زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

اختصاصی از زد فایل پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی


پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

 

 

 

 

 

 

 

مقاله با عنوان پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی در فرمت ورد در 33 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

مقدمه
معادله‌یی  ساده  و مهم
سود هدف – قیمت رقابتی = هزینه هدف
هزینه‌یابی سنتی
هزینه‌یابی هدف
هزینه‌یابی هدف در شرکت هوندا
مفاهیم مرتبط با هزینه‌یابی هدف
هزینه‌یابی هدف در سه  شرکت ژاپنی
شرکت نیسان (خودرو‌ساز)
شرکت کوماتسو (تجهیزات عمرانی)
شرکت المپیوس (دوربین)
استراتژهای مدیریت هزینه و مدیریت کارکردهای محصول
به این منظور می‌توان سه استراتژی مهم را در پیش گرفت:
استراتژی مدیریت هزینه‌ها
استراتژی مدیریت کارکردها و نیازمندی‌ها‌ی محصول
استراتژی ترکیبی
ماتریس انتخاب استراتژی مناسب
بنابراین می‌توان گفت :
طراحی سازمانی مناسب  
خلاصه ونتیجه گیری      
هزینه یابی بر مبنای فعالیت      
روش محاسبه صحیح بهای تمام شده
مرروی اجمالی بر تاریخچه ABC
فرایند محاسبه بهای تمام شده توسط سیستم های سنتی و ایرادات وارد بر آن:
در نظام سنتی، بهای تمام شده محصول طی فرایند زیر محاسبه می شود:
به این شیوه محاسبه بهای تمام شده ایراداتی وارد شده است که می توان موارد زیر را بیان کرد:
چه شرکت هایی بهتر است از سیستم ABC استفاده کنند؟
طبقه بندی هزینه ها در روش ABC
اجرای سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت
سیستم ABC تخصیص هزینه های عمومی و مشترک را در دو مرحله انجام می دهد
مرحله اول
مرحله دوم
برخی از مباحث کلیدی ABC
محرکهای هزینه
همگن بودن فعالیت ها
نتیجه گیری
هزینه یابی جذبی یا کامل
هزینه یابی مستقیم یا نهایی
منابع


دانلود با لینک مستقیم


پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.