39 اسلاید
در تمام سطوح سازمانی 75درصد از کار روزانه صرف ارتباط میشود.حدود 25 درصد آنچه را که ما می شنویم به آن بی توجه هستیم و 75 درصد را با دقت می شنویم.
ارتباطات ضعیف منبع اصلی اختلافات میان فردی است زیرا افراد70درصد از ساعات بیداری خود را در حال ارتباط برقرار کردن از طریق نوشتن ، خواندن و شنیدن هستند .
-هیچ گروهی نمی تواند بدون ارتباط زنده بماند .
-به طور متوسط مدیران سطوح مختلف سازمان بین 75تا 90درصد اوقات خودرا صرف ارتباطات و پیام رسانی می کنند. به عبارت دیگر، مدیریت کارساز به برقراری ارتباطات موثر بستگی دارد.
پاورپوینت ارتباطات، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته