زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق علمی با موضوع تغذیه و چاقی

اختصاصی از زد فایل دانلود تحقیق علمی با موضوع تغذیه و چاقی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق علمی با موضوع تغذیه و چاقی


دانلود تحقیق علمی با موضوع تغذیه و چاقی

دانلود تحقیق علمی با موضوع تغذیه و چاقی که شامل 28 صفحه و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل : Word

مقدمه

مطالبی که به خوانندگان گرامی تقدیم می شود برای شناساندن عارضه چاقی که هر روز شیوع بیشتری پیدا می کند ، تنظیم و ارائه شده است . این عارضه با وجود اینکه واقعاً یک بیماری نیست ، زمینه را برای بسیاری از ناخوشی ها به ویژه اختلالات قلب و عروق و دیابت فراهم می سازد چاقی یک بلا و آفت برای سلامتی و رفاه افراد است و خیلی زود ظرفیت کار و توانایی افراد را دچار نقصان می نماید با ارائه این مطلب سعی کردیم تا چاقی و علل و عوارض آن را برای شما روشن کنیم امیدواریم بهره ای هر چند اندک از خواندن این مطالب داشته باشید .

چاقی :

خوشبختانه بیشتر رژیم های غذایی میزان ایده آل موفقیت را دارند . با یک برآورد کمتر از 30% آنهایی که وزن کم می کنند به آن رژیم ادامه می دهند آنچه مهم است این است که افراد ممکن است قربانی رژیم های نادرست شوند برای موفقیت شما نیاز به طرح آموزشی خوب طراحی شده دارید نخست باید مفاهیم نادرست در مورد رژیم غذایی تان را برطرف کنید و اصول توازن انرژی را که به وسیله رژیم ایجاد می شود برقرار کنید و یک مرحله از طرح درمان شامل تمرین منظم و اصلاح رفتاراست برای کسانی که بسیار چاق هستند روش جراحی برای از دست دادن وزن توصیه می شود .

موضوعات آموزشی در چاقی :

-اصول توازن انرژی و رابطه آنها با چاقی و از دست دادن وزن

-تعریف یک کالری

-انواع چاقی

-تشخیص چاقی ، با معیارهای وزن بالا ، شاخص حجم بدن مثل دیابت بیماری عروق و مسائل تنفسی

-اهمیت تمرین منظم

-رژیم غذایی برای کاهش مصرف غذا

-احتیاط درباره استفاده از تجویز دارو

-روش ها و جراحی برای درمان بیماری چاقی

-رژیم غذایی در سایر روش های اصلاح رفتار

شما باید رژیم غذایی تان را برای مدت طولانی حفظ کنید آیا شما از شام خوردن لذت می برید ؟ اگر اینطور است به این رژیم ادامه دهید از دست دادن وزن ممکن است با مشکل و به کندی به وجود آید ولی سلامت و ظاهر زیبا ارزش تلاش کردن را دارد به طور کلی چاقی یعنی افزایش چربی بدن . وقتی شما کالری به میزان بیشتر از نیاز بدنتان دریافت کنید بدنتان این کالری اضافی را ذخیره می کند . کالری واحدی از انرژی غذا است . کالری های استفاده شده به صورت چربی در سلولهای بافت رسوب می کند در افرادی با وزن طبیعی چربی حدود 10 تا 15 درصد وزن بدن را تشکیل می دهد . در زنان با وزن طبیعی چربی ممکن است بیش از 20 درصد وزن بدن را تشکیل دهد .

اصل توازن انرژی :

شما وقتی می توانید به توازن انرژی دست یابید که مقدار کالری که دریافت می کنید برابر با مقدار کالری باشد که استفاده می کنید .

وقتیکه به توازن منفی انرژی دست یابید یعنی میزان کالری که دریافت می کنید کمتر از مقداری که مصرف می کنید باشد شما وزن از دست می دهید زندگی بدون تحرک نیازهای انرژی شما را کاهش می دهد بنابراین احتمال اینکه کالری اضافی به صورت چربی در بیاید خیلی بیشتر است .

نیاز شما به کالری بستگی به نیازهای اساسی سوخت و ساز و نیازهای روزانه انرژی تان دارد یک مرد بالغ تقریباً به 1500 کالری نیاز دارد تا بتواند کارهای حیاتی خود را انجام دهد به اضافه برای انجام فعالیت های فیزیکی ، اما یک زن بالغ به 1300 کالری برای انجام کارهای حیاتی نیاز مند است .

نیازهای انرژی درمیان افراد مختلف متغیر است همچنین در زمان های مختلف نیاز یک فرد نیز تغییر می کند .

انواع چاقی :

1-چاقی بزرگ شدن بیش از حد عضو : در این نوع چاقی مقدار سلولهای چربی بیمار مانند یک شخص با وزن طبیعی است اما حجم بافت چربی افزایش یافته و سلولهای چربی بسیار بزرگتر هستند . این نوع چاقی در بیمارانی اتفاق می افتد که در کودکی اضافه وزن ندارند ولی در بزرگسالی چاق می شوند .

2-در نوع دیگر چاقی نه تنها سلولهای چربی بزرگ می شوند بلکه تعداد آنها نیز چند برابر می شود در هر سنی پر خوری می تواند باعث زیاد شدن سلولهای چربی شود که دوران کودکی دوران آسیب پذیرتری است . معمولاً هر چه چاقی بیشتر باشد بیشتر احتمال دارد که در ارتباط با بزرگ شدن سلول باشد . این نوع چاقی ممکن است غیر قابل برگشت باشد . سلولهای چربی وقتی تشکیل می شوند برای همیشه عمر با شما باقی می مانند رژیم غذایی باعث می شود که سلولهای چربی کوچک و ناپدید شوند .

علت چاقی در بیشتر موارد نامعلوم است ولی کارشناسان معتقدند چندین تئوری چاقی را تحت تاثیر قرار می دهد . غذای شیرین ، خوشی و تفریح همراه با غذاهای با کالری بالا باعث چاقی می شود .

چرا و چگونه چربی ذخیره می شود :

هضم : غذای بلعیده شده به درون معده راه می یابد و در آنها با اسیدهای معدی مخلوط می شود سپس ذرات غذا به درون روده کوچک رفته آنزیم ها ذرات را به گلوکز ، اسید آمینه و ذرات کوچک چربی تجزیه می کنند . این چربیها به کبد رفته و از آنجا وارد گردش خون می شوند و برای انرژی مورد نیاز اندامها مورد استفاده قرار می گیرند . ذخیره چربیهای اضافی یا استفاده نشده گردش خون را ترک کرده و وارد سلولهای بدن شده و در آنجا ذخیره می شوند و وقتی بدن نیاز به چربی دارد می تواند این انرژی ذخیره شده را مصرف کند . جزء اصلی چربی به شکل تری گلیسیرید می باشد .

رسوبات چربی در زیر پوست :

اطراف کلیه و کره چشم و مفاصل و اندامها پراکنده می شوند . توزیع چربی در مردان و زنان متفاوت است .

 

 

نظریه هایی برای علت چاقی :

علیرغم سالها تحقیق هنوز مشخص نیست چرا برخی افراد چاقند ولی چند نظریه در این زمینه ارائه شده است .

آمادگی ژنتیکی :

 

نظریه برقراری :

تولید ناقص حرارت :

عوامل روانی :

همراه عوامل فیزیولوژیکی مثل فشار و اضطراب که ممکن است باعث خوردن زیاد و چاقی شود عوامل روانی نیز در چاقی موثر است بررسی نشان می دهد که افراد چاق مایلند بیشتر بخورند و ممکن است چند بار بخورند . خانواده و عادات اجتماعی هم در چاقی موثر است مثلاً کودکی که برای راضی کردن والدینش می خورد این الگوی منفی باعث چاقی می شود .

پیجیدگی ها :

چاقی آسیب زیادی به مغز و تندرستی فیزیکی وارد می کند و می تواند در ضعف و افسردگی بسیار دخالت  داشته باشد . چاقی کنترل نشده باعث چندین بیماری تهدید کننده سلامتی مانند دیابت – سفت شدن عروق ، نارسایی های تنفسی ، سرطان و بیماریهای زنان .

دیابت :

مشکلات تنفسی :

چاقی به علت افزایش چربی قفسه سینه و شکم می تواند باعث تنفس مشکل شود . چاقی در شما می تواند باعث افزایش تعداد تنفس شود که با یک انقباض ناگهانی (تیک) بیحسی و خواب آلودگی مشخص می شود این علائم و نشانه ها عدم تعادل سوخت و ساز بوجود آمده بوسیله تنفس نا مناسب را همراهی می کنند .

سرطان :

برخی سرطان ها در افراد چاق شیوع بیشتری دارد . مردان چاق بیشتر به سرطان های کولون ، رکتال و پروستات مبتلا می شوند و زنان چاق بیشتر به سرطان های کیسه صفرا ، مثانه و تخمدان مبتلا می شوند .

آرتریت :

چاقی شما می تواند شانس ابتلا به آرتریت را در مفاصلی از بدنتان که وزن و حالت بدن را تحمل می کنند بالا ببرد . این مفاصل شامل زانوها ، هیپ ها (کفل ها) مچ پا و پائین ستون فقرات می باشد .

با چاقی شانس ابتلاء به بیماری نقرس نیز بالا می رود .

اختلالات مربوط به بیماری های زنان :

حتی چاقی ضعیف می تواند با اختلالات مربوط به قاعدگی همراه باشد . اگر شما یک زن چاق هستید ، در صورتی که باردار شوید دشواری ها و مشکلات طول بارداری و زایمان برای شما بیشتر خواهد بود .

سایر مشکلات :

چاقی به علت اختلال خونرسانی در پاها می تواند باعث واریسی شدن وریدهای پاها شود .

بدنبال چاق شدن شما فشار زیادی روی عضلات پشت و نخاعتان وارد می شود . بیماری های کیسه صفرا و کلیه از دیگر بیماری هایی هستند که با چاقی همراهند .

در جستجوی یک توصیف تشخیصی :

چاقی بدن شما از طریق انسجام یک سری روش ها اندازه گیری می شود . این روش ها شامل مقایسه کردن وزن و قد شما با وزن و قد استاندارد بوسیله اندازه گیری چین های پوستی و تخمین زدن چربی زیر پوست ، تست های خونی (شامل کلسترول سرم ، تری گلیسیریدها و گلوکز) و تست های عملکرد غده تیروئید می باشد .

این تست ها علاوه بر ارزیابی کردن وضعیت سلامت شما می توانند یک اختلال زمینه ای را تشخیص دهند .

جداول وزن و قد استاندارد :

شما قبل از مراجعه کردن به جدول ها اندازه جثه تان را بدست آورید سپس وزن مطلوبتان را بیابید اگر وزن شما بیشتر از وزن مطلوبتان بود ، شما سنگین وزن هستید . اگر بیش از 20% اضافه وزن داشته باشید چاق در نظر گرفته می شوید . اگر چه ممکن است نقطه خارج از محدوده های جداول اشتباه باشد و نشان دادن وزن شما نیز صحیح نباشد . برای مثال اگر شما تنومند باشید (همانند یک ورزشکار) وزن اضافی شما از عضله ها است و نه چربی .

شاخص جرم بدن :

یک راه که دقت بیشتری برای اندازه گیری وزن اضافه بدن دارد شاخص وزن بدن می باشد . این روش ساختارهای بدن را به صورت محاسبه بیان می کند و به صورت نسبت وزن بدن به قد برای مشخص کردن چاقی استفاده می شود .

W (in  kg) – H2  ( inmeters) = BMI

شاخص وزن بدن = ( قد بر حسب متر ) – وزن بر حسب کیلوگرم

مثال : برای فردی با 6 5 (متر 68/1) با وزنی حدود 68 کیلوگرم

   68          68        وزن

BMI =                    =                           =                            = 24

  5/2       (68/1)     (قد)

 

اگر وزن  بدن این فرد عدد 30 و یا بالاتر بدست می آمد . او چاق در نظر گرفته می شد .

شاخص وزن  بین 25 و  29 نشان می دهد که این فرد 5 کیلو اضافه وزن دارد .

دو نفر با وزن و قد یکسان را تصور کنید که سایز آنها مساوی است یکی ممکن است بالای وزن مورد نظر و دیگری زیر وزن مورد نظر باشد . این تفاوت ها بوسیله هیکل و جثه اشخاص ایجاد می شود بنابراین برای دو نفر با قد یکسان فردی که جثه اش بزرگتر است از دیگر که جثه اش کوچکتر است سنگین وزن تر می باشد ابتدا بایستی جثه بدنتان را مشخص کنید بنابراین کار می توان از یک تکنیک ساده استفاده کرد ، ابتدا دور مچ دستتان را اندازه بگیرید و سپس بدون کفش قدتان را اندازه بگیرید اندازه مچ دستتان را روی محور افقی و اندازه قدتان را روی محور عمودی بیابید این دو محور را دنبال کنید تا در یک نقطه با هم برخورد کنند خانه هایی که سایه زده شده اند محل برخورد محورهایی هستند که سایز بدن شما را نشان می دهند .

اندازه گیری چین های پوستی :

تست پوستی برای تخمین زدن چربی بدن استفاده می شود در این تست فردی که تست را انجام می دهد ، با استفاده از وسیله ای به نام کالیپرس (برای سنجش قطرها استفاده می شود) که ضخامت چین پوستی را اندازه می گیرد کل چربی های بدن شما را برآورد می کند . محل های انجام تست شامل پشت بازو ، ناحیه شکم و پشت ران می باشد . تست کننده سه تا هفت اندازه گیری انجام می دهد و از یافته ها میانگین می گیرد ، سپس یافته را با در نظر گرفتن استانداردهای مهم و بررسی آزمون تغذیه مقایسه می کند .

اگر در اندازه گیری چین پوستی شما ضخامتی بیش از 90% داشت برای گروه سنی و جنس مربوط به خودتان چاق محسوب می شوید . اما این تست دارای محدودیت هایی شامل سن و وضعیت های مختلف بدن می باشد . برای مثال چین های پوستی مختلفی در بین افراد سالخورده مشاهده می شوند .

در مورد وضعیت های مختلف بدن ، برای مثال این تست نمی تواند چربی زیر پوستی را از ادم (تورم) متمایز کند .

آموزش روشهای درمان :

شما باید این مساله را درک کنید که یک نقشه موفق کاهش وزن با محدود کرده کالری رژیم ، ورزش منظم و اصلاح رفتارها همراه می باشد .

به شما پیشنهاد می شود که از سایر مقیاس ها برای اجرای نقشه کاهش وزن کمک بگیرید . این مقیاس ها شامل : پیوستن به یک گروه کاهش وزن ، کسب حمایت خانواده و دادن پاداش به خودتان برای رسیدن به اهداف مطلوب می باشد .

اگر شما از چاقی شدید رنج می برید داروها نمی توانند کمک زیادی بکنند اما روشهای جراحی به کاهش سریع وزن کمک می کنند . برای تصمیم گیری در مورد این روشها حتماً با یک پزشک جراح متخصص مشاوره کنید .

فعالیت و ورزش منظم برای کاهش وزن شما لازم است . فعالیت بیشتر شما باعث می شود که کالری ها بیشتر مصرف شود و چربی ها بیشتر بسوزد . بدون ورزش ممکن است رژیم شما با شکست مواجه شود زیرا بدن شما بوسیله کم کردن سرعت متابولیک (کم کردن سرعت سوخت و ساز) به همان مقدار کالری کم موجود در رژیمتان پاسخ می دهد ، که این مساله کاهش وزن را مشکلتر می کند . اما ورزش مداوم و منظم این تاثیر را بوسیله اجبار بدن برای سوزاندن کالری های خارجی از بین می برد :

مطمئن باشید که ورزش منظم و عاقلانه نمی تواند شما را گرسنه کند بلکه تعداد زیادی از افراد بیان کرده اند که ورزش منظم گرسنگی را کاهش می دهد ...........

 


 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق علمی با موضوع تغذیه و چاقی

پایان نامه مقایسه تأثیر تمرینات مقاومتی و سرعتی بر میزان انعطاف پذیری، قدرت عضله همسترینگ و توان بی هوازی

اختصاصی از زد فایل پایان نامه مقایسه تأثیر تمرینات مقاومتی و سرعتی بر میزان انعطاف پذیری، قدرت عضله همسترینگ و توان بی هوازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه مقایسه تأثیر تمرینات مقاومتی و سرعتی بر میزان انعطاف پذیری، قدرت عضله همسترینگ و توان بی هوازی


پایان نامه مقایسه تأثیر تمرینات مقاومتی و سرعتی بر میزان انعطاف پذیری، قدرت عضله همسترینگ و توان بی هوازی

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تأثیر شش هفته تمرین مقاومتی و سرعتی بر برخی عوامل آمادگی جسمانی در دانشجویان مرد غیر ورزشکار بود.

روش شناسی: تعداد 36 دانشجوی مرد غیر ورزشکار (میانگین سن 1/21 سال، میانگین وزن6/73 کیلوگرم و میانگین قد 76/1 سانتی متر) به طور تصادفی انتخاب و به سه گروه تمرین مقاومتی، سرعتی و کنترل تقسیم شدند. گروه های تمرین مقاومت (به شکل هرمی) و سرعتی (به شکل هرمی) هر یک برنامه تمرین ویژه خود را به مدت 6 هفته و 3 جلسه در هفته اجرا کردند.

نتایج: نتایج به دست آمده از روش آماری t مستقل نشان داد که تمرین مقاومتی و سرعتی موجب تغییر معنی داری در              انعطاف پذیری، قدرت و توان بی هوازی شدند (0001/0 =p) هم چنین نتایج تحلیل واریانس یک طرفه نشان داد که بین این دو نوع تمرین از نظر انعطاف پذیری و توان بی هوازی اختلاف معنی داری وجود نداشت (34/0= p)، اما این تفاوت در قدرت معنی دار بود (0001/0 =p).

نتیجه گیری: با توجه به یافته ها می توان چنین نتیجه گرفت که تمرینات هرمی مقاومتی و سرعتی می توانند موجب بهبود انعطاف پذیری، قدرت عضله همسترینگ و توان بی هوازی شوند، اما به نظر می رسد تمرینات مقاومتی روش موثرتری بر قدرت عضله همسترینگ باشد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه مقایسه تأثیر تمرینات مقاومتی و سرعتی بر میزان انعطاف پذیری، قدرت عضله همسترینگ و توان بی هوازی

دانلود مقاله بازاریابی الکترونیک

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله بازاریابی الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بازاریابی الکترونیک


دانلود مقاله بازاریابی الکترونیک

 

 


تعاریف گوناگون از تجارت الکترونیک

سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی
(OECD)
Zwass
دولت انگلستان
EDI: انتقال الکترونیکی داده ها
مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک
سرویس های ارتباطی:
امنیت :
مدیریت اطلاعات:
شناسایی :
پیش بینی
ایجاد رضایت
تجارت الکترونیک و حذف مرزها
دلایل ایجاد تجارت الکترونیک
1.    باز شدن بازارهای جدید :
2.    افزایش کارایی:
3.    توسعه توانمندیهای موجود در تجارت سنتی:
گزینش مدل تجاری
لذا باید در جستجوی مدل یا مدلهایی بود که در تعیین یک رویکرد واقعی و عملی در فرایند برنامه ریزی تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار گیرد
جدول 2-2-1  انواع مدل های عمومی تجارت الکترونیک
بازاریابی الکترونیک امکان ایجاد ارتباطات به شکل دیجیتال را در یک محیط جذاب و شبکه ای
فواید بازاریابی الکترونیک
فرصتهای بازاریابی الکترونیک در سطح بین الملل
جمعیت اینترنتی :
-    رشد تجارت الکترونیک
-    تقاضای محصول و خدمات:
پرداخت آنلاین:
بازاریابی و تبلیغات :
افزایش فروش و کاهش هزینه ها
آمیخته بازاریابی الکترونیک:
عناصرآمیخته بازاریابی الکترونیک:
 
آمیخته بازاریابی الکترونیک همراه با عوامل کلاسیک:
1.    محصول (Product) :
2.    مکان (Place)
قیمت (Price)
3.    ترفیعات (Promotion)
نکته:
4.    شخصی سازی (Personalization)
5.    ترفیع فروش (Sales promotion)
6.    امنیت (security)
7.    اجتماعات مجازی (Community)
8.    خدمات مشتری (Customer Service)                                         
عناصر تشکیل دهنده تجربه وب web experience
1.    فاکتورهای عملیاتی (functionality Factors):
فاکتورهای روانشناسی (Psychological factor)
فاکتورهای محتوایی
(Content Factors):
شکل 2-4-3 (عناصر تشکیل دهنده Web Experience)
سهولت و راحتی(Convenience)
گشت و گذار در سایت، معماری اطلاعات، فرایندها و تسهیلات جستجو
توانایی جستجوی سایت
(Site findability
سرعت سایت (Site Speed)
فرایند سفارش دهی و پرداخت (Ordering & Payment Process)
بررسی آیتم Trust(اعتماد ) و زیرمجموعه آن

Transaction security & Customer data safety
سوء استفاده از اطلاعات مشتریان
گارانتی و سیاستهای استرداد
عناصر کاهش عدم اطمینان
تعریف بازاریابی پست الکترونیک
خبرنامه
ایمیلهایی که برای فروش محصول
ایمیل 15%     پست مستقیم 1-2%   و تبلیغات بنر 0.005-1%
کاربردهای بازاریابی پست الکترونیک
ابزار جذب (Acquisition Tools)
 تا
 
1.    
2.    ابزار تبدیل (Conversion Tools) :
3.    
4.    ابزار حفظ و نگهداری (Retention Tools)  :
5.    
6.    ابزار ایجاد برند: (Brand Building tools)
7.    
8.    ابزار تحقیق (Research Tools) :
ابزار انتشار(Viral tools) :
9.    
10.    ابزار ارائه خدمت (Service delivery tool) :
11.    
چند تعریف کلیدی در بازاریابی پست الکترونیک
بازاریابی پست الکترونیک  داوطلبانه (:  (Opt- in email marketing
   
 

بازاریابی مستقیم پست الکترونیک عموما با مجوز ارسال نمی شود

مزایای بازاریابی پست الکترونیک
ارزش پست الکترونیک
روشهای بازاریابی پست الکترونیک
1.    ارسال خبرنامه شرکت و ایجاد یک اجتماع مجازی آنلاین:
ارسال آگهی و اطلاعات جدید
2.    ارائه تخفیفات و مشوقهای فروش (sales incentive)
3.    ارائه سرویسهای یادآوری کننده (Reminder)
4.    ارسال تاییدات سفارشات و تذکر پرداختها و صورتحسابها
بازاریابی ویروسی Viral Marketing(در فصل آینده بحث خواهد شد)
5.    بازرایابی چند کاناله (Multi channel Marketing)
گام های بازاریابی پست الکترونیک
مشتریان فعلی (Current Customer) :
مشتریان احتمالی (Prospect)
فروشندگان لیست (list broker)
Opt-in:
Opt-out:
نکته2: فروشندگان لیست ایمیل(List Broker):
اسپم چیست؟
)

جایگاه CRM دربازاریابی پست الکترونیک
طراحی استراتزی بازاریابی پست الکترونیک و جایگاه آن در سیکل فروش
گام های ایجاد یک استراتژی بازاریابی پست الکترونیک
1.    جایگاه بازاریابی پست الکترونیک را در کسب و کار خود درک کنید.
اهداف را تعیین کنید.
ایمیل میتواند بعنوان یک راه ارزان و تکنیکی برای رسیدن به مشتریان فعلی محسوب شود ضمن اینکه باعث افزایش فروش و ایجاد ترافیک در سایت می شود.با ایجاد یک استراتژی صحیح شما قادر خواهید بود که انتظاراتی که برای موفقیت بلندمدت شما در آینده ضروری است تعیین کرده و این دشواری ها را کاهش دهید
مزایای افزودن بازاریابی پست الکترونیک در فرایند ایجاد تقاضا و سیکل فروش:
•    جذب تقاضاهای مشتریان (Lead acquisition)
حفظ و نگهداری مشتریان
customer retention
بازاریابی ویروسی
تقویت برند
ارتباطات منظم
ترافیک
توانایی ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه
بازخور ناشی از گزارشات و پی گیریها
شکل 2-5-5
مقایسه نرخ جذب و حفظ مشتریان در بازاریابی پست الکترونیک)
2.    تهیه لیست آدرسها
طرحی برای رشد و توسعه ایمیلها:
3.    سازماندهی بر اساس گروه یا دپارتمان
برنامه ریزی محتوایی :
4.    معیارهای سنجش نتایج فعالیتها (bottom line):
 
روش های اندازه گیری اثربخشی بازاریابی پست الکترونیک:

نرخ بازکردن ایمیل
                                                         شکل 2-5-6
متوسط نرخ گشودن ایمیل ها(Open Rate)
نرخ کلیک درون ایمیلها
                     شکل 2-5-7
(متوسط نرخCTR
تبدیل بر اساس منبع
نرخ فوروارد شدن
استانداردهای تجاری
نرخ ایمیلهای برگشتی (Bounces email)

7. آنالیز click Stream
8. نرخ حذف اشتراک (unsubscribe rate)
(

نقش نرم افزارهای طراحی شده در بازاریابی پست الکترونیک
حفظ حریم شخصی در پست الکترونیک (privacy)
نقش پست الکترونیک در افزایش فروش
چالش ها:
پیام های بیش از اندازه
شخصی سازی بیشتر یا کم تر؟ (personalization)
تعارض در کانالهای Brick & Click:
خریداران دمدمی مزاج
ایجاد یک برند قوی:
بخش ششم : بازاریابی ویروسی ، دومین روش بازاریابی الکترونیک
تعریف بازاریابی ویروسی
در دایره المعارف Encyclopedia :
تعریف بازاریابی ویروسی ازدید آقای دکتر Ralf Wilson:
تعریف بازاریابی ویروسی ازدید Liz Tomey:
تعریف بازاریابی ویروسی از دید پروفسور Dave Chaffey  :
ارسال برای دوستان :
مزایای بازاریابی ویروسی
عناصر استراتژی  بازاریابی ویروسی
تکنیک های بازاریابی ویروسی
بازاریابی دهان به دهان ((Word of moth :
Pass aling content(URL – Email) :
کتب رایگان الکترونیکی  Ebook
Branding : (ایجاد برند)
سرویس پست الکترونیک
Email services
نرم افزارهای رایگان قابل انتشار( Free viral software):
Writing articles نوشتن مقالات:
-cards کارت های الکترونیکی
اهداف بازاریابی پست الکترونیک ویروسی:
تکنیک های بازاریابی پست الکترونیک ویروسی
13 نکته درباره بازاریابی پست الکترونیک ویروسی
بخش هفتم: تبلیغات آنلاین ، سومین روش بازاریابی الکترونیک
تعریف تبلیغات آنلاین در دایرت المعارف wikipedia :
شکل 2-6-1
مقایسه اثربخشی روش های گوناگون تبلیغاتی)
اهداف تبلیغات آنلاین
ایجاد آگاهی ازبرند(Brand Awarness)
ایجاد تقاضا در مشتریان
پاسخگویی به این تقاضاها با ارائه آگاهی و دانش کافی به مشتری از توانمندیهای شرکت خود
ایجاد ترافیک و فروش
تبلیغات آنلاین و بازارهای هدف
چالش در تبلیغات آنلاین
سه بعد اصلی این مشکل
ارتباطات یک طرفهway communication) one -):
فقدان وجود محصول
1.    جلب توجه مشتریان (keeping the customer attention)
روشهای خرید تبلیغات آنلاین (payment methods)
1.    CPM(cost per thousand) یا CPI(cost per impression)
CPV(Cost per visitor) :
CPC(cost per click
CPA(Cost per action)
CPL(cost per lead)
 Cost  per  conversion
روش های تبلیغ  آنلاین
شکل 2-7-1
شکل 2-7-1
اشکال مختلف تبلیغات آنلاین و سطوح درآمدی)
سرچ کلمات (Keyword Search)
 
تبلیغات بنر (Banner ads)
Free banner exchange
Paid banner advertising
استفاده ازسایتهای با ترافیک بالا یا سایتهایی که مخاطبان خاصی دارد
اشکال تبلیغات بنر :
1.    تبلیغات طبقه بندی شده(نیازمندی ها) (Classified ads)
نکته
اسپانسر (sponsor ship)
advertorial
 
   تبلیغات Rich media
ارجاعات (Referral)
Slotting fee
 Interstitials  
 
نکته مهم :
بخش هشتم : بازاریابی مشارکتی ، چهارمین روش بازاریابی الکترونیک
تعریف بازاریابی مشارکتی  (Affiliate Marketing)
نکته :
مزایای یک برنامه مشارکتی

اهداف این برنامه مشارکتی :
تعیین شیوه پرداخت :
اهداف (Objective) :
سطح ریسک Level Of Risk
محصول و خدمت :
ارزش مشتری
(Customer Value)
چالش موجود:

نحوه گزینش Affiliate ها :
تکتیک های حفظ ناشران (Affliates) :
Affliates

آقای dave Chaffey بازاریابی مشارکتی را چنین تعریف می کند:
دردایرت المعارف Wikipedia:
بخش نهم: تبلیغات موتورهای جستجو، پنجمین روش بازاریابی الکترونیک
impression
Conversion Rate
CTR :اگر بالا باشد شما در نوشتن تبلیغ خود موفق

شامل 128 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بازاریابی الکترونیک

ادبیات

اختصاصی از زد فایل ادبیات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ادبیات


ادبیات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از متن اصلی :

ادبیات

 

ادبیات یا سخنگان به مجموعه سخن‌های انسانی که در قالب‌های گفتاری، نوشتاری و یا دیگر قالب‌ها مانند قالب الکترونیکی گرد آمده باشند گفته می‌شود. ملت‌ها و تیره‌ها همانگونه که دارای نهادها، مکتب‌های فلسفی یا دوران‌های تاریخی هستند می‌توانند دارای ادبیات نیز باشند. در باور همگانی ادبیات یک تیره یا ملت برای نمونه مجموعه متن‌هایی است که آثار ماندگار و برجسته پیشینیان و همروزگاران آن تیره و ملت را تشکیل می‌دهند. یکی از طبقه‌بندی‌های مشهور و پرکاربرد متن‌های ادبی، طبقه‌بندی دوگانه‌ایست که بر اساس آن متن‌ها به دو گونهٔ اصلی شعر و نثر تقسیم می‌شوند. این طبقه‌بندی سنت دیرینه‌ای در زبان فارسی و ادبیات جهان دارد. سخنوران و فیلسوفان از دیرباز در پی پررنگ کردن خط ظریف میان این دو و ارایهٔ تعریفی فراگیر و تمی‌زدهنده از شعر و نثر بوده‌اند.

ریشه‌شناسی و تعریف

ادب واژه‌ای است معرب از فارسی. این واژه از دیدگاه واژه‌شناسان به معنی ظرف و حسن تناول آمده‌است. برخی نیز در فارسی، ادب را به معنی فرهنگ ترجمه کرده‌اند و گفته‌اند که ادب یا فرهنگ همان دانش می‌باشد و با علم فرق چندانی ندارد. [۳

اما ادب در معنی اصطلاحی آن از دیدگاه ادبای قدیم کمی مختلف است. بعضی آن را فضیلت اخلاقی[۴]، برخی پرهیز از انواع خطاها و برخی آن را مانند فرشته‌ای دانسته‌اند که صاحبش را از ناشایستی‌ها باز می‌دارد.

اما علم ادب (ادبیات) یا سخن‌سنجی در دیدگاه پیشینیان اشاره داشته‌است به دانش آشنایی با نظم و نثر از جهت درستی و نادرستی و خوبی و بدی و مراتب آن.[۷] اما برخی ادیب را کسی می‌دانستند که عالم بر علوم نحو، لغت، صرف، معنی، بیان، عروض، قافیه و فروع باشد و برخی خط، قرض‌الشعر، انشا، محاضرات و تاریخ را هم جزو آن‌ها دانسته‌اند.

یکی از تعریف‌های جامع از علم ادب را احمد هاشمی در کتاب جواهرالادب آورده‌است. وی این علم را شامل چهار رکن دانسته که به این شرح هستند:

۱. قوای فطری و عقلی: که شامل هوش، خیال، حافظه، حس و ذوق می‌شود.

۲. قوانین و اصول نظم و نثر و حسن تألیف و انواع انشا و شعر و فنون سخن‌رانی.

۳. مطالعهٔ آثار شیواسخنان و پژوهش کامل در جرئیات آن‌ها.

۴. کوشش بسیار در جهت تسلط بر سبک‌های ادبای قدیم و پیروی از زبان‌آوران و شیواسخنان در حل و عقد نظم و نثر.

واژهٔ ادبیات بسته به این که چه کسی آن را به کار ببرد معانی متفاوتی می‌یابد. ادبیات را می‌توان برای اشاره به هر نوع مدرک نمادین مانند تصویر نیز استفاده کرد. به بیان بهتر این اصطلاح را می‌توان برای اشاره به هر نوع مجموعه‌ای از حروف استفاده کرد. امام جعفر صادق فیلسوف و دانشمند مسلمان، ادبیات را به این شکل توصیف کرده‌است: «ادبیات، لباسی است که شخص بر تن گفته‌ها و نوشته‌های خویش می‌کند تا آن را زیباتر جلوه دهد». او می‌افزاید که ادبیات برشی از زندگی است که به آن معنا و جهت داده و بر اساس دید مخاطب تفسیری هنری از جهان را ارائه می‌دهد. بارها رخ داده‌است که متونی که ادبیات را می‌سازند این مرزها را شکسته‌اند. رومان جاکوبسون که یک فرمالیست روسی است ادبیات را «خشونتی سازمان‌یافته بر علیه گفتار عادی» توصیف می‌کند و به این شکل می‌خواهد انحراف ادبیات از ساختار محاوره‌ای و روزمره از کاربرد واژه‌ها را نشان دهد. داستان‌های مصور، ابرمتن‌ها و نقاشی‌های غارها هر کدام در زمان خود مرزهای ادبیات را گسترش بیشتری داده‌اند.

این فایل به همراه چکیده ، فهرست مطالب ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمتword در اختیار شما قرار می‌گیرد

تعداد صفحات : 10


دانلود با لینک مستقیم


ادبیات

دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران

اختصاصی از زد فایل دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران


دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران

مقدمـــه :

بسیاری از اقتصاد دانان و متخصصین بر این عقیده اند که انقلابی مشابه انقلاب صنعتی به وقوع پیوسته که جهان را وارد عرصه اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دستخوش تحولی عظیم نموده است.

رشد روزافزون فن آوری بخصوص فن آوری اطلاعات (IT) در جهان، موانع و مشکلات زمانی و مکانی مربوط به امور تجاری را کاهش داده است و دسترسی عمومی مردم به اینترنت باعث شده امکان تجارت و کسب و کار از طریق اینترنت و یا به عبارتی تجارت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی از جایگاه ویژه ای در کشورهای توسعه یافته برخوردار شود.

در سالهای اخیر کشورهای توسعه یافته با کنارگذاشتن تدریجی تجارت سنتی مبتنی بر کاغذ و مبادله فیزیکی اسناد، به شیوه تجارت الکترونیکی روی آورده اند.

روش تجارت الکترونیکی معروف به تجارت بدون کاغذ، صرفه جویی در زمان، هزینه ها و نیروی انسانی را به دنبال داشته و شاخص های بهره وری را افزایش داده است اما این شیوه هنوز در کشور ما جایگاه خود را به دست نیاورده است.

در این گزارش کوتاه ضمن تعریفی از مفهوم تجارت الکترونیکی، مزایای استفاده از آن در تجارت جهانی و فرآیند کاربرد آن در معاملات تجاری و بازرگانی توضیح داده خواهد شد و علل عدم گسترش این پدیده در کشورمان و راهکارهای توسعه و پیشرفت در این زمینه ارائه خواهد شد.


تعــریـف :

تجارت الکترونیکی (Electronic commerce) به مفهوم انجام معاملات و انتقال اطلاعات تجاری بدون تبادل کاغذ و بطور مستقیم به کمک رایانه ها و از طریق خطوط مخابراتی می باشد.

 

شامل 24 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آشنایی با مفهوم تجارت الکترونیکی و گسترش آن در ایران