
تئوری: یک توضیح برای ” چطور یا چرا ” رخ دادن چیزی.
مدیریت: فرآیندی که طی آن تصمیمگیری در سازمانها صورت میپذیرد.
سازمان: از نقطه نظر علم مدیریت، تشکیلات اداره امور یک گروه انسانی. (رسمی، غیر رسمی)
سازمان رسمی: عبارت است از اختیارات مقامات و روابط آنها با کارکنان برحسب مقررات و
قواعد وضع شده.
سازمان غیر رسمی: از گروهها و افرادی به وجود میآید که در درون یک سازمان رسمی دارای روابط شخصی و اجتماعی بین خود هستند.
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت تئوری مدیریت کلاسیک - 39 اسلاید