زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق بررسی و تحلیل شبکه قدرت با استفاده از نرم افزار neplan

اختصاصی از زد فایل دانلود تحقیق بررسی و تحلیل شبکه قدرت با استفاده از نرم افزار neplan دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بررسی و تحلیل شبکه قدرت با استفاده از نرم افزار neplan


دانلود تحقیق بررسی و تحلیل شبکه قدرت با استفاده از نرم افزار neplan

محیط کاری نرم افزار Neplan
این نرم افزار دارای واسط گرافیکی بسیار کاربر پسند می باشد که کار با نرم افزار را جهت ورود و تحلیل سیستم ها بسیار ساده کرده است . محیط کاری این نرم افزار دارای چند بخش اصلی است که در شکل زیر نشان داده شده اند .
شکل 1  محیط کاری Neplan
همانطور که در شکل فوق مشاهده می کنید محیط کاری نرم افزار از پنج بخش اصلی تشکیل شده اشت که عبارتند از :

•    پنجره پروژه : در این پنجره پروژه های بار شده در نرم افزار به همراه دیاگرامهای تشکیل دهنده آنها نمایش داده می شود .
•    پنجره المانها : در این پنجره کلیه المانهای قابل استفاده در دیاگرامها ، جهت ایجاد شبکه ، موجود می باشند . این المانها در برگه های مختلف دسته بندی شده اند که استفاده از آنها را ساده تر می سازد .
•    پنجره دیاگرامها : در این پنجره دیاگرام تک خطی شبکه که شامل المانها و گره ها می باشد ، به صورت گرافیکی وارد می شود .
•    جعبه ابزار : جعبه ابزار نرم افزار شامل قسمتهای مختلفی می باشد که مهمترین آنها جعبه ابزار محاسبات است . این جعبه ابزار که در شکل زیر نشان داده شده است شامل کلیدهای زیر می باشد :
1-    انتخاب نوع محاسبه
2-    تعیین پارامترهای محاسباتی
3-    انجام محاسبه انتخاب شده
4-    مشاهده نتایج محاسبه
5-    مشاهده نتایج نموداری (در صورت وجود)
•    پنجره پیامها : این پنجره امکان ایجاد ارتباط با کاربر جهت اطلاع از وضعیت پروسه در حال اجرا ، خطاهای رخ داده و اطلاعات اضافی دیگر را فراهم می آورد .

همانطور که گفته شد این نرم افزار دارای قابلیتهای گرافیکی فراوانی می باشد از جمله این قابلیتها استفاده از نقشه ها و تصاوی به عنوان پشت زمینه دیاگرامهای شبکه می باشد که به فهم موقعیت قرارگیری المانهای مختلف شبکه ، از نظر جغرافیائی ، کمک می کند .


 

 

فهرست:

فصل اول
معرفی نرم افزار  Neplan

محیط کاری نرم افزار Neplan
بررسی قابلیتهای محاسباتی نرم افزار Neplan
محاسبات پخش بار
محاسبات اتصال کوتاه
محاسبات بهینه سازی شبکه های توزیع
تحلیل هارموینکی
تنظیم رله های جریان زیاد
حفاظت دیستانس
خازن گذاری

فصل دوم
محاسبات پخش بار
 (Load Flow)
1-1- پارامترهای محاسباتی
برگه Parameter
برگه References
برگه Area / Zone Control

  

 

 

شامل 113 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی و تحلیل شبکه قدرت با استفاده از نرم افزار neplan

تحقیق ادیسون

اختصاصی از زد فایل تحقیق ادیسون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق ادیسون


تحقیق ادیسون

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :18

مخترع برجسته که بیشتر از 2500 اختراع را به ثبت رسانده است.در جوانی در میشیگان خبرنگار بود و سپس به انتشار نشریه پرداخت تا اینکه تلگراف را در 1874 اختراع کرد ودر سال 1886 ازمایشگاهی در منزل خود دایر نمود.میکروفون وگرام از اختراعات وی میباشد.ولی مهمترین اختراع او برق است اختراع دستگاه صداگزاری فیلم نیز ازآن اوست.ادیسون تا آخر عمر از ناشنوایی رنج میبرد

سابقهٔ سیستم روشنایی الکتریکی به اواسط قرن نوزدهم میرسد. در سال ۱۸۵۴ م. هاینریش گوبل نخستین لامپ برق را اختراع کرد که حدود چهارصد ساعت نور میداد اما آن را به نام خود به ثبت نرساند. پس از وی جیمز وودوارد، ویلیام سایر، متیو ایوانز (۱۸۷۵ م.) و جوزف سووان (۱۸۷۸ م.) مدلهای دیگر چراغهای الکتریکی را ارائه کردند.

کمی پیش از آنکه ادیسون نیز وارد این عرصهٔ جدید شود، والیس صنعتگر امریکایی نوعی چراغ برق را روانهٔ بازارکرده بود که نمونهای از آن به دست ادیسون رسید (۱۸۷۸ م.). دستگاه والیس تشکیل میشد از چارچوبی با یک حباب و دو میلهٔ فلزی متحرک که به هر کدام تکه ذغالی متصل بود .عبور جریان برق از میلهها باعث میشد که دو قطعه ذغال بسوزند و میانشان قوس الکتریکی بسیار درخشانی به رنگ آبی پدیدار شود. این چراغ الکتریکی ابتدایی بازده پایینی داشت زیرا مصرف برق آن زیاد و عمر ذغالهایش کم بود. با این وجود، ادیسون که به اهمیت اختراع والیس پیبرده بود،

تصمیم گرفت آن را اصلاح کند و به جای ذغال مادهٔ مناسب تری بیابد که با برق کمتر

مدت درازی روشنایی بدهد و به مرور زمان نسوزد و از بین نرود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق ادیسون

دانلود مقاله ویژگی های معلم از دیدگاه والدین

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله ویژگی های معلم از دیدگاه والدین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ویژگی های معلم از دیدگاه والدین


دانلود مقاله ویژگی های معلم از دیدگاه والدین

الف)  اطلاعات : یکی از ویژگی های معلم بالا بودن اطلاعات و به روز کردن آن است.

1-    آشنایی با فناوری آموزشی : معلمان برای کسب موفقیت باید دانش آموزانی تربیت کنند که یاد گیرندگان مدام العمر باشند و این میسر نمی گردد مگر این که فرایند یاد گیری مبتنی بر انتقال صرف دانش تغییر پذیرد، بنابراین، معلمان باید با استفاده از کامپیوتر و اینترنت در تدریس واقف باشند و دانش آموزان را نیز به این امر ترغیب کنند. فناوری اطلاعات به ما می گوید آن چه که تا دیروز درست بوده امروز ممکن اسن نادرست و حتی گمراه کننده باشد، بنابراین معلمان با استفاده از این تکنیک باید معلمانی محقق و پژوهشگر باشند و دانش آموزان پرسشگر امروز و پژوهشگر فردا تربیت کنند.

2-    بالا بودن اطلاعات عمومی : معلمان جدید باید در همه ی زمینه ها اطلاعات خود را بالا ببرند نه فقط در رشته ی تدریس خودشان؛ چرا که بسیاری از علوم به هم وابسته اند. معلم باید اصطلاحات رایج روز را بشناسد، امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی جامعه خود را بداند و در نهایت به علم روان شناسی آگاه باشد چرا که یک معلم بیش از معلم بودن خود باید یک روان شناس خبره و آگاه باشد.

3-    تدریس نوین : معلم باید در کلاس درس از روش های فعال مانند : روش همیاری، روش تدریس فعال، روش بارش مغزی،روش ایفای نقش، روش نمایشی، روش بحث گروهی، روش حل مسأله، روش استقرایی، روش اکتشافی استفاده کند ولی در کلاس هایی که من در دوران کاورزی در آن کلاس ها بودم متأسفانه هیچ کدام از این روش ها انجام نمی شد و اگر هم به کار برده می شد خیلی کم بود.

4-    شرکت در دوره های ضمن خدمت : معلم همیشه خود باید در حال فراگیری علم باشد و اطلاعات جدید و نو را بگیرد، در طول کار خود همیشه یکسان تدریس نکند و نکات را از جهات مختلف و متعدد بیان کند. لازمه ی این کار، شرکت در دوره های آموزش معلمان است.

5-    آشنایی با اصول روان شناسی تربیتی : از آنجایی که معلم در طول تدریس نیاز به ارتباط متقابل دارد، بنابراین باید مخاطبان خود را شناسایی کند، بداند در چه شرایطی زندگی می کنند و ... در این صورت معلم می تواند پیام های یاددهی خود را به طور شفاف منتقل سازد.

6-    داشتن طرح درس : معلم باید زمان تدریس خود را حساب کند و دارای طرح درس روزانه و سالانه باشد و اطلاعاتی کافی درباره ی مراحل طرح درس نویسی  داشته باشد.

ب)  ابتکار : دومین ویژگی یک معلم خوب ابتکار است.

     1- خلاق باشد : هر اندازه دانش آموزان از نظر اطلاعات، غنی تر باشند، انگیزه ی خلاقیت که در نهاد آنها بالقوه وجود دارد به فعلیت می رسد و این صورت نمی پذیرد مگر این که معلم خودش آراسته به صفت خلاقیت باشد.

2- ایجاد دنیای پرسش در کلاس : معلم مبتکر کسی است که همیشه سؤالی برای طرح کردن در کلاس داشته باشد و حس انگیزه ی دانش آموزان را تحریک کند و آنان را به فعالیت و جنبش وادارد.

3- ایجاد دنیای تخیل در کلاس : معلم مبتکر به تخیل دانش آموزان احترام می گذارد. یک انشای نو یا یک نقاشی غیر عادی را به مسخره نمی گیرد، از جنبه خلاقانه و مبتکرانه به آن می نگرد زیرا تخیل است که خلاقیت و ابتکار را به دنبال دارد.

4- واهمه نداشتن از شکست : معلم مبتکر در به کار گیری مسائل از هیچ گونه شکستی نمی هراسد بلکه قوی و استوار می ایستد، طرح های خلاق خود را آزمایش می کند و جواب و نتیجه را می گیرد و به همه منعکس می کند.

5- خطر پذیری : معلم مبتکر در راه خود هر گونه خطری را می پذیرد اعم از خطرات مالی یا غیر مالی، زیرا به هدفش امید وار و معتقد است.

6- قدرت تغییر پیش فرض ها : معلم مبتکر پیش فرض های جدید ارئه می دهد و به یک مسأله از زوایای مختلف می نگرد.

7-    تشخیص پیش نیازهای دانش آموزان : یکی از زمینه فعالیت های معلم این است که از کجا شروع کند و پیش نیاز فراگیران او چیست؟

8-    درمان ناتوانایی های یادگیری : معلم مبتکر دانش آموزان ناتوان را شناسایی می کند و به درمان آنها می پردازد.

9-    شناخت تفاوت های فردی : معلم مبتکر به تفاوت های فردی دانش آموزان توجه دارد. می داند به هر کدام چه مسئو لیتی بدهد و در چه زمینه ای آنها را خلاق بار آورد و استعداد های نهان آنان را در چه رشته ی تحصیلی بارور سازد.

ج)  مهارت و سرعت :

1- مهارت های فردی : شامل به کارگیری اصول منطقی در تدریس، قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و قدرت تصمیم گیری می باشد.

2- مهارت های ارتباطی : شامل کنترل احساسات، فن بیان و بکار بردن شعر و مثال در تدریس و...

3- مهارت در تدریس : بیشترین تأثیر در اثر بخشی کار معلمان، مهارت در تدریس و اطلاع از دانش تدریس است و ارتباطی خاص بین دوره ی کار آموزی و عملکرد معلمان وجود دارد.

4- استفاده از وسایل کمک آموزشی : یکی از مقوله هایی که به مهارت و سرعت تدریس معلم کمک می کند به کار بردن وسایل کمک آموزشی در امر تدریس می باشد به ویژه در دوره مقطع ابتدایی.

5- مهارت تفکر انتزاعی : معلمانی که تفکر انتزاعی بالایی دارند می توانند با دید های متفاوت به یک مسأله یا مشکل بنگرند و راه حل های متفاوتی ارائه دهند                  

د)  ویژگی های اخلاقی

- مراعات آداب و رسوم اجتماعی : معلم نباید به بهانه ی پیشرفت علم و تحولات و جهانی شدن آداب و رسوم اجتماعی خود را کنا گذارد، حصارها را بشکند و حریم عفت و پاکدامنی جامعه را کنار نهد.

شامل 6 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ویژگی های معلم از دیدگاه والدین