزارهای میکس و مونتاژ و....... انجام می شد.

رایانه کار درجه2 شامل مباحث زیر می باشد :

مبانی و فناوری کامپیوتر، سیستم عامل مقدماتی (Dos, Windows XP) ، واژه پرداز Word 2004، صفحه گسترده Excel 2004 ، ارایه مطالب Power Point 2004 ، بانک اطلاعاتی Access 2004، اینترنت، پست الکترونیکی و ویروس های کامپیوتری.

رایانه کار درجه 1 شامل مباحث زیر می باشد:

سیستم عامل پیشرفته، برنامه نویسی(الگوریتم، فلوچارت و زبان NU) ، نرم افزار NU ، مفاهیم شبکه .

هفته اول کاری: آموزش ابتدایی کامپیوتر به یکی از کارآموزان که شامل آشنایی مقدماتی با محیط Windows XP  می شد، گرفتن آزمون عملی Windows XP از کار آموزان رایانه کار درجه 2 ، آموزش تایپ فارسی . نصب چند نرم افزار برای یادگیری در طول دوران کارآموزی ، مثل: نرم افزار ویژوال استودیو برای کار با C#.Net ، نرم افزارMatlab برای کار با قسمت فازی و رسم نمودارهای آن . نرم افزار Adobe Photoshop Cs2  برای یادگیری.

آموزش Word به یکی از کارآموزان به صورت خصوصی.

هفته دوم کاری:  روزهای زوج یادگیری نرم افزار فتوشاپ و شرکت در کلاس های خصوصی آموزشگاه.

در روزهای فرد حدود 2 ساعت رفع اشکال کارآموزان رایانه کار درجه 2،  آموزش خصوصی به یکی از کارآموزان که شامل تمامی مباحث مقدماتی برای کار با کامپیوتر  و ....... می شد، به طوریکه در پایان دوره آموزشی قادر به کاربا ویندوز بود، مانند: آشنایی با تمام آیکن های موجود در روی صفحه ی دسک تاپ، ایجاد فایل، شاخه و زیر شاخه ، حذف و بازیابی مطالب و..... ، تایپ اصولی فارسی،

 کار با Word که شامل: جدول کشی، ایجاد و ذخیره ی فایل دلخواه و....بود.

هفته سوم کاری:  به یک سری از کارآموزان به صورت خصوصی نحوه ی کار اصولی با Power point، Excel ، Access آموزش داده شد ، که در پایان دوره به خوبی قادر به کار با این نرم افزارها بودند. همین طور رفع اشکال  کار با اینترنت، و نحوه ی هر چه سریع تر Search کردن .

هفته چهارم کاری: یادگیری مختصری درباره ی زبان ویژوال بیسیک. و کار با فرم ها وذخیره ی پروژه ها در آن.

 هفته پنجم کاری: نصب آنتی ویروس وUpdate   کردن آنتی ویروس های تمامی کامپیوتر های آموزشگاه.

 آنتی ویروس نصب شده در این آموزشگاه Node32 بود .

 برای Update کردن این آنتی ویروس لازم است واردسایت اینترنتی مربوط به آن شده و رمز عبورمشخص شده را در کادری وارد کرده و آن را به روزرسانی کنیم.

هفته ششم کاری: رفع اشکال کار آموزان رایانه کار درجه1 در زمینه کار با زبان ویژوال بیسیک .

هفته هفتم کاری : طراحی یک سری کارت ویزیت توسط نرم افزار فتوشاپ و کمک به  مربیان در امر آموزش رایانه کاردرجه 2 و گرفتن آزمون عملی از کارآموزان در زمینه ی نرم افزارهای Office .

هفته هشتم کاری: کار کردن روی افکت های موجود در فتوشاپ، تمرین مطالب یاد گرفته شده در زمینه ی ویژوال بیسیک. کمک به مربی.

مقدمه ای در مورد نرم افزار فتوشاپ:

فتوشاپ یکی از نرم افزارهای گرافیکی است که اساس کار آن برپایه ی Bitmap می باشد. این نرم افزار متعلق به شرکتAdobe بوده و برای ویرایش تصاویر، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیرچاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیرد.

این نرم افزار از دسته نرم افزارهای Image Editor می باشد. به این معنا که به کمک این نرم افزار میتوان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود این نرم افزار به کمک چند نرم افزار دیگر که تحت همین نرم افزار کار می کنند می توانند برروی فیلم ها نیز ویرایش های را داشته با شند ولی اصل حوزه فعالیت فتوشاپ برروی تصاویر می باشد.

 ضمن این که باچاپگرها و دستگاه های خروجی فیلم و زینک به صورت استاندارد هماهنگی دارد. برای مطالعه این دوره آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند.

 ضمناً سیستم باید دارای مشخصات سخت افزاری ذیل باشد:

  • حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 223.
  • 16 مگابایتRam.
  • حدود600 مگابایت فضای آزاد.
  • کارت گرافیکی 64 گیگابایت.

در ضمن زمانیکه فتوشاپ رانصب می کنیم، یک فایل کوچک در Control Panel  نصب می شود به نام Adobe Gama ، که به 256 MB برای Ram نیاز دارد.

محیط نرم افزار فتوشاپ متشکل است از :

ناحیه کاری، نوارمنو، نوار پارامترها و پانل های مختلف کنترل رنگ، سایز تصویر، لایه ها، اطلاعات صحنه، تاریخچه و غیره می باشد.

این نرم افزار مطابق تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز دارای منوهایی در بالای صفحه می باشد که تمامی فرمان ها در این منوها بسته به نوع عملکردشان دسته بندی شده اند.

اولین منوی که با آن شروع می کنیم منوی File است؛ که  در این منو فرمان های ورود و خروج و نیز ذخیره سازی موجود می باشد، مثل:

  1. New :که به کمک آن می توان یک صفحه جدید کاری در صحنه ایجاد نمود، زمانی که این گزینه را می زنید یک پنجره جدید باز می شود که تعیین کننده ی مشخصات و نوع تنظیمات صحنه ای می باشد که کاربر ایجاد خواهد کرد.

 همانطور که در شکل زیر می بینید این صفحه شامل قسمت هایی است که به ترتیب آن ها را توضیح می دهیم:

Preset : در این قسمت اندازه های معین و استاندارد و از پیش تعیین شده را در اختیار کاربر قرار میدهد و برای سهولت و سرعت و دقت در کار، این گزینه به صورت پیش فرض تنظیم شده است. اما به  صورت دستی هم می توان آن را تنظیم نمود، یعنی به صورت دلخواه اندازه صفحه جدید را ایجاد می نماییم.

که شامل:  Width برای تعیین پهنای صفحه ی مورد نظر، Height برای تعیین ارتفاع صفحه مورد نظر ، Resolution برای مشخص کردن میزان کیفیت و میزان نقاط تشکیل دهنده یک صفحه .

درقسمت بعدی گزینه Color Mode وجود دارد که در مقابل آن یک منوی کرکره ای موجود می باشد، از این قسمت می توان ترکیب بندی رنگ در صفحه جدید را تعیین نمود،که شامل قسمت های زیر است:

Bitmap : تصویر با عوض کردن مقدار بیت ذخیره شده تغییر می کند (یک یعنی روشن و صفر یعنی خاموش)، در صفحه نمایش رنگی بیت های بیشتری استفاده می شوند تا سه رنگ قرمز و سبز و آبی را هم کنترل کنند.

Grayscale : این گزینه یک صحنه در اختیار ما می گذارد به این صورت که هر فعالیت در این صحنه انجام شود به صورت سیاه و سفید خواهد شد و به همین صورت هم ذخیره می شود ، و رنگ در آن تأثیری به عنوان خود ماهیت اصلی رنگ ندارد فقط به صورت تیره های مختلف خاکستری نمایان می شود.

RGB color: این مدل رنگ متشکل از سه رنگ اصلی قرمز و سبز و آبی می باشد و با ترکیب این سه رنگ، رنگ های اصلی به وجود خواهد آمد.

CMY color :  این مدل رنگ جهت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد و در این مدل رنگ ها به حسب درصد فیروزه ای (Cyanred)، سرخابی(Maqenta)، زرد(Yellow) و سیاه(Black) تعریف می شود.

Lab color : این مدل جامع ترین مدل رنگی می باشد، این مدل طوری طراحی شده که در آن رنگ ها به دستگاه وابسته نباشد ، یعنی هر رنگ در صفحه نمایش و در صفحه چاپی به یک صورت ظاهر می شود. این مدل در عمل کاربرد زیادی ندارد.

Contents Background : در این قسمت مشخص می کنید که صفحه جدید در قسمت پس زمینه چه خصوصیاتی را دارا باشد. به صورت سفید (White)  یا رنگ پس زمینه (Back ground color) باشد یا به صورت شفاف (Transparent) باشد .

گزینه های دیگر در منوی File:

:Open که می توان توسط این گزینه تصاویرموردنظر را به فتوشاپ آورد.

Browse ،  Open recent ، Close ،Save  ،Save as  ،

Save for web : این گزینه تصویر جاری را برای استفاده برروی اینترنت ذخیره سازی می نماید.

   Import: به کمک این فرمان می توانید فایل هایی را به داخل برنامه وارد نمایید از جمله فایل های Adobe Acrobat و.....

 Export  :به کمک این گزینه می توانید تصاویر را خروجی بگیرید.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر - آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری تابران