موضوع فارسی :ترکیب اخلاق به مدیریت استراتژیک با توجه به نمایش نسل Y اخلاق
موضوع انگلیسی : Incorporating Ethics into Strategic Management with regards to Generation Y’s view of Ethics
تعداد صفحه : 8
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
نسل Y، نیز نامیده می شود نسل نت و یا هزاره (تایلر 2007)، اشاره دارد یک همکار از جمعیت بزرگتر از
شکوفایی نسل کودک. با حدود 80 میلیون نفر از اواسط دهه 1980 تا 2000 متولد شد، این گروه اخیر است
نسل برای ورود به نیروی کار است. محل کار در حال تعریف و سازمان در حال به سازگاری این جدید فشرده
موج کارگران در محیط های کسب و کار الهام بخش است. به طور گسترده ای پذیرفته شده است که تجربیات نسلی متمایز شکل اخلاقی
ایدئولوژی و ایدئولوژی در نتیجه، اخلاقی به نوبه خود بر راه مردم در محل کار عمل کند. تفاوت سن مبتنی بر در چشم انداز
و شکایت در مورد نسل دیگر قطعا یک پدیده جدیدی نیست. کسب و کار متعهد به اخلاق بالا و استانداردهای مطمئن شوید
چقدر مهم است برای ایجاد یک حس مشترک از ارزش و فرهنگ منسجم ریشه در صداقت، که در آن ارزش های سازمانی و
ارزش های شخصی چین. شکل های رویدادهای مهم، روند های اجتماعی، و فرهنگ سازمان خود، هر نسل توسعه
دیدگاه منحصر به فرد خود را از آنچه که رفتار درست و غلط در کار تشکیل می دهد. به همین طریق، همکاری منحصر به فرد ژنرال Y استدر این مطالعه مورد بررسی قرار
ایدئولوژی اخلاقی ژنرال Y و بازتاب آن در مورد ضرورت های مدیریت استراتژیک است. این گروه از مردم بخش مهمی از است
نیروی کار از آنجایی که آنها مدیران آینده نزدیک از زندگی کسب و کار هستند. هدف از این پژوهش، برای درک بهتر
اثرات ایدئولوژی اخلاقی نسل Y و چگونه این ایدئولوژی که نشان دهنده عمل خود را در کسب و کار. به منظور تجزیه و تحلیل خود را به
نمایش اخلاق، رویکرد کیفی برگزار می شود. مصاحبه با افراد آنها در نظر گرفته شود به عنوان کارکنان از Gen Y هستند
برای شناسایی نگرش و رفتار اخلاقی انجام شده است. به خصوص، اخلاق در حال تغییر در زندگی کسب و کار شرکت و اثرات مشاهده
در مدیریت استراتژیک در این تحقیق متمرکز شده است. پژوهش سعی خواهد کرد تا در مورد چگونگی ایدئولوژی اخلاقی تغییر کرده است
مشروط با رفتارهای نسل حال تغییر است. مصاحبه ها با 8 نفر از کارکنان برگزار می شود. مصاحبه ها رونویسی
به داده های که توسط تحقیقات تجزیه و تحلیل برای شناسایی یافته. رویکرد کیفی سودمند است از آن کمک می کند تا برای به دست آوردن
بازخورد دقیق در مورد احساسات، نگرش ها و رفتار است. این تحقیق توسط با توجه به تاثیر به ادبیات کمک خواهد کرد
اخلاق متفاوت برای نسل Y مشاهده و چگونه آن را به محیط زندگی کسب و کار در جهان امروز جهان منعکس می کند.
کلمات کلیدی: نسل Y، اخلاق، مدیریت استراتژیک
دانلود مقالهISI ترکیب اخلاق به مدیریت استراتژیک با توجه به نمایش نسل Y اخلاق