فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات105
خلاصه :
این تز یک قسمت از پروژه HSV در مرکز استرالیایی برای زمینه رباتیک در دانشگاه سیدنی است . هدف توسعه Package ارتباطی بی سیم برای ارتباط بین کامپیوتر آن بورد ute و کامپیوتر اپراتور است . اول از همه حسگرها و محرک ها مطالعه و بحث شدند و همه داده های مهم که اپراتور ممکن است به آن علاقه داشته باشد تحلیل و معین شده اند . سیستم ارتباطی بی سیم سپس انتخاب و گسترش یافت . بانداستفاده شده 2.4 GHz بود و سیستم IEEE802.llb بوسیله ارتباط پیک توپیک کامپیوترها استفاده می شود . Package سخت افزاری بی سیم به دفت انتخاب شده مانند : آنتن ute ، آنتن اپراتور کارت اینترنتی ارتباطی بی سیم و مبدل اینترنتی . کتابخانه ارتباطی استفاده شده کتابخانه msg-Bus بود . جایی که ارتباط به آسانی فعال می شود تا پیامها در یک زمان فرستاده شوند .دو نرم افزار اصلی توسعه یافت . اولین نرم افزار توسعه یافته برای ute تمام دیتای حسگرها را ز حافظه تقسیم شده هسته اصلی می خواند و آن را به کامپیوتر اپراتوری می فرستد . نرم افزار دوم ، نرم افزار اپراتور با ute ارتباط می یابد و دیتای مخصوصی رامی خواهد و آن را در فایلهای متنی ذخیره می کند . سرانجام ، روالهای مطمئن برای هر کس طرح ریزی شده که ute برای مردم توسعه یافته استفاده کند و هر بخش از آزمایش انجام شده در هر زمان را دنبال کند .
فهرست مطالب:
خلاصه : ۶
فصل اول. ۷
مقدمه ۷
Chapter 4 : 8
4.1 Background : (پیش زمینه) ۸
توابع گذرگاه پیام : ۴٫۲٫ ۸
۴٫۲٫۱ : ضمیمه یا پیوست.. ۹
(انفعال ) Detach 4.2.2. 10
: دریافت ۴٫۲۵٫ ۱۲
پیغامهای فوری ۴٫۳٫ ۱۵
۵-توسعه نرم افزار ۱۶
.۵٫۲ احتیاجات.. ۱۷
.۵٫۳ طراحی. ۱۹
-۵٫۳٫۱ نرم افزار ute. 20
-5.3.2 نرم افزار اپراتور ۲۳
-۵٫۴ کدنویسی : ۲۷
-۵٫۴٫۱ کد ute. 27
-5.4.2 نرم افزار اپراتور ۳۲
-۵٫۵ آزمایش و تعمیر و نگهداری. ۴۲
۱ـ مقدمه: ۴۶
۱٫۲ ـ حسگرها و فعال کننده های HSV.. 48
حسگرهای بکار رفته به شرح زیر می باشند: ۴۹
۳،۱۰ـ حسگرهای HSV : 50
1.3.2ـ سیستم ناوبری اینرسی: ۵۲
۱٫۳ـ سیستم ناوبری لیزری. ۵۳
اطلاعات انتقال بی سیمی. ۵۴
۱٫۳٫۴ـLVDT. 55
1.3.5ـ کد کننده فرمان. ۵۵
۱٫۳٫۶ـ قطب نما ۵۶
۱٫۳٫۷ـ پتانسیومتر دریچه گاز ۵۷
۱٫۳٫۸ـ پتانسیومتر ترمز: ۵۸
۱٫۴ـ فعال کننده و کنترل کننده ۵۹
۱٫۴٫۱ـ کنترل کننده ها و فعال کننده فرمان. ۵۹
۱٫۴٫۲ـ کنترل و فعال کنندة دریچه گاز ۶۳
۱٫۴٫۳ـ فعال کنندة ترمز وکنترل. ۶۴
سیستم مکانیکی کنترل: ۶۵
۱٫۴٫۴ـ انتقال اطلاعات: ۶۵
فصل ۲٫ ۶۷
(۲) ارتباطات بی سیم. ۶۷
۲٫۱٫۱ ـ Blue tooth. 67
2.1.2 ـWDCT. 68
2.1.3 ـHome RF. 68
2.1.4 ـ۸۰۲٫۱۱b : 69
2.1.5ـ ۸۰۲٫۱۱a : 69
2.1.6 ـHiperLAN.. 70
2.2 ـIEEE802.11b : 71
2.2.1 ـ اسلوب شناسی: ۷۲
۲٫۲٫۲ ـ ویژگی ها: ۷۳
۲٫۲٫۳ ـ اجراها: ۷۴
۲٫۳ ـ شبکة ناحیة محلی بی سیم: ۷۵
۲٫۴ ـ ترکیب بندی WLAN.. 77
2.4ـ نظیر به نظیر( مود adhoc ) 77
2.4.2 ـ مشتری/ سرویس دهنده( شبکه سازی فراساختار) ۷۸
۳-۴-۲-انتخاب : ۷۹
۵-۲-هدف برای ارتباطات بدون سیم : ۸۰
فصل سوم ۸۱
سخت افراز ۸۱
۱-۳-ساختمان (ساختار) : ۸۲
۲-۳-آنتن ها : ۸۳
۱-۲-۳-برد پوششی دریافتی. ۸۴
۲-۲-۳-آنتنهای تعیین وضعیت.. ۸۴
۳-۳-آنتن ute : 84
4-3-آنتن اپراتور ۸۶
۱-۵-۳-ویژگی های کارت های برچسب نقره ای : ۸۷
۲-۵-۳ سازگاری. ۸۸
۶-۳-مبدل ابنترنت (EC) : 90
7-3-محافظت و امنیت : ۹۱
۸-۳-آشکارسازی برد ۹۳
۹-۳-رفع عیب برد ۹۴
فصل ۶٫ ۹۷
۶- ایمنی. ۹۷
۱-۶-اهداف : این فصل برای دو هدف اصلی نوشته می شود : ۹۷
۲-۶-خط مشی ایمنی و بهداشت شغلی. ۹۷
۳-۶-ایمنی پروژه HSV : 98
4-6-روش های ایمنی. ۹۸
روش آزمایش : ۹۹
۵-۶-موارد ۱۰۱
۶-۶-ایمنی بهداشت waveLAN : 102
4-6-نتیجه گیری : ۱۰۳
فصل هفتم. ۱۰۵
نتیجه گیری. ۱۰۵
۱-۷-تحقیق و کار بعدی. ۱۰۶
طراحی و پیاده سازی نرم افزار شبیه ساز عملکرد تراکتور با ویژوال بیسیک