زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی

اختصاصی از زد فایل پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی


پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی

پروژه ای که امروز آماده شده است، مربوط به پیش بینی بار در سیستم های انرژی می باشد. فایل پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی به صورت پاورپوینت (ppt) برای دانلود قرار داده شده است. از اهداف پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی می توان به بررسی اهمیت پیش بینی بار سیستم های توزیع انرژی، مزایا و نتایج حاصل از پیش بینی بار در سیستم های توزیع انرژی، معرفی و مقایسه روشهای مختلف پیش بینی بار سیستم های توزیع انرژی، ارائه روش های نوین و کارا در پیش بینی بار سیستم های انرژی و همچنین پیشنهاد یک روش جدید در پیش بینی بار سیستم های توزیع انرژی نام برد.

به طور کلی پیش بینی بار براساس دوره پیش بینی به دسته هایی تقسیم می شود. دسته اول آن بلند مدت بین پنج تا سی سال هست که پیش بینی آماری اقتصادی که نقش اصلی در برنامه ریزی اقتصادی ظرفیت تولید و شبکه های انتقال دارد. دسته دوم پیش بینی بار دسته میان مدت می باشد که بین یک ماه تا پنج سال می باشد، که به طور عمده برای برنامه ریزی سوخت مصرفی، برنامه ریزی تعمیرات و نگهداری، برنامه های مالی و تعرفه بندی به کار می رود. دسته سوم کوتاه مدت بین یک روز تا چندین هفته می باشد. که برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی، در مدار قرار گرفتن بهینه نیروگاه ها بهینه سازی ولتاژ و توان راکتیو، برنامه ریزی برای انرژی رزرو مورد نیاز، زمان بهره برداری از نیروگاه های پست ذخیره ای و تبادل انرژی الکتریکی با شرکا استفاده می شود. دسته چهارم پیش بینی بار بسیار کوتاه مدت است که بین چند دقیقه تا چندین ساعت می باشد. که اطلاعات مورد نیاز در پخش بار اقتصادی و تخمین اطمینان را تأمین می نماید.

همچنین پیش بینی بسیار کوتاه مدت برای زمان بندی تعویض قدرت بین شرکت ها و مطالعه تحمیلات انتقال مفید می باشد. پیش بینی کوتاه مدت بار که در آن بار یک روز تا یک هفته آینده به صورت ساعتی پیش بینی می شود معیار مهمی در برنامه ریزی جهت بهره برداری از شبکه های قدرت می باشد. تعیین زمان حداکثر بار و آمادگی قبلی برای زمان های بحرانی شبکه، مطالعات پخش بار، مطالعات قابلیت اطمینان سیستم، برنامه ریزی برای سرویس شبکه و حتی بهره برداری اقتصادی از شبکه های تولید و انتقال همگی در گرو پیش بینی بار ساعتی میان مدت می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه پیش بینی بار در سیستم های انرژی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.