پژوهشی با عنوان بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی به صورت کامل و با فرمت ورد
چکیده:
چکیده :
1-هدف پژوهش ( حداکثر دو خط ) : بررسی میزان تاثیر عوامل بازار یابی داخلی و اولویت بندی آنها در بهبود ارائه خدمت به مشتریان در سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی بوده تا بر اساس آن بتوان با ارائه پیشنهادات کاربردی در جهت رفع مشکلات مشتریان داخلی ( کارکنان ) گامهای اساسی برداشت .
- روش نمونه گیری افراد نمونه از نظر تعداد ، جنس و غیره ( حد اکثر دو خط ):نمونه گیری بصورت تصادفی سیستماتیک و شامل کلیه کارکنان شاغل درسازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با حجم نمونه 445 نفر میباشد
.3-روش پژوهش ( حداکثر دو خط ) :
روش پژوهش روشهای توصیفی از نوع پیمایشی و استقراء نا کامل و میدانی است.
4- ابزار اندازه گیری ( حد اکثر دو خط ) :برای اندازهگیری متغییر های مستقل و وابسته از پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت و برای جمع آوری برخی اطلاعات از مصاحبه استفاده شده است .
5- طرح پژوهش ( حداکثر دو خط ) :این پژوهش با عنوان بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت به کارکنان سازمان تامین اجتماعی میباشد و فرضیه های آن با استفاده از آزمون چیدو کارل پیرسن ، ملاک آنتروپی و آزمون مقایسه نسبتها مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفته است .
6- نتیجه کلی ( حداکثر سه خط ) :با توجه به نتایج به دست آمده از نتایج آزمون فرضیههای پژوهش در بعد عوامل بازار یابی داخلی، عوامل محیطی ، عوامل ابزار وتجهیزات مورد نیاز، تجربه و تحصیلات ، عوامل انگیزش غیر مادی وعوامل انگیزش مادی به ترتیب رتبههای اول تا پنجم را در بهبود ارائه خدمت کسب نمودند .
بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی