زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

زد فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

اختصاصی از زد فایل بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی


بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

پژوهشی با عنوان بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی به صورت کامل و با فرمت ورد

چکیده:

چکیده :

1-هدف پژوهش ( حداکثر دو خط ) : بررسی میزان تاثیر عوامل بازار یابی داخلی و اولویت بندی آنها در بهبود ارائه خدمت به مشتریان در سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی بوده تا بر اساس آن بتوان با ارائه پیشنهادات کاربردی در جهت رفع مشکلات مشتریان داخلی ( کارکنان ) گامهای اساسی برداشت .

  • روش نمونه گیری افراد نمونه از نظر تعداد ، جنس و غیره ( حد اکثر دو خط ):نمونه­ گیری بصورت تصادفی سیستماتیک و شامل کلیه کارکنان شاغل درسازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با حجم نمونه 445 نفر می­باشد

.3-روش پژوهش ( حداکثر دو خط ) :

روش پژوهش روشهای توصیفی از نوع پیمایشی و استقراء نا کامل و میدانی است.

4- ابزار اندازه گیری ( حد اکثر دو خط ) :برای اندازه­گیری متغییر های مستقل و وابسته از پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت و برای جمع آوری برخی اطلاعات از مصاحبه استفاده شده است .

5- طرح پژوهش ( حداکثر دو خط ) :این پژوهش با عنوان بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت به کارکنان سازمان تامین اجتماعی   میباشد و فرضیه های آن با استفاده از آزمون چی­دو کارل پیرسن ، ملاک آنتروپی و آزمون مقایسه نسبتها مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفته است .

6- نتیجه کلی ( حداکثر سه خط ) :با توجه به نتایج به دست آمده از نتایج آزمون فرضیه­های پژوهش در بعد عوامل بازار یابی داخلی، عوامل محیطی ، عوامل ابزار وتجهیزات مورد نیاز، تجربه و تحصیلات ، عوامل انگیزش غیر مادی وعوامل انگیزش مادی  به ترتیب رتبه­های اول تا پنجم را در بهبود ارائه خدمت کسب نمودند .


دانلود با لینک مستقیم


بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.