موضوع فارسی :ارزیابی قابلیت اطمینان از محرک معماری برای هواپیمای بدون سرنشین
موضوع انگلیسی :Reliability Assessment of Actuator Architectures for Unmanned Aircraft
تعداد صفحه :6
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده: یک چارچوب ارزیابی قابلیت اطمینان است برای وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین کوچک ارائه شده است. تجزیه و تحلیل چند معماری نامزد با اعداد مختلف دی FF سطوح کنترل و سروو نظر می گیرد. فرض بر این است که یک الگوریتم تشخیص گسل سروو موجود است و یک FF انعکاس نرخ شناخته شده از آلارم کاذب و تشخیص های از دست رفته. پاکت ight هواپیما FL برای تعیین سطح گسل است که این هواپیما هنوز هم می توانید خود را در یک نقطه تر و تمیز FL توان تجزیه و تحلیل است. برای این سطوح "FL yable" گسل، فرض بر این است که قانون FL کنترل ight می تواند فی Recon است gured با خیال راحت زمین هواپیما. در نهایت، احتمال شکست فاجعه بار تخمین زده می شود بر اساس هیستوگرام (قبل از گسل) کنترل توزیع فرمان، زمان بین خرابی از سروو فردی معنا، و تشخیص و نرخ هشدار غلط از دست رفته. در استفاده از چارچوب ارزیابی قابلیت اطمینان معماری نامزد، چند مشاهدات جالب در طراحی تجارت-O FF ساخته می
دانلود مقاله ISI ارزیابی قابلیت اطمینان از محرک معماری برای هواپیمای بدون سرنشین