فرمت فایل:word(قابل ویرایش) تعداد صفحات:19
چکیده
در دنیای تجارت امروز، رقابت با گسترش روزافزونی همراه است. این حقیقت باعث میشود رضایت مشتری و تولید محصول با در نظر گرفتن خواستههای او از مهمترین استراتژیهای یک سازمان به ویژه سازمان تولیدی باشد. تکنیکهای پیشرفته مدیریت هزینه در شرکتهای تولیدی، این امکان را به تولید کننده میدهد تا بتواند با وجود رقابت همه جانبه، به حیات و دوام خود ادامه دهد. از مهمترین این تکنیکها، سیستم هزینه یابی هدف است. این سیستم تاکید خاصی بر مهندسی ارزش، طراحی محصول و رضایت مشتری دارد و هدف آن تعیین بهای تمام شده محصولات قبل از تولید است.
تحقیق درباره بکارگیری سیستم هزینه یابی هدف در صنعت بتن