بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران- براساس تئوری دو عامل انگیزش- بهداشت هرزبرگ
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول- کلیات پژوهش................................................................................... 1
1-1- مقدمه........................................................................................................... 2
A-1-1- تئوری دو عامل انگیزشی هرزبرگ:....................................................... 2
B-1-1- ضرورت بررسی میزان رضایت شغلی مشاغل مختلف......................... 3
2-1- بیان موضوع پژوهش و ضرورت آن......................................................... 4
A-2-1- ضرورت تربیت نیروی انسانی مجرب و با انگیزه در عرصة
اطلاع رسانی.......................................................................................................... 4
B- 2-1- بررسی میزان رضایت شغلی خبرنگاران به عنوان عامل اجتماعی اثرگذار در ارتباطات امروز 6
C-2-1- موفقیت شغلی و افزایش کارآئی............................................................. 8
D-2-1- سازمان وسایل جمعی:........................................................................... 9
3-1- بیان موضوع................................................................................................ 9
4-1- بیان مسئله................................................................................................... 9
5-1- هدف پژوهش.............................................................................................. 10
6-1- فرضیات پژوهش......................................................................................... 10
7-1- سوالات پژوهش.......................................................................................... 10
8-1- متغیرهای پژوهش....................................................................................... 10
9-1- تعاریف عملیاتی........................................................................................... 11
فصل دوم- گسترة نظری پژوهش...................................................................... 12
1-2- مقدمه........................................................................................................... 13
2-2- تاریخچه و تعاریف انگیزش......................................................................... 14
3-2- انگیزش چیست............................................................................................ 17
4-2- انگیزش در سازمان ها................................................................................ 18
5-2- نظریة 2 عاملی هرزبرگ.............................................................................. 20
6-2- نظریة سلسله مراتب نیاز مازلو................................................................... 22
7-2- نظریة x , y................................................................................................... 24
8-2- رضایت شغلی.............................................................................................. 25
9-2- رضایت شغلی و کارکرد............................................................................. 27
10-2- شیوه ابراز نارضایتی................................................................................ 31
11-2- عوامل مرتبط با رضایت شغلی................................................................. 32
12-2- نظریه های انگیزش شغلی......................................................................... 34
13-2- نظریه محرک و پاسخ................................................................................ 34
14-2- نظریة میزان سازگاری............................................................................. 34
15-2- نظریة عقلی و استدلالی............................................................................. 35
16-2- لزوم وجود روزنامه نگاران/ خبرنگاران جامعة اطلاعاتی و اهمیت
رسانه ها................................................................................................................ 35
فصل سوم- معرفی باشگاه خبرنگاران جوان..................................................... 40
- معرفی باشگاه.................................................................................................. 41
- نقاط قوت......................................................................................................... 43
- نقاط ضعف...................................................................................................... 43
فصل چهارم- روش شناسی و تجزیه و تحلیل آماری....................................... 46
جامعه پژوهش....................................................................................................... 47
روش نمونه گیری................................................................................................. 47
نمونه پژوهش........................................................................................................ 47
جدول..................................................................................................................... 47
ابزار اندازه گیری پژوهش.................................................................................... 48
روائی و اعتبار ابزار اندازه گیری......................................................................... 48
روش تجزیه و تحلیل آماری.................................................................................. 49
بررسی نتایج پرسشنامه........................................................................................ 49
توصیف داده ها .................................................................................................... 50
10- آزمون فرضیه ها.......................................................................................... 51
11- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه اول................................................ 52
12- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه دوم............................................... 53
13- بررسی سوالات مربوط به عوامل بهداشتی................................................... 55
14- بررسی سوالات مربوط به عوامل انگیزشی.................................................. 58
15- پیوست ها: جدول همة تجزیه و تحلیل ها و نمودارهای آنها ...................... 58
فصل پنجم- نتیجه گیری..................................................................................... 62
- بحث و بررسی................................................................................................. 63
- نتیجه گیری نهائی............................................................................................ 65
- محدودیت های پژوهش................................................................................... 66
- پیشنهادات........................................................................................................ 68
دانلود پایان نامه رشته مدیریت - بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا با فرمت ورد