زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت 22 ص

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت 22 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 22

 

فهرست مقالات

بخش اول : اصول مدیریت کیفیت .....................................................................2

اصل اول تمرکز بر مشتری ............................................................................2

اصل دوم رهبری در مدیریت ...........................................................................3

اصل سوم مشارکت کارکنان ............................................................................4

اصل چهارم رویکرد فرآیندی ..........................................................................5

اصل پنجم رویکرد سیستمی به مدیریت ..............................................................6

اصل ششم بهبود مستمر ................................................................................7

اصل هفتم تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها .........................................................7

اصل هشتم ارتباط سودمند و دو طرفه با تامین کنندگان ............................................8

بخش دوم : چگونه تغییر سازمانی را رهبری و مدیریت کنیم؟...................................10

رهبری تغییر چیست؟ .................................................................................10

فرآیند تغییر چیست و چه کسی باید در این فرآیند دخالت داده شود؟ ............................15

چگونه با مقاومت در برابر تغییر برخورد کنیم؟ ...................................................19

منابع و مآخذ ..........................................................................................21

اصول مدیریت کیفیت

نویسنده : کمیته فنی 176 سازمان بین المللی استاندارد ISO

مترجم : صادق فر، حسین

چکیده

این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می‌نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می‌تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید.

منبع : Intrnational Organization for Standardization. 2006. Quality management principles. http://www.iso.ch/iso/en/iso9000-14000/understand/qmp.html

کلیدواژه : کیفیت؛ مدیریت کیفیت؛ استاندارد کیفیت؛ سیستم مدیریت کیفیت؛ ایزو؛ بهبود عملکرد

اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)

هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.

تمرکز بر مشتری و درک نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و سهم بازار برای سازمان خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت 22 ص

تحقیق در مورد بررسی‌ روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ راهبردی‌ سیستمهای‌ اطلاعات‌ مدیریت‌ 43 ص

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد بررسی‌ روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ راهبردی‌ سیستمهای‌ اطلاعات‌ مدیریت‌ 43 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 43

 

بررسی‌ روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ راهبردی‌ سیستمهای‌ اطلاعات‌ مدیریت‌

: در سالهای‌ اخیر در سراسر دنیا هزینه‌های‌ فناوری‌ اطلاعات‌ (IT) در سازمانها، اعم‌ از کوچک‌ یا بزرگ‌، خدماتی‌ یاتولیدی‌، انتفاعی‌ یا غیر انتفاعی‌، افزایش‌ یافته‌ است‌. هزینه‌های‌ خودکارـ سازی‌ دفتری‌ و خودکارـ سازی‌ تولید که‌ شامل‌کامپیوترها، بسته‌های‌ کاربردی‌، توسعه‌ نرم‌افزارهای‌ مطابق‌ با نیاز، ارتباطات‌، شبکه‌های‌ کامپیوتری‌ و اینترنت‌ است‌سرمایه‌گذاری‌ محسوب‌ می‌شود و معمولا به‌ منظور توسعه‌ اثربخشی‌، افزایش‌ بازدهی‌، نگهداری‌ و ارتقای‌ جایگاه‌ رقابتی‌سازمان‌ صورت‌ می‌گیرند.

متاسفانه‌ همه‌ سرمایه‌گذاریها و فناوری‌ اطلاعات‌ نتایج‌ مورد انتظار را به‌ بار نمی‌آورند. این‌ واقعیت‌ به‌ همراه‌ گامهای‌سریع‌ تغییر در منسوخ‌ شدن‌ فناوری‌ اطلاعات‌ در ابعاد سخت‌افزار و سکوهای‌ نرم‌افزاری‌، مدیران‌ سازمانها را وامی‌دارد که‌برنامه‌ریزی‌ بلند مدت‌ در سرمایه‌گذاری‌ فناوری‌ اطلاعات‌ را مورد توجه‌ قرار دهند.

این‌ مقاله‌ یک‌ مدل‌ ورودی‌ـ خروجی‌ را برای‌ توسعه‌ برنامه‌ اصلی‌ سیستمهای‌ اطلاعات‌ مدیریت‌ ارائه‌ می‌دهد و در آن‌چندین‌ روش‌ برنامه‌ریزی‌ از جمله‌ روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ سیستمهای‌ کسب‌ و کار (BSP) و رویکرد مهندسی‌ اطلاعات‌ برای‌تولید چنین‌ برنامه‌ای‌ مورد مقایسه‌ قرار می‌گیرد.

علاوه‌ بر این‌، در این‌ مقاله‌ یک‌ روش‌ جدید برای‌ برنامه‌ریزی‌ فناوری‌ اطلاعات‌ که‌ در آن‌ سعی‌ شده‌ است‌ ضمن‌برطرف‌ کردن‌ نقاط ضعف‌ روشهای‌ موجود، بر نقاط قوت‌ آنها تاکید شود ارائه‌ شده‌ است‌. در پایان‌ مجموعه‌ای‌ از عوامل‌ارزیابی‌ روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ فناوری‌ اطلاعات‌ ارائه‌ شده‌ که‌ اهمیت‌ نسبی‌ هر یک‌ از آنها از طریق‌ مصاحبه‌ روش‌مند بامتخصصان‌ ایرانی‌ گزارش‌ شده‌ است‌.

کلید واژه‌ها: فناوری‌ اطلاعات‌، برنامه‌ریزی‌ راهبردی‌، معیار گزینش‌، ضرورت‌ برنامه‌ریزی‌، مدل‌ ورودی‌ـ خروجی‌، اولویت‌سیستمها، سیستمهای‌ اطلاعات‌ مدیریت‌، فرایند کسب‌ و کار، عوامل‌ حیاتی‌ موفقیت‌

چکیده:

مقدمه‌

مدیران‌، شرکتها و سازمانها، اعم‌ از خصوصی‌ ودولتی‌، هر ساله‌ هزینه‌های‌ بسیار زیادی‌ را در زمینه‌فناوری‌ اطلاعات‌ (نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌،آموزش‌، استخدام‌ نیروی‌ انسانی‌، تحول‌ در سازمان‌و ...) صرف‌ می‌کنند. متاسفانه‌ در بسیاری‌ مواردبازدهی‌ و اثربخشی‌ فناوریهای‌ به‌کار گرفته‌ شده‌نسبت‌ به‌ هزینه‌های‌ مصرف‌ شده‌ پایین‌ است‌ که‌قابل‌ تامل‌ و بررسی‌ است‌.

بقا و رشد سازمانها در گرو تغییر نگرش‌ به‌اطلاعات‌ به‌ عنوان‌ یکی‌ از منابع‌ اصلی‌ هر سازمان‌است‌ و بر این‌ اساس‌، ضرورت‌ برخورد مناسب‌،منسجم‌ و برنامه‌ریزی‌ شده‌ مدیران‌ با این‌ منبع‌اولویت‌ بسیار بالایی‌ پیدا خواهد کرد. اهداف‌ وره‌آوردهای‌ مقاله‌ متعدد هستند و در


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی‌ روشهای‌ برنامه‌ریزی‌ راهبردی‌ سیستمهای‌ اطلاعات‌ مدیریت‌ 43 ص

تحقیق در مورد تاثیر کارآیی سازمان و مدیریت برتحول اقتصادی 58 ص

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد تاثیر کارآیی سازمان و مدیریت برتحول اقتصادی 58 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 58

 

تاثیر کارآیی سازمان و مدیریت برتحول اقتصادی

مقدمه‌

‌توانمندی‌ و موفقیت‌ هر کشوری‌ در صحنه‌ اقتصاد جهانی‌ منوط‌ به‌ موفقیت‌ سازمانها، و موفقیت‌ آنها درگرو خلاقیت، نوآوری‌ و کارایی‌ است. به‌عبارت‌ دیگر تحول‌ و رشد اقتصادی‌ هر کشور تحت‌ تاثیر مستقیم‌ تحول‌ سازمانها و مدیریت‌ در آن‌ تحقق‌ می‌یابد. کشورهایی‌ نظیر ژاپن، انگلیس‌ و آلمان‌ بدون‌ داشتن‌ منابع‌ توانسته‌اند با استفاده‌ از قدرت‌ دانش‌ و مدیریت‌ کارا در سازماندهی‌ و تخصیص‌ منابع، رشد اقتصادی‌ شگرفی‌ را در بلندمدت‌ تجربه‌ کنند. عوامل‌ موثر بر کارایی‌ و توانمندی‌ سازمانها در دو دسته‌ طبقه‌بندی‌ می‌شوند:

1 - عوامل‌ برون‌سازمانی‌ (نظیر ساختار بازارها، اندازه‌ و میزان‌ دخالت‌ دولت‌ در اقتصاد، مشوقها و انگیزه‌های‌ فعالیت، فضای‌ کسب‌وکار و فرهنگ‌ رشد و...).

2 - عوامل‌ درون‌ سازمانی‌ (همچون‌ نوآوری‌ و خلاقیت، انگیزش، رهبری‌ و مدیریت‌ کارآمد).

‌ ‌وجود عوامل‌ بازدارنده‌ فعالیت‌ در فضای‌ بیرون‌ از سازمان‌ و ضعف‌ عوامل‌ درون‌ سازمانی، سبب‌ ناکارایی‌ فعالیت‌ سازمانها و پایین‌ بودن‌ بهره‌وری‌ در کل‌ اقتصاد خواهندشد. ‌تحقیقات‌ (مجاور حسینی‌ - 1377) نشان‌ می‌دهد که‌ سرمایه‌گذاری‌ زیاد کشورها بویژه‌ کشورهای‌ توسعه‌نیافته‌ در تجهیزات‌ و ماشین‌آلات‌ و نیروی‌ انسانی‌ در دهه‌های‌ گذشته‌ به‌ دلیل‌ پایین‌ بودن‌ بهره‌وری، رشد ناچیزی‌ را در اقتصاد آنها به‌وجود آورده‌ و درعوض‌ کشورهایی‌ که‌ سرمایه‌گذاری‌ و رشد نیروی‌ انسانی‌ کمتری‌ داشته‌ ولی‌ از بهره‌وری‌ بالاتری‌ برخوردار بوده‌اند رشد اقتصادی‌ بیشتری‌ را نظیر هنگ‌کنگ‌ تجربه‌ کرده‌اند.

‌باتوجه‌ به‌ مطالب‌ فوق‌ در این‌ مقاله‌ به‌ صورت‌ موردی‌ سعی‌ بر این‌ است‌ که‌ عوامل‌ برون‌سازمانی‌ و درون‌ سازمانی‌ که‌ در ایران‌ عمده‌ترین‌ موانع‌ در برابر فعالیت‌ سالم‌ و رشد و بالندگی‌ سازمانها و کل‌ اقتصاد هستند، معرفی‌ شوند، شاید که‌ از این‌ طریق‌ ریشه‌ بسیاری‌ از مشکلات‌ کشور نظیر تولید و اشتغال‌ روشن‌ شود. ‌در ابتدای‌ مقاله‌ مروری‌ آماری‌ بر روند رشد اقتصادی‌ در چهار دهه‌ گذشته‌ در ایران‌ خواهیم‌ داشت‌ و در ادامه‌ به‌ مهمترین‌ عوامل‌ بازدارنده‌ برون‌ و درون‌ سازمانی‌ فعالیت‌ در سازمانها خواهیم‌ پرداخت.

رشد اقتصادی‌ در ایران‌

‌واژه‌ رشد اقتصادی‌ به‌ معنی‌ تولید بیشتر در بلندمدت‌ است‌ که‌ ربطی‌ به‌ نوع‌ نظام‌ اقتصادی‌ ندارد. رشد اقتصادی‌ در اثر افزایش‌ نهادهای‌ تولید و یا در اثر رشد کارایی‌ (تولید بیشتر نسبت‌ به‌ نهادها) اتفاق‌ می‌افتد و مهمترین‌ هدف‌ در توسعه‌ اقتصادی‌ است. ‌جدول‌ شماره‌ 1 نرخ‌ رشد تولید ناخالص‌ داخلی‌(GDP) به‌ قیمت‌ ثابت‌ سال‌ 1361 را در فاصله‌ چهاردهه‌ نشان‌ می‌دهد که‌ حکایت‌ از افت‌ و خیزهای‌ زیاد بویژه‌ در سالهای‌ بعداز 1351 دارد و بیانگر ناپایداری‌ آن‌ و وابستگی‌ شدید به‌ درآمدهای‌ نفتی‌ است. به‌طوری‌ که‌ در هر دوره‌ای‌ که‌ درآمدهای‌ نفتی‌ افزایش‌ یافته‌اند، رشد اقتصادی‌ بالا رفته‌ و بالعکس. عوامل‌ عمده‌ دیگری‌ همچون‌ مسایل‌ بین‌المللی‌ (نظیر جنگ‌ سرد میان‌ دو ابرقدرت‌ و روابط‌ آنها) وقوع‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و جنگ‌ تحمیلی، توسعه‌ فرهنگی، بسط‌ و توسعه‌ زیربناهای‌ اقتصادی، سطح‌


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تاثیر کارآیی سازمان و مدیریت برتحول اقتصادی 58 ص

تحقیق در مورد تفکر خلاق چیست ؟ 24 ص

اختصاصی از زد فایل تحقیق در مورد تفکر خلاق چیست ؟ 24 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 24

 

موضوع تحقیق

مدیریت نیروی انسانی

استاد ارجمند :

تهیه کننده :

زمستان 84

فهرست مطالب

تفکر خلاق چیست ؟

موانع ذهنی تفکر خلاق چیست ؟

خلاقیت و حل خلاقانه مسئله

دمیدن روح خلاقیت در کارمندان

خلاقیت مدیران

خصوصیات افراد خلاق

تکنیک های خلاقیت گروهی

بسمه الله الرحمن الرحیم


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تفکر خلاق چیست ؟ 24 ص

دانلود پاورپوینت در مورد نیروگاههای بادی

اختصاصی از زد فایل دانلود پاورپوینت در مورد نیروگاههای بادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت در مورد نیروگاههای بادی


دانلود پاورپوینت در مورد نیروگاههای بادی

دانلود پاورپوینت در مورد نیروگاههای بادی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 33

 

 

 

 

انرژی باد :
د
ید کلی

یکی از مظاهر انرژی خورشیدی و همان هوای متحرک است باد پیوسته جزء کوچکی از تابش خورشید که از خارج به اتمسفر می‌رسد، به انرژی باد تبدیل می‌شود.

گرم شدن زمین و جو آن بطور نامساوی سبب تولید جریانهای همرفت (جابجایی) می‌شود و نیز حرکت نسبی جو نسبت به زمین سبب تولید باد است.
با توجه به اینکه مواد قابل احتراق فسیلی در زمین رو به کاهش است، اخیرا

پیشرفتهای زیادی در مورد استفاده از انرژی باد حاصل شده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت در مورد نیروگاههای بادی