پاورپوینت : دورة آموزشی بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری) شرکت QMS ایران ، 161 صفحه اسلاید
بخشهایی از پاورپوینت :
اهداف دوره:
- تعریف و شناخت فرآیندها
- دسته بندی فرآیندها
- فرآیندهای مشتری مدار
- تعریف اثربخشی و کارایی
- مدل FOCUS PDCA
- مدل SAMIE
تعاریف و مفاهیم:
فرآیند :مجموعهای از فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که ورودیها را به خروجیها تبدیل میکند.
•مجموعه ورودی های یک فرآیند عمومأ خروجیهای سایرفرآیندها هستند.
•فرآیندها در سازمان عمومأ برنامهریزی میشوند و تحت شرایط کنترل شده به اجرا درمیآیند تا ارزشافزوده ایجاد شود.
یک فعالیـت که با استفاده از منابـع و بصـورت هدایت شده در جهت کسب توانایی برای تبدیل داده ها به ستاندهها عمل میکند را میتوان به عنوان یک فرایند در نظر گرفت.
پاورپوینت : دورة آموزشی بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)