
فصل اول
مقدمه.................................................................................................................
تاریخچه ای از روابط عمومی..............................................................................
ارتباط کاربردی روابط عمومی با وسایل ارتباط جمعی........................................
فرصتهای روابط عموی در روزنامه ها..................................................................
خبر، و خبرنویسی در روابط عمومی.....................................................................
کاربردهای ضمیر در روابط عمومی.....................................................................
فصل دوم
تعاریفی از مصاحبه..............................................................................................
تفاوت خبر و مصاحبه..........................................................................................
هدف مصاحبه.....................................................................................................
تهدیدات قبل از مصاحبه.....................................................................................
مهارت های لازم جهت مصاحبه..........................................................................
ترکیب مهارتها با یکدیگر در مصاحبه..................................................................
فصل سوم
اهمیت روزنامه نگاری.........................................................................................
نقش رسانه های ضمیری در عصر جدید..............................................................
شیوه های روزنامه نگاری....................................................................................
انواع منابع خبری.................................................................................................
ربع رتاژ خبری....................................................................................................
فصل چهارم
تعریف گزارش...................................................................................................
فایده گزارش نویسی...........................................................................................
تهیه گزارش........................................................................................................
راههای کوتاه کردن گزارش...............................................................................
گزارش مصور....................................................................................................
فصل پنجم
تعریف روابط بین الملل.......................................................................................
اصطلاح روابط بین الملل از نظر عبدالعلی قوام....................................................
سیر تکامل روابط بین الملل.................................................................................
برداشت های مختلف در مطالعه روابط بین الملل.................................................
فصل ششم
آماده سازی چاپ برجسته...................................................................................
ساخت فیلم.........................................................................................................
دستگاه آگراندسیور، پروسسور، کنتاکت.............................................................
انواع کاغذها.......................................................................................................
قطع کتابها...........................................................................................................
تعریف مرکب.....................................................................................................
فصل هفتم
جایگاه حقوق ارتباط جمعی در بین سایر رشته های حقوق..................................
تعریف حقوق ارتباط جمعی................................................................................
شرایط اشخاص حقیقی و حقوق متقاضی پروانه انتشار.........................................
فصل هشتم
تعریف ارتباط از نظر پروفسور دین بارنلوند..........................................................
ارتباط جمعی یا عمومی......................................................................................
فواید درسها........................................................................................................
یادگیری اجتماعی...............................................................................................
الگو برداری یا تقلید............................................................................................
نیاز به همبستگی..................................................................................................
نیاز به موفقیت.....................................................................................................
فصل نهم
تعاریف فنون تبلیغ...............................................................................................
انواع تبلیغ...........................................................................................................
تبلیغات تجاری....................................................................................................
ابزارهای تبلیغات تجاری......................................................................................
روش های تبلیغ...................................................................................................
روابط عمومی و تبلیغات......................................................................................
اهداف تبلیغات از دیدگاه اسلام..........................................................................
فصل دهم
مدیریت اداره جهاد کشاورزی............................................................................
نمودار سازمانی جهاد کشاورزی.........................................................................
گزارش عملکرد جهاد کشاورزی........................................................................
فصل یازدهم
فهرست منابع و ماخذ
دانلود گزارش کارآموزی رشته روابط عمومی با فرمت ورد